Reklama

freeSAT aj v treťom štvrťroku strácal na Slovensku predplatiteľov, v Česku sa mu naopak darilo

Prevádzkovateľ platformy freeSAT, spoločnosť UPC DTH, mal k 30. septembru na Slovensku celkovo 64 500 predplatiteľov. V porovnaní s druhým štvrťrokom je to pokles o 800 zákazníkov, keďže k 30. júnu mala platforma 65 300 zákazníkov.

Mierny pokles zákazníkov zaznamenáva platforma na Slovensku počas celého roka. V prvom štvrťroku prestalo jej služby využívať 700 predplatiteľov, v druhom zase 500. Celkovo jej tak za deväť mesiacov ubudlo už 2 000 predplatiteľov.
Pokračovanie nižšie:


Naopak v treťom štvrťroku sa darilo platforme v Českej republike, kde k 30. septembru využívalo jej služby už 106 500 zákazníkov, čo predstavuje nárast za tretí štvrť rok o 2 100 nových predplatiteľov. Len pre porovnanie v druhom štvrťroku získal freeSAT v Českej republike 1 400 nových predplatiteľov a za prvý štvrťrok ich naopak stratil 3 800.

Okrem Slovenska sa spoločnosti UPC DTH nedarilo v treťom štvrťroku ani v Rumunsku (Focus Sat), kde stratila podobne ako u nás 800 zákazníkov. Najviac sa darilo operátorovi v Maďarsku s platformou UPC Direct, ktorá získala 3 300 nových predplatiteľov.

Celkovo využívalo k 30. septembru satelitné služby spoločnosti UPC DTH v štyroch krajinách 749 300 zákazníkov. Najviac zákazníkov má spoločnosť v Rumunsku (305 800), nasleduje Maďarsko (272 500), Česko (106 500) a Slovensko (64 500). Spoločnosť tak v porovnaní s koncom júna 2014 získala 3 800 nových zákazníkov, keďže k 30. júnu mala 745 500 platiacich zákazníkov.

Mohlo by vás ešte zaujímať