Reklama

Telekom: Viac TV kanálov pre všetkých a vybrané filmy zadarmo v Magio Go

Telekom sprístupní v najbližších týždňoch dočasne pre všetkých svojich klientov TV služieb Magio TV a Magio Sat viacero staníc z vyšších platených balíkov. Okrem toho ponúkne aj niekoľko filmov zdarma vo videopožičovni v rámci Magio Go.

Rozhodli sme sa spríjemniť našim zákazníkom čas v domácom kruhu a preto sprístupňujeme od 13. marca do 13. apríla 2020 všetkým zákazníkom množstvo detských, filmových či lifestylových TV kanálov,“ uviedol operátor v správe pre médiá.

Všetci klienti operátora tak budú môcť sledovať detské programy Ťuki TV, Duck TV a Nick Jr. Milovníkov hudby potešia programy MTV dance, MTV hits či MTV Rock. Z filmových kanálov majú byť dostupné FilmBox Extra a FilmBox Premium. Okrem toho bude k dispozícii aj dokumentárny kanál BBC Earth.

Všetky uvedené programy budú dostupné zákazníkom automaticky. Užívateľom IPTV služby sa však pre ich zobrazenie odporúča reštart Magio boxu.

Okrem toho zákazníci s aktívnou službou Magio GO si budú môcť pozrieť aj viacero filmov vo videopožičovni zadarmo. Konkrétne pôjde o filmové tituly Hovory s TGM, Noc na Karlštejně, Ťah pešiakom, Syn zmaru, Nálet na Čchung-čching, Krajčírka, E. A. Poe: Archa bláznov, Nesmrteľná teta, Posledný bozk a Rezistencia.

You May Also Like

14 Comments

  1. Že všetci klienti
    Ja mám Magio sat M a tam ťuki tv teda nejde. Napísali mi, že na M dávajú ťuki tv iba kablovkarom.
    Takže keď píšete všetci klienti….
    Je to bieda, celý telekom

  2. Prečo nejdu programy keď to avizujete konkrétne MTV hits a FilmBox Extra mám magio sat

    1. V článku nad komentárom som sa dočítala že keď programi nejdú treba reštartovať magio box

  3. V článku nad komentárom som sa dočítala že keď programi nejdú treba reštartovať magio box

  4. Ja som spokojný z magiom len je skoda ze nemajú orange sport.

  5. A tí,čo maju najvyšší program,cize všetky spominane stanice…pre tych by ste na tu dobu mohli sprístupniť HBO programy.Nech je to fér…nemyslite!? Či zase budu ti,co platia najviac,znevýhodnení..!?

  6. Dobry chcem vas poprosit aspon teraz by ste mohly spustit zadarmo sat tv filmy aspon na mesiac aby sme sa nenudily film box atd. dakujem za pochopenie

    1. Prekvapuje ma, koľko je tu dezorientovaných (nechcem rovno povedať hlúpych) ľudí, ktorí na tomto webe vznášajú požiadavky a píšu sťažnosti, akoby boli na webe svojho operátora. Na školách asi treba zaviesť okrem Občianskej náuky aj predmety ako Mediálna výchova a Orientácia v kyberpriestore. Ale na druhej strane, ani to asi nepomôže… Veď predmet Slovenský jazyk a literatúra tu máme dávno – a aj tak sa tu príliš často zjavujú pravopisné perly typu „mohly“, „nenudily“ a o chýbajúcom oddeľovaní viet v súvetiach čiarkami a bodkách na konci viet ani nehovorím.

    2. Grammar Nazi, rovno si mal napísať aby ľudia sem nechodili a nečítali, nech reklamujú u svojho operátora. Asi nevieš, že u operátorov na zákazníckej linke sediaci ľudia ti nič nevybavia ani nepostúpia požiadavky zákazníkov. Že sa ti u nich niečo nepáči, z vysoka kašlú na teba, keď odídeš od nich, tvoja vec, jeden-dva zákazníkov ich nezaujíma.
      Žiaľ je tu ešte stále málo príspevkov o nekalé praktiky operátorov.

    3. Divák: nemám nič proti tomu, aby sa sem ľudia chodili posťažovať na svojho operátora – ale tu ide o to, že títo nešťastníci zjavne vôbec nechápu, kde sú, url asi píšu do Googlu či zoznam.sk a keď náhodou niečo dokážu kúpiť v eshope, tak netušia, v ktorej firme – jednoducho nakúpili „na internete“. S tým treba niečo robiť, lebo sú to ľahké ciele online podvodníkov, náchylní skočiť na phishing, sociálne inžinierstvo a iné pasce. A tým ohrozujú nielen seba, ale napríklad aj firmu, v ktorej pracujú, môžu nevedomky šíriť vírusy a malware, ich počítače môžu byť bez ich vedomia súčasťou botnetov na vykonávanie DDoS útokov, atď.
      Mimochodom, keď som si nedávno dal preniesť číslo od jedného mobilného operátora k druhému, hneď mi volali z toho pôvodného a dostal som zaujímavú retenčnú ponuku. To isté, keď som prenášal numero otcovi, od iného operátora. Keď som asi tak pred 5 rokmi odišiel od Skylinku a ešte dávnejšie zmenil poisťovňu (PZP), tiež mi vyvolávali, vypisovali, ponúkali modré z neba a žlté z ucha… Takže možno niekde na helpdesku na zákazníkov kašlú (v Skylinku a Plustelke určite, mobilní operátori nie), ale keď im niekto odíde, podľa mojich skúseností ich to tankuje celkom dosť.

Komentáre už nie sú povolené.