Reklama

Nefunguje vám prihlásenie do zákazníckej zóny Plustelka? Vieme ako na to

Niekoľko našich čitateľov sa nám ozvalo, že im po technickej odstávke zákazníckeho portálu Plustelky, ktorá bola v noci zo stredy 8. februára na štvrtok 9. februára 2017, nefunguje prihlásenie do zákazníckej zóny. Podľa našich zistení je dôvodom zmena celého systému platformy. V novom systéme Plustelky je pre prihlásenie sa do zákazníckej zóny potrebný kód zákazníka a heslo. Doteraz sa pritom prihlasovalo užívateľským menom a heslom. To je dôvod prečo sa už s doterajšími prístupovými údajmi zákazníci do svojho užívateľského účtu už neprihlásia.

Pre prihlásenie sa do novej zákazníckej zóny je potrebné vygenerovať nové heslo a to kliknutím na tlačidlo „Zabudnuté heslo“. Krátko po jeho stlačení príde na emailový kontakt uvedený pri registrácii nové heslo ako aj zákaznícky kód. S týmito novými údajmi je tak potrebné sa prihlásiť do nového systému Plustelky. Prihlásenie sme v redakcii SatelitnáTV.sk otestovali a funguje bez akýchkoľvek problémov.

Podobná zmena sa týka aj všetkých autorizovaných partnerov (predajcov) Plustelky. Okrem zmeny webovej adresy pre prístup na aktivačný web je tiež potrebné si vygenerovať nové heslo. V opačnom prípade sa do systému neprihlásite.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. no mne to nefunguje podla vasho prispevku , vzdy mi vyhodi hlasku ked zadam zabudnute heslo tak mi vyhodi tabulku vlozte cislo karty a potom mi vypise Zariadenie/karta neexistuje, alebo nemá priradeného zákazníka , takze v tom maju op§t dobry bordel ,zacinaju sa podobat skylinku ze normalne prihlasenie len skomplikuju

    1. 1 – klikni na ikonu zabudnuté heslo
      2 – naťukaj prve číslo na samom vrchu dekodéra PLUSTELKA, pozor miesto malé L je veľké i – l I, vypadá to rovnako
      3 – z SMS použiješ obidvoje – heslo si potom zmeň
      4 – číslo – kód zákazníka si ulož + nové heslo, To to budeš používať na prihlásenie !!!

    2. Ked stlacim zabudnute heslo vyhodi mi stranku kde je napisane : Vyplňte 11 miestne číslo Vášho zariadenia (bez medzier). Nové heslo vám bude odoslané na Váš preferovaný komunikačný kanál.
      Číslo karty/zariadenia * zadam cislo pristroja a stlacim odoslat poziadavku a vyhodi mi ze : Zariadenie/karta neexistuje, alebo nemá priradeného zákazníka , takze uz mam toho plne zuby , skusala som to uz na troch pc s inym internetovym prehliadacom a stale to iste dookola

    3. Toto vyzerá na nejaku chybu u nich. Ak teda zadávaš správne číslo. Čislo modulu nájdeš v nastaveniach CI modulu pod: Stav Irdeta CA-Univerzálny klient stav. Klient ID je číslo modulu. Prípadne ak ti to nefunguje môžeš vyskúšať ešte číslo pod SN. U prijímača teraz neviem či sa používa IrdetoSN kód alebo Plustelka kód. Niečo z toho.

    4. konecne mi zobralo to cislo aj mi vypisalo ze : Vaše heslo bolo úspešne zmenené a zaslané na Váš preferovaný komunikačný kanál , ale uz zas skoro hodinu cakam ze mi to pride na email ktory mam registrovany v zakaznickej zone ale nic neprislo a nie som sama kto ma s tym problem , brat ma zas jeden modul zaregistrovany a ked sa teraz dostal do svojej zakaznickej zony tak tam ma este nejake dva prijimace alebo moduly co on nema vobec registrovane takze bordel je u nich asi

  2. Mam modul aj prijimac a ani na jedno cislo sa mi neda prihlasit do zakaznickej zony ,uz som skusala vsetko mozne aj podla tohto clanku a nic takze asi bude najlepsie ked sa obratim na zakaznicky servis ale az zajtra lebo dnes nerobia

  3. Ide to podľa návodu, už som aktivoval Plustelku na rok za 36 Eur.

    1. Treba ísť cez zabudnuté heslo číslo karty ,modulu alebo settoboxu na email príde číslo zákazníka a heslo.Tým sa treba prihlásiť!Potom heslo sa dá zmeniť podla svojho funguje to na 100%.

