Reklama

Orange Sport priniesol už 10 300 minút zápasov Ligy majstrov

Platená televízna stanica Orange Sport už takmer rok prináša športovým fanúšikom exkluzívne futbalové zápasy Ligy majstrov UEFA. Od svojho minuloročného štartu v polovici augusta priniesla fanúšikom na obrazovky už viac ako 10 300 minút zápasov Ligy majstrov UEFA. Finálový zápas aktuálnej sezóny, ktorý v sobotu odohrajú FC Liverpool a Tottenham Hotspurs, bude v poradí už 110. živým prenosom Ligy majstrov, ktorý stanica odvysiela.

Podľa operátora sa Liga majstrov teší veľkému úspechu aj mimo televíznych obrazoviek. Svedčí o tom návštevnosť webu televízie v čase hrania Ligy majstrov. Počas semifinále napríklad web navštívilo 40-tisíc používateľov. Futbaloví fanúšikovia si tiež radi pozrú zostrihy skupinových a play-off zápasov, ktoré sú k dispozícii hneď na druhý deň po hracom dni.

Aj komentátori sa svedomito pripravujú
Napriek tomu, že ostrieľané televízne tváre sedia v pohodlí štúdia, aj oni si dávajú záležať na tom, aby podali kvalitný výkon a špeciálne sa pripravujú. Števo Eisele, ktorý bude na Orange Sport moderovať aj sobotňajšie štúdio Ligy majstrov pred samotným finálovým zápasom, napríklad pár dní pred nepije bublinkové nápoje a neje zmrzlinu. V deň zápasu si nedáva ani oriešky, čipsy či sušienky, aby mal hlasivky v čo najlepšej kondícii. Okrem toho má pred komentovaním svoj vlastný rituál – vždy pri rozcvičke používa tie isté jazykolamy a stále počúva rovnakú skladbu.

Na divákov čaká počas finále bohatý program
Finálový zápas medzi FC Liverpool a Tottenham Hotspurs si môžu diváci pozrieť na Orange Sport už 1. júna od 20.00 hod. Živým prenosom priamo z madridského štadiónu Wanda Metropolitano (domovský stánok klubu Atlético Madrid) bude divákov na stanici Orange Sport sprevádzať dvojica komentátorov Petr Svěcený a jeden z najznámejších českých bývalých futbalových reprezentantov Tomáš Ujfaluši.

Pripomeňme, že okrem Orange Sport odvysiela finále Ligy majstrov UEFA aj TV Markíza.

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

  1. No…to je síce pekné,ale boh vie aký prínos abonentov to neprinieslo.Uvidíme do budúcna…šepká sa o Premiere lige na Orange sport-to by bol silný tromf a K.O. pre DIGI a Telekom.

    1. Pochybujem, že by to bol tŕň v päte Tydlikomu. To by musel Pomaranč inak nastaviť ceny, a/alebo ponúknuť zaujímavý „bundle“ a ešte aj keby to bola najvýhodnejšia ponuka na trhu, zákazníci by prichádzali veľmi pomaly – u nás sú ľudia strašne konzervatívni a neradi rozmýšľajú. Radšej budú nadávať, aby si ospravedlnili sami pred sebou svoju lemravosť, ale neurobia ani taký jednoduchý krok, ako je zmena operátora. To platí všeobecne. A Pomaranč navyše nikdy nepatril k tým, ktorí ponúkajú výhodné podmienky, je to firma založená na reklame a marketingovom ohlupovaní.

Článok už nie je možné komentovať.