Reklama

DIGI TV: Niektoré problémy vyriešia zákazníci jednou SMS správou

Satelitná platforma DIGI TV zjednodušuje pre svojich zákazníkov vyriešenie niektorých problémov s ktorými sa môžu stretnúť. Na vyriešenie vybraných problémov teraz bude stačiť už zaslať iba jednu SMS správu. Zákazníci tak pri niektorých problémoch nemusia volať vôbec na zákaznícku linku či chodiť do autorizovanej predajne. Stačí im už len poslať SMS správu v požadovanom tvare.
Pokračovanie nižšie:

V súčastnosti môžu zákazníci DIGI TV vyriešiť pomocou SMS správy tri najčastejšie problémy a to nefunkčnosť predplatených programov, zabudnutý PIN kód či požiadať o továrenské nastavenia boxu v prípade zlej konfigurácie či iných problémoch.

1. Tento kanál nie je zahrnutý vo vašich predplatených balíčkoch (100)
Pokiaľ Vám na obrazovke vypisuje túto hlášku na predplatených programoch a signál máte v poriadku (ČT24 funguje), stačí len zaslať SMS správu v tvare:

OPRAV/medzera/ČÍSLO ZMLUVY/medzera/ČÍSLO SMARTKARTY na telefónne číslo: 0902 021 090

2. Zabudnutý PIN kód
Zabudli ste už aký ste zadali do DIGI boxu PIN kód? Stačí ak zašlete SMS správu v tvare:

PIN/medzera/ČÍSLO ZMLUVY/medzera/ČÍSLO SMARTKARTY na telefónne číslo: 0902 021 090

3. Výrobné nastavenia DIGI Boxu
Potrebujete reštartovať Váš DIGI box do základného nastavenia z dôvodu zlej konfigurácie alebo jednoducho požadujete továrenské nastavenia a neviete ako to spraviť priamo z DIGI boxu? Stačí ak pošlete SMS správu v tvare:

RESET/medzera/ČÍSLO ZMLUVY/medzera/ČÍSLO SMARTKARTY na telefónne číslo: 0902 021 090

Čísla zmlúv a SMART karty je potrebné uvádzať bez medzier, cena SMS správy je účtovaná podľa platného cenníka Vášho mobilného operátora.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. V mojom predplatenom standardnom baliku nefunguje VIASAT HISTORY a VIASAT NATURE.Chcel by som sa opytat ako by som mohol vyriesit tento problem.

  2. Nevypisuje mi ziadnu hlasku.Nemam proste v programovej ponuke tieto dva programy.Viasat Explore mi ide,ale tieto dva nie.

  3. Skusal som aj vyhladanie frekvencie Viasat History,ale nic mi nevyhladalo.

  4. Jedina moznost je prejst na novu DIGI a budu aj HDcka aj Viasaty.

  5. Signál stale vypadava, raz nejde JOJ raz Markíza, ani info o programe, píšem maily a nikto neodpovedá, zakaznicky servis katastrofa. Nikdy viac Digi. A to som este aj vymenil za HD box pre lepšiu kvalitu! Vyhodené peniaze von oknom.

  6. 22.12. 2014 sa nám pokazil Digi box ,vôbec nešiel zapnúť. Kedže bývam v Žilinskom kraji tak som obvolal všetky možné čísla pobočka digi tv na ulici Vojtecha Spanyola Žilina kde pevna linka zvonila ale nikto nebol schopný zdvihnúť telefón počas celého dňa, volal som aj na technika mobilné číslo kde po dlhom zvonení ma zrušil a viac sa neozval,skúšal som sa mu dovolať ešte raz ale reakcia bola taká istá, po dlhom zvonení ma zrušil a to už nehovorím o infolinke – ktorá asi vôbec nie je funkčná, keďže ani po polhodinovom čakaní na prepojenie sa nikto neozve a počúvate len hudbu. Dňa 23.12. 2014 som sa osobne vybral do spomínanej pobočky 60 km., a bol som nemilo prekvapený pracovníčkou keď som jej vysvetlil čo sa stalo odpovedala “ Čo ja s tým ?“. Keď som jej povedal,že som tam volal deň predtým a nikto my počas celého dňa nezdvihol pevnú linku odpovedala, že ona má inú náplň práce,na moju otázku čo mám teraz robiť nakoľko idú sviatky a na čo sa má pozerať celá rodina odpovedala už som Vám povedala že to je vaša starosť a pustite si DVD. Po mojom rozhorčení som sa domáhal vedúceho pobočky že sa budem na ňu sťažovať na čo odpovedala nič Vám nedám a hotovo a ak tak veľmi chcete tak ho doneste ku nám a my Vám dáme nový prijímač.Kedže sme chceli cez sviatky pozerať tv. program tak som išiel znova ďalších 60 km., doniesol som prijímač do pobočky Žilina tá milá blondínka my povedala príďťe za 4 hod.,a budete mať nový prijímač,tak som 4 hod.,chodil len tak po Žilina nakoľko som nechcel absolvovať zbytočne ďalších 60,km. Po 4 hodinách som sa vrátil do spomínanej pobočky kde ma čakal prijímač.Podpísal som protokol o výmene prijímača a odišiel som veľmi znechutený domov. Doma po rozbalení prijímača som zistil že to nie je nový ale starý poškriabaný,na spodnej strane prijímača chýbajú gumové podložky proti pohybu prijímača. Po spustený som ďalej zistil že sú na ňom vymazané tri stanice a to 82,85,86 a to ani nehovorím že každú chvíľu vypadáva obraz a zvuk. Po tejto skúsenosti silne rozmýšľam o zrušení zmluvy. Na pána riaditeľa som nikde nenašiel tel.číslo nakoľko by som sa bol rád s nim skontaktoval. Dúfam že touto cestou uspejem a spraví sa riadna náprava aby sa to už viac krát neopakovalo nerobí to dobré meno firme. Poznámka : keby to bola moja podriadená tak už tam nerobí a bolo by to aj varovanie pre ostatných podriadených.Dúfam že my čoskoro príde vyrozumenie aj s tel.číslom na kompetentnú osobu s ktorou by som mohol riešiť problém v prípade takého jednania, aké bolo voči mojej osobe ,na hore uvedený mail .S pozdravom Dušan

  7. Chcel by som sa opytat ci neuvazujete o stanici sport 2, bol by som rad aj vsetci moji kamosi keby ste tento kanal zaradili a tie rumunske sracky dali prec,inak som spokojny po sportovej stranke

  8. ako mam nastavit digi ked mi nejde markiza ani jojka na hd telkaci mam nervaki

  9. Mas novu DIGI? Urob vyrobne nastavenia vyber Slovencinu, DIGI TV a daj vyhladat programy a mas to.

  10. Zatiaľ žiadne dobré skúsenosti.Porucha prijímača nahlásená pred 13 dňami , a porucha ešte stále ešte trvá.

  11. mala som výpadok kanálov -slovenských, boli oravili paráda ale v základnom balíku mám IBA digi sport 1 a digisport 3 dvojka úplne chýba čo s tým?

  12. mám staré boxy no pred poruchou mi šlo všetko

  13. Pred poruchou to bolo kedy? Co viem, tak na starej DIGI idu uz len ako pises DIGI Sport 1 a 3. Vsetky programy idu na novej DIGI.

Komentáre už nie sú povolené.