  4. Mne to išlo tiež na prvý šup-zaslanie nového hesla na email trvalo asi 2min.Horšie je to už s tým signálom-po prechode mux4 do DVB-T2 je to s výpadkami.

  5. No, redukcia nemá v tomto úplnú pravdu!
    Aj keď sa mi podarilo po vygenerovaní nových prihlasovacích údajov dostať do klientskej zóny, tak nastal iný problém!
    Nikde som nevidel možnosť zaplatiť si služby Plustelky na ďalšie obdobie. Podotýkam, toto nebolo možné urobiť pomocou žiadneho android zariadenia (mobil, tablet)! Nakoniec, keď som sa prihlásil do Zákazníckej zóny pomocou PC a Windows, tak sa mi podarilo vyvolať skryté ikony/položky pre platbu ai! ALE!!!
    Po zaplatení ročného predplatného sa vyskytol ďalší problém! T.j. dátum ukončenia platnosti predplatenej služby! Chýbal mi tam skoro mesiac! Čiže toto ešte nemajú vôbec po riešené, t.j. Čo si zákazník predplatil v minulosti (nezmyselné dátumy – napr. 3.9.2013?!). Aká služba mu beží a dokedy + čo si predplatil ako novú platbu a dokedy má platnosť!!!

    1. Mas v tom pravdu ze je tam bordel ,lebo ja tam mam modul aj prijimac a ked som im tam pisal tak mi napisali ze take cislo prijimaca tam nemam zaregistrovane a ked sa pozriem do zakaznickej zony tak mi tam normalne figuruje cislo prijimaca a mam tam este aj predplatene sluzby na Plustelku do marca , no skor sa mi zda ze tam maju oni väcsi bordel ako mali pred udrzbou systemu,napriklad mam pewdplatenu sluzbu zaplatenu 20.1.2017 suma platena 5,99 eur obdobie OD 01.01. 1970 DO 01.01. 1970 takze a mne idu pisat ze nemam registrovany prijmac

  6. Aj mne v zákaznickej zone vyskočili 3 produkty 2 moduly a jeden prijímač ktorý vôbec nevlastním .Nebude to tvoj Radko ST?Už som poslal email neviem čo odpovedia!

  7. Smutné, že menia systém a platiacich zákazníkov za 1. neupozornia mailom že bude odstávka a za 2. neupozornia mailom že sa zmenil systém prihlasovania. To nebude asi len niekoľko čitateľov?! Aj ja som musel pátrať prečo sa odrazu nemôžem prihlásiť, ale podľa článku sa mi to podarilo na prvý šup na oboch kartách Cl ktoré mám.

  8. máme koniec marca a plustelka má stále bordel v prihlasovaní na zákazníckom portále, nepomáha ani zmena hesla, systém neodpovedá, alebo vypisuje nezmysly… Nefunguje to ani s číslom zákazníka a nastali aj výpadky signálu, resp kódovania…

  9. A kedy konečne budú v MUX 4 – Plustelka sľúbené stanice ČT1 HD a ČT2 HD ? ? ? A kedy konečne budú náhrady – nové stanice v MUX1, 2 namiesto Infokanálov na pozícii Doma a Dajto a namiesto Monoskopu (pozícia Senzi) ? ? ? Veď monoskopová pozícia po Senzi patrí TV JOJ, tak tam nevedia dať napríklad voľne RIK pre všetky deti.

  10. Vypadla mi net TV tak som po dlhšom čase nahodil DVB-T/Volna telka/ ale kvalita celoplosneho signálu v MUX1 je otrasne kockovasnie, hoci MUX2 a MUX2 příjem OK…výkon všetkých je 19 kW…na jednom mieste/ULOZISKO. Mara/… operator TWC píše že mám vadnu anténu. …Ťažká to pre neho otázka. .?

    1. Slovensko zasľúbená krajina: 5M obyvateľov – z toho 5M hokejových trénerov, 5M odborníkov na DVB-T … atd, atd

    2. Kockovanie=zahltenie signálom, mux 2 a 3 majú 19kW preto ti ešte idú, mux 1 má 20kW, zosilovač je asi príliš silný

Komentáre už nie sú povolené.