TV JOJ oslávila už svoje 11. výročie od zahájenia vysielania

Slovenská komerčná televízia JOJ oslávila 2. marca 2013 už svoje 11. výročie od zahájenia vysielania. Televízia spustila svoje vysielanie 2. marca 2012 o 19:00 hod. spravodajskou reláciou Noviny a hneď po nich odvysielala priamy prenos finále súťaže krásy Miss Universe Slovenskej republiky 2002. Podľa predstaviteľov televízie JOJ neboli začiatky samotnej televízie ľahké, postupne sa však televízia vyprofilovala na konkurencieschopnú stanicu, ktorá sa každým rokom približovala k dovtedajšiemu lídrovi na trhu. Aktuálne je TV JOJ už plnohodnotnou televíziou, ktorá dokáže poraziť v sledovanosti aj svojho najväčšieho konkurenta – televíziu Markíza.

Medzi najúspešnejšie projekty televízie JOJ za celú jej históriu nepochybne patrili veľké šou IQ test národa, Dievča za milión, Vyvolení, či už tri ročníky talentovej šou Česko Slovensko má talent. Do portfólia televízie v posledných rokoch pribudli aj projekty Slávik a Miss Slovensko. Z pôvodnej tvorby je už 5 rokov vlajkovou loďou seriál Panelák, úspešné boli aj seriály ako Keby bolo keby, Ako som prežil, Mafstory, Profesionáli, Odsúdené, Pod povrchom a mnoho ďalších. Trendy udala TV JOJ aj v pri formátoch doku reality šou ako Farmár hľadá ženu, Extrémne rodiny, či akvizícia Geissenovci. Neodmysliteľnou súčasťou vysielania JOJky sa stali napríklad aj Súdna sieň, či najpopulárnejšie akvizičné seriály CSI a Kosti. V októbri 2008 pribudla do portfólia televízie nová stanica JOJ PLUS, kde mnohé úspešné seriály a projekty pokračujú, alebo rozširujú ponuku JOJky.

TV JOJ je úspešný príbeh, ktorý za 11 rokov priniesol čerstvý vietor do nášho mediálneho priestoru. JOJ je vnímaná ako rovnocenná silná televízna značka na domácom trhu, veľmi poctivo sme na tom posledné roky pracovali a teší nás, že sa to podarilo. Vďaka za to patrí všetkým, ktorý sa na tomto úspešnom príbehu za posledných 11 rokov fungovania televízie podielali“, povedal generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský. „Ale ideme ďalej a pred nami sú nové ciele a nové výzvy. Už čoskoro spustíme ďalšiu televíznu stanicu, ale pracujeme aj na ďalších možnostiach rozšírenia nášho zásahu na trh. Veľkou výzvou je aj hľadanie nových formátov, keďže divák je čoraz náročnejší a aj my pracujeme v čoraz náročnejšom konkurenčnom prostredí. Na všetky tieto výzvy sa ja osobne veľmi teším“, doplnil generálny riaditeľ TV JOJ.

(TV JOJ, red)

Moho by Vás ešte zaujímať