Reklama

Pantelio zmenilo FEC u troch transpondérov

Satelitný operátor Pantelio zmenil u troch svojich satelitných transpondérov, ktoré využíva na družici Hispasat 30W-5 (30°W), parameter FEC z pôvodných 3/4 na 5/6. Zmena sa dotkla konkrétne transpondéry s frekvenciami 11 731 MHz, 11 771 MHz a 11 811 MHz. So zmenou došlo automaticky k navýšeniu kapacity vybraných transpondérov zo 66,870 Mbps na 74,370 Mbps.

Operátor šíri aktuálne zo šiestich satelitných transpondérov 135 televíznych a dátových kanálov. Väčšina z nich je kódovaná systémami Panaccess a Irdeto. Dostupné sú aj voľne šírené programy ako Bratislava TV HD, Fotelka TV, Lounge TV 4K, Park TV, TV 7, TV Hronka, TV Povazie, TV Romana, TV Senior, TV Severka a TV Vega.

Aktívne transpondéry platformy Pantelio na družici Hispasat 30W-5 (30°W)
11 731 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 5/6, DVB-S2/8PSK
11 771 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 5/6, DVB-S2/8PSK
11 811 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 5/6, DVB-S2/8PSK
11 851 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK
11 891 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK
11 931 MHz, Pol. V, SR: 30 000, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK

Kompletnú ponuku programov, nielen platformy Pantelio, nájdete v sekcii Frekvencie.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

    1. Aj taká existovala? Nemyslel si náhodou IN TV? Lebo tá je dávno mŕtva, chvalabohu.

  1. @dr. B. Nutty Ten kanál INTV čo bol v roku 2016 je úplne niekde inde ako TVINFOVOJNA HD.Ten začal len pred niekoľkými dňami na 30,0,W ale nie to čo,bola INTV.TV INFOVOJNA bude asi skôr spravodajská TV.Majú aj svoju web stránku.INTV bola jedným slovom práčka na peniaze.Pamätám si ako pred parlamentnými voľbami v roku 2016 začali testovať vo 2/2016.Týždeň vysielali a potom bolo po nich ticho. Až na koniec skončili.

  2. TV InfoVojna vysielala teraz v januári asi týždeň a dosť.
    Jedna informácia je ,že prešli na HEVC.
    TV InfoVojna je slov. spravodajský kanál.

  3. No veď aj IN TV bola spravodajská (ehm) TV a stálo za ňou občianske združenie Infovojna, personálne prepojené na Slobodný vysielač (tiež riadna žumpa). A IN TV nebola práčka na peniaze, ale bola financovaná cez podivