Reklama

Telekom: Počet TV zákazníkov narástol v minulom roku o 18-tisíc

Počet zákazníkov digitálnej TV od skupiny Slovak Telekom (ST) dosiahol na konci minulého roka 635-tisíc. Podľa operátora ide o nový míľnik pri počte TV zákazníkov, ktoré sa podarilo spoločne platformám Magio TV, Magio GO, Magio Sat a DIGI TV dosiahnuť.
Pokračovanie nižšie:

Ak porovnáme čísla z konca roka 2018, tak v minulom roku narástol počet zákazníkov TV služieb ST o 18-tisíc.

Rok 2019 bol pre Telekom aj v znamení rozširovania optiky. Za 12 mesiacov sa podarilo rozšíriť pripojenie o 105 tisíc domácností, celkové pokrytie už dosiahlo 657 tisíc domácností. Operátor zároveň zvýšil pokrytie VDSL sieťou, na 666 tisíc domácnosti.

V roku 2019 dosiahla skupina Slovak Telekom mierny rast v oboch hlavných finančných ukazovateľoch. Konsolidované výnosy dosiahli 784,9 milióna eur a prevádzkový zisk EBITDA 330,7 milióna eur.

Z dcérskych spoločností dosiahla najvyššie výnosy spoločnosť DIGI Slovakia – 39,1 milióna eur. Medziročne rástol najviac PosAm (o 6 percent) na 36,19 milióna eur. Výnosy Zoznam a Zoznam Mobile dosiahli 8,63 milióna eur.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Bodaj by nemaly milionove vynosy,však platíme najviac za ich služby v eú.

    1. A hlavne kto má tolko fotbalu ako telekom 🙂

    2. Však aby nie, Skylink to s cenami posral tak migrujú zákazníci aj do Telekomu aj keď su najdrahší s Orange sat.

  2. Teraz so IPTV pridali niekolko nemeckych stanic. RTL2, ARD, ZDF, SAT1.

  3. Nikto Telekom je naj a nie ako tí akože TV operátori..

    1. Ja som opustil Telekom MagioTV.Vybral som si OTT operátora bez viazanosti a doplnkových škatúľ.

  4. Mam Magio IPTV a max. spokojnost
    mam taktiež pevnú linku, keby bol signal u nas na dedine tak by som využival aj mobilne služby. Sice má Telekom vybornu skladbu tak mi trochu chýba viac ustretovosti ku zakaznikom. Napr. u spol. Orange mam 2 mobilne telefónny a data ak aj zabudnem zaplatiť tak mi pride sms s textom: “ Važeny zákazník oznamujeme Vám, že ste zabudli uhradiť fa. za obdobie. Vzhľadom, že využívate služby PREMIUM spol. Orange poplatok za upomienku vo výške 5,-€ Vám nebude účtovana“ pri platbe na pobočke neplatím poplatok za platbu ktorú majú inak vo výške 2,-€ takýto prístup som u Telekomu nezažil…tí si dajú zaplatiť aj keď im človek dôjde zaplatiť..a to sa da povedat ze mám cca rovnake platby u oboch spoločnosti na úrovni cca 70 €/mesačne. Avšak programova skladba je určite u Telekomu najlepšia…trochu mi vadi absencia polskych programov, ale to sa verim zmení

    1. Aj som chcel prispieť do diskusie, ale po prečítaní príspevkov – no comment!
      Máme, čo si zaslúžime.

    2. A presne takí ľudia, čo platia 2x 70€ mesačne za telekomunikačné služby, majú problém priplatiť si 25€ za kvalitnejší prijímač, napríklad. A potom nadávajú, ako im čo nejde… Ani za triple play na optike plus 4 telefóny s dátami v rodine by som sa nedostal ani na polovicu zo sumy 140€. Dohromady.

  5. Krmime operatorov, jedna radost a oni si s nami manipuluju ako sa im zachce.

  6. a teraz im klesne o 100.000 kedze magio zvysilo ceny nehorazne

Komentáre už nie sú povolené.