Reklama

freeSAT zatiaľ stráca predplatiteľov aj v tomto roku, najmä v ČR

Služby satelitnej platformy freeSAT využívalo, na Slovensku a v Českej republike, k 31. marcu 2018 celkovo 174 600 predplatiteľov. V porovnaní s údajmi s konca minulého roka však platforma stratila 2 400 zákazníkov na oboch trhoch. Operátorovi sa zatiaľ vôbec nedarí získavať nových zákazníkov a pokračuje tak aj v tomto roku ich pokles. Pripomeňme, že v minulom roku prestalo služby platformy využívať 7 300 zákazníkov. Môže za to ich úbytok v susednej Českej republike.
Pokračovanie nižšie:


Ak sa pozrieme na čísla podľa jednotlivých krajín v tomto roku, tak v Českej republike freeSAT stratil v prvých troch mesiacoch až 1 500 predplatiteľov a 900 na Slovensku.

Prevádzkovateľovi sa nedarilo na začiatku roka ani na jednom trhu. V susednom Maďarsku stratil za prvé tri mesiace s platformou UPC Direct 7 500 predplatiteľov a v Rumunsku (Focus Sat) až 9 400 predplatiteľov. Celkovo teda UPC DTH zaznamenalo v prvých troch mesiacoch pokles 19 300 zákazníkov.

Podľa zverejnených údajom mala UPC DTH na konci marca 2018 789 500 predplatiteľov, z toho 75 500 na Slovensku, 99 100 v Českej republike (freeSAT), 258 400 v Maďarsku (UPC Direct) a 356 500 v Rumunsku (Focus Sat).

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Však jasne že stratia klienta, keď zamestnanci od slovak telecom chodia žobrať do brány, oblbuju nájomnikov, vymišlaju somariny, že televizny operator, či, UPC, Antik, Skylink….nikto nema kvalitnu službu, jedine Magio !!! od Slovak telekom, ešte že vraj vedia zistiť rychlost internetu s mobilným telefónom,:)) každy že iba 10MB/s ma.. že to je velmy slabe ale oni ponukaju 300 / 30MB/s
    ja len tolko som povedal že ked budete mat upload a dovnload 300 / 300 vtedy ihned zapojim, vtedy už bol ticho, ja len tolko chcem ku tomu dodat, že neverte monterom, zamestnancom od telekom lebo oblbuju najomnikov a naskočite na prvu ponuku

    1. Neviem ako teraz ale nejaky cas aj ludi blaznili lacnymi mesacnymi poplatkami, potom ale papier co dali podpisat uz malokto precital a nespomenuli, ze cena je za prvych 6 mesiacov a potom dalsich 18 mesiacov budu platit niekolkokrat viac ako na zaciatku, to len maly detail. Ludia nadavalali ale podpisali dvojrocnu viazanost takze smola.

      Skratka strategia je jasna a velmi jednoducha – predat akymikolvek metodami, naslubovat hocico, potom rychlo podpisat a do nevidenia.

      Ale je to kazdeho vec co si predplati ale robit z ludi blbcov to uz nie je ferovy biznis.

Komentáre už nie sú povolené.