Reklama

Spravodajská TA3 má nového majiteľa

Slovenská komerčná spravodajská televízia TA3 má nového vlastníka. Stal sa ním Michal Voráček, ktorý odkúpil 100 % podiel od skupiny Grafobal Group podnikateľa Ivana Kmotríka prostredníctvom svojej spoločnosti Blueberg Media.

Michal Voráček má viac ako 30 rokov skúseností v oblasti médií, zakladal a bol spoločníkom vydavateľstva Ringier v SR aj ČR v 90. rokoch 20 storočia. Pôsobil aj v televíziách Nova a Prima. Na Slovensku bol do októbra 2021 spolumajiteľom vydavateľstva Our Media SR (denník Pravda). Okrem spoločnosti Blueberg Media sa venuje mediálnemu poradenstvu a nadačnej činnosti.

S novým vlastníkom prichádza do spravodajskej televízie aj nový projektový manažér Ján Svoboda. „Na slovenskom mediálnom trhu bol pomerne nový, ale veľmi rýchlo dosiahol výsledky, ktoré sme v podstate až tak rýchlo ani nečakali. Rád pracujem s profesionálmi a viem, že v tomto prípade je to tá najlepšia voľba,“ uviedol Michal Voráček.

Konateľmi spoločnosti budú Michal Voráček a Ján Svoboda. Treťou konateľkou zostáva Zuzana Martináková, riaditeľka Centra spravodajstva a publicistiky. Doterajšia riaditeľka televízie TA3 Mirjana Hron Sikimič odchádza pracovať do vedenia skupiny Grafobal Group.

Mohlo by vás ešte zaujímať


Komentáre

  1. Je tu nádej že budeme mať jedno objektívnejšie médium medzi tými propagandami a neobjektívnymi tendenčnými stokami.
    Snáď len v KLDR majú také médiá ako na Slovensku žiadna objektivita, jednostrannosť, propaganda. Je načase demokratizácia SK a mediálneho priestoru

  2. Je to cítiť na „objektivite“ moderátorov politických diskusií.

  3. TA3 predsa bola financovana Smerom.
    Staci pozriet register zmluv, tam zbadate, kolko kampani dostala od statu. Je teraz otazne, ako bude prezliekat kabat, alebo bude pokracovat, ved Smer pride opat. A mala by sa vratit do volneho DVB-T .

    1. to je jasné že to je smerácka TV a preto sa tam najviac pred kamerami TA3 objavoval matovič a sulík dokonca dávali aj repízy ich tlačoviek a aj preto sa tam má dnes problém vôbec dostať tlačovka fica.
      A takto si tu žijeme, kto má zdravý rozum nech uteká, posledný nech zhasne

  4. presne tak začo som nepozeral tv ta3 neverím im v tej skolompovanej televízii potpoluje SMER

  5. Je to bývalý spolumajiteľ denníka Pravda, smerackého denníka kde nebolo dňa aby neútočili na bývalého prezidenta. Nie že by som chcel obhajovať alebo útočiť na nejakého „politika“ale to bylo do očí až neskutočne.

    1. Ale veď bývalý prezident je vyhlásený podvodník a pozemkový mafián… jedným slovom grázel…. smial som sa ako obviňoval Fica zato, že vraj on má na svedomí zhotovenie a zverejnenie videí ako sa stretáva s popradskou mafiou… poviem ti tajomstvo, za tým nie je nikto iný ako Matovič 😛

    2. o určitých ,,našich,, ľuďoch a ich kriminalite sa nesmie nič písať – takto si to predstavuješ? A načo sú potom médiá? Tam ako SME ktoré o kiskových zlodejinách nič nepísalo ani keď boli obvinenia prokurátora na Katag a on hovoril že mu hrozí 7-12 rokov basy a bol prezidentom. To mu hrozilo asi za to že nič nespáchal.Takto si predstavuješ informovanie?toto je tá sloboda a objektivita tlače?

    3. cicipas
      A ako to dopadlo s tvrdením jeho protikandidata, že je bývalý prezident scientológ?
      A prečo ak niečo spáchal ho neodsúdili? Veď už je dosť dlho mimo funkciu a imunitu nemá. Aj vládne garnitúry sa pomenili a nič. Som za spravodlivosť pre každého.

  6. Má sa o všetkých písať nie iba o určitých. A písať sa má tak aby sa nevnucovala myšlienka. Lebo mienkotvorné médiá sú veľkou mocou.

    1. Treba si prečítať podmienky komentárov, nemajú byť politické 🙂 – redakcia prosím o vymazanie komentárov politických vecí ! dakujem

  7. Ta3 už pokašĺala, čo mohla. Uvidime, či sa niečo zmeni , ak nie, nech si ju pozeraju……No tie neumerne dotacie zo štatu by už mohli prestať, štat ma RTVS, nech teda ju podporuje.

  8. Veď to. TA3 na tom nie je dobre. Prechodom do plateného režimu (resp. odchodom z FTA) si finančne nepomohla. A vyhlásením GR RTVS, že za dva roky spustia spravodajskú tv to už len akcelerovalo k predaju TA3.

Komentáre už nie sú povolené.