Platforma freeSAT by UPC Direct získala ocenenie Tím zákazníckych služieb roka

Spoločnosť UPC DTH S.à r l., ktorá prevádzkuje značku freeSAT, a spoločnosť Competence Call Center (CCC), získali tento mesiac bronzovú medailu ako Tím zákazníckych služieb roka, ktorá im bola udelená v rámci oficiálnej medzinárodnej obchodnej ceny Stevie® Awards. Cena Stevie® Awards vznikla s cieľom oceniť výsledky a pozitívny prínos spoločností a pracovných tímov po celom svete. Cenu International Business Awards posudzuje viac ako 200 vedúcich pracovníkov po celom svete. Prihlásení kandidáti v kategórii zákazníckeho servisu predstavujú niektoré z najznámejších svetových značiek.

Spolupráca spoločností UPC DTH S.à r l., ktorá na Slovensku a v Čechách pôsobí pod značkou freeSAT, a spoločnosti CCC začala na konci roka 2009. Cena za ich úspešnú spoluprácu im je udeľovaná už druhýkrát v rade, a jasne tak dokladá prosperitu vzájomnej spolupráce. Od samotného začiatku je ich spolupráca výborným príkladom, ako vzájomnou podporou dosiahnuť vynikajúci zákaznícky servis. Štatistiky dokazujú, že zákazníkom spoločnosti freeSAT je poskytovaný jeden z najlepších zákazníckych servisov v regióne. Nedávno uskutočnený prieskum agentúry Conness ukazuje, že zákazníci spoločnosti freeSAT sú si toho vedomí a vážia si to.

Získaná cena bola udelená na základe viacerých kritérií, napríklad podľa presných tímových výsledkov posledných dvoch rokov alebo kvality tímovej spolupráce. Odovzdanie ceny sa uskutoční 15. októbra v juhokórejskom Soule. Spoločnosti UPC DTH S.à r l. a CCC tak získali už dve ceny v rade za kvalitu poskytovaných služieb. Prvou získanou cenou bola bronzová medaila v rámci ocenenia Contact Center Worlds Awards 2011.

Členovia spoločnosti UPC DTH S.à r l. sú veľmi poctení, že boli ocenení týmto medzinárodným uznaním za vysokú kvalitu služieb, ktorú poskytujú všetkým svojim zákazníkom.

Riaditeľka starostlivosti o zákazníkov spoločnosti UPC DTH S.à r l. Tunde Hubina k získaniu ceny povedala: „Sme nesmierne hrdí na toto nové ocenenie, ktoré je výsledkom intenzívnej spolupráce s cieľom vždy poskytnúť našim zákazníkom tú najlepšiu možnú podporu.“ Kvalita starostlivosti o zákazníkov je pre spoločnosť UPC DTH S.à r l. prioritou, v rámci spoločnosti sa na ňu zameralo hneď niekoľko oddelení. „Čo najlepšia starostlivosť o zákazníkov je zodpovednosťou každého zamestnanca spoločnosti UPC DTH S.à r l. Implementácia komunikačných kanálov ako Skype alebo Facebook na webové stránky sú len dva príklady inovácií z mnohých ďalších,“ dodala riaditeľka starostlivosti o zákazníkov Tunde Hubina.

O ocenení Stevie® Awards
Cena Stevie® Awards je jedným z najprestížnejších ocenení na svete. Od roku 2002 bola udelená spoločnostiam a ľuďom vo viac ako 60 krajinách. V roku 2012 ocenenie Stevie® Awards oslávilo svoje desiate výročie a boli pri ňom prvýkrát rozdané strieborné a bronzové medaily. Cena Stevie® Awards sa udeľuje v štyroch hlavných kategóriách: Predaj a zákaznícke služby, Ženy v podnikaní, Medzinárodný obchod a Americký obchod.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • C-c-c, neviem, čím je ten zákaznícky servis taký výnimočný. Naozaj netuším. Hoci, u Skylinku mi prišla odpoveď na moju zákaznícku sťažnosť po rekordných 3 týždňoch.

  • · Edit

    Skylink je na tom riadne biedne. U mňa preregistrovanie karty Skylink trvalo 2 mesiace.

  • · Edit

    chcem sa spytat ako ziskam kartu a na akej druzici ju naladim ake poplatky su lebo skailink odkedy pomenil karty tak ja mam osobne 3 a jedna z nich stale vypadava aky prijimac potrebujem ? vopred dakujem za informacie

Tento článok už nie je možné komentovať