Reklama

Telekom v 1. polroku 2025: Mierny pokles zákazníkov TV služieb a viac obsahu

Slovak Telekom má za sebou prvý polrok 2025. Okrem silného finančného rastu a rozširovania 5G pokrytia priniesol aj novinky pre zákazníkov digitálnej televízie a integrovaných balíkov služieb.
Pokračovanie nižšie:

Televízne služby s minimálnym poklesom zákazníkov
K 30. júnu 2025 využívalo digitálnu TV od Telekomu 676-tisíc zákazníkov, čo predstavuje len nepatrný pokles o 0,5 % oproti minulému roku (679-tisíc). Tento výsledok odráža stabilný záujem o televízne služby operátora aj v čase, keď rastie spotreba online videa. Do celkového počtu sa započítavajú klienti všetkých TV služieb patriacich do skupiny Slovak Telekom (Magio TV, Magio Sat, DIGI TV aj DIGI Go).

Magenta 1 a Magenta Moments s novým TV obsahom
Telekom rozšíril atraktivitu svojho programu Magenta 1 – medzi novinky patrí aj nový televízny obsah, ktorý dopĺňa existujúce výhody ako Netflix či cestovné poistenie. Platforma Magenta Moments, ktorú využíva už viac ako 660-tisíc zákazníkov, ponúka aj zľavy na streamovacie služby, vstupenky do kina či iné TV a filmové benefity.

Technologické inovácie pre prenos videa
V segmente B2B sa Telekom zapísal technologickým prvenstvom – počas UEFA U21 EURO 2025 nasadil prvú kampusovú 5G SA sieť na Slovensku určenú na živé video prenosy. V spolupráci so STVR umožnil bezdrôtový prenos obrazu v reálnom čase pomocou 5G TV batohov, čo prinieslo dynamickejšie zábery a vyššiu flexibilitu pre produkčné tímy.

Stabilná infraštruktúra pre veľké športové podujatia
Počas šampionátu Telekom posilnil svoju sieť na všetkých šiestich štadiónoch. Tie zvládli obrovskú dátovú prevádzku, pričom počas podujatia bolo prenesených vyše 8,5 TB dát – vrátane mobilného videa.

Pokrytie a dostupnosť
Telekom pokračuje v rozširovaní optickej siete, ktorá už pokrýva 1,289 milióna domácností. Spolu s rastúcim 5G pokrytím (77 % populácie) tak zlepšuje možnosti sledovania TV obsahu v HD a 4K kvalite naprieč Slovenskom.

Mohlo by vás ešte zaujímať