Reklama

TV JOJ bude mať novú staničnú grafiku

Televízia JOJ spustí v sobotu 30. mája o 20.30 hod. novú staničnú grafiku. K zmene prichádza po piatich rokoch.

Podľa vysielateľa urýchlili prácu na novej podobe grafiky zmeny v našej krajine, ktoré priniesol koronavírus. „Nebola to len potreba zosúladiť televízny vizuál s modernými grafickými trendami, ktorou sa kreatíva a marketing televízie zaoberali už niekoľko mesiacov, ale predovšetkým túžba vyjadriť pocit spolupatričnosti medzi televíziou a jej divákmi. Ten výrazne zafungoval v súčasnom, krízou poznačenom, období,“ uviedla dnes TV JOJ v tlačovej správe.
Pokračovanie nižšie:

Diváci pravdepodobne najskôr zaregistrujú zmenu staničného claimu. Namiesto známeho „Zážitok vidieť“, ktorý vyjadroval zámer televízie ponúkať kvalitný obsah, vďaka najmodernejším technológiám kvalitný obraz a emócie, prichádza JOJka s claimom „S vami“. Televízia ním dáva najavo, že za najdôležitejšie považuje budovanie vzťahu so svojimi divákmi, poznávanie a zrkadlenie ich sveta.

Logo JOJ, ktoré pred piatimi rokmi opustilo ohraničenie vo štvorci a jeho špirála prešla redizajnom, sa teraz objaví v bielom prevedení na farebných podkladoch, reprezentujúcich rôzne obsahové kontexty. Základný pohyb animácie grafiky vychádza naďalej z točivého pohybu špirály, ale tentoraz pôsobí mäkšie. Iný bude aj layout obrazovky – infografika (vekové ohraničenie, sledovaný program, nasledujúci program, injektáž) je umiestnená pre diváka neprehliadnuteľným spôsobom. Zmenou
prešlo aj audiologo stanice a hudobný podklad, ktoré sú jemnejšie a príjemne podčiarkujú plynúcu grafiku na obrazovke.

Filozofia zmeny staničnej grafiky televízie JOJ je vyjadrená v imidžovom spote a v ďalších subclaimoch, ktoré sa budú na obrazovke tematicky objavovať.

JOJka zmenila svoju tvár, nadväzuje na ident minulých období a rozvíja ho. Takáto zmena je vždy výsledkom tímovej práce. Na jej vzniku sa podieľali naši ľudia z marketingu, vedenie kreatívy, copywriteri, grafici, animátori, experti na hudbu i produkcia. Bola to skvelá spolupráca a ja sa chcem všetkým kolegom poďakovať. Teraz predstupujeme pred našich divákov a dúfame, že nás prijmú vrelo a s porozumením.“ hovorí Ivana Semjanová, riaditeľka marketingu, PR a analýz televízie JOJ.

Pri tvorbe televíznej grafiky sa vždy snažíme držať krok s najnovšími grafickými trendami a zároveň zohľadňujeme súčasné estetické vnímanie diváka. Myslím, že sa nám to vždy darilo, aj preto vnímajú diváci náš vizuál ako moderný a dynamický. Tomuto obrazu nezostávame nič dlžní ani tentoraz. Vytvorili sme súčasnú, funkčnú a pritom nenásilnú staničnú grafiku,“ hovorí šéf kreatívy televízie JOJ Ondrej Garan Hutník.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. No a?
    A načo „layout obrazovky“???, stačila „infografika“ alebo „grafická úprava“.

  2. No. Dalsi rusivy element!!! Ej, tak jedno, tie sukromne hovadiny aj tak nemkukam. 🙂

  3. Super chlapci a dievčence,hlavne zostaňte zadarmo v DVB-T.

    1. To zostanú, lebo vlastník DVB-T aj Jojky je rovnaký, tak si nebudú píliť vlastný konár. Skôr TA3 sa zdekuje ako sa zdekovala zo satelitu v FTA forme.

    2. Pozerám dokumenty CT 1 CT 2 Film + STV 1 mám plustelku +

  4. Čekal jsem,zda se změna bude týkat i české verze „JOJ FAMILY“-ta,asi zatím,zůstává beze změny-ta se týkala „COMEDY CENTRAL“,u které byl sjednocen font názvu stanice v různých státech.Je však možné,že se do budoucna změní i česká FAMILY.

  5. Keď už obsah nedokážu zlepšiť, siahnu po grafike.
    prichádza JOJka s claimom „S vami“
    Keď chce byť so mnou, nech vysiela, čo ma baví.

  6. Toto nové logo je menšie o 0,45 cm a HD je pred logom.

  7. Nové logo a ikona veku sú menší a menej rusivé , ještě omezit reklamu

    1. obmedzit reklamu to je mantra asi od revolucie… ziadna komercna televizia, ktora z reklamy zije, dobrovolne nebude vysielat menej reklamy ako kaze zakon, pokial je o priestor zaujem

Komentáre už nie sú povolené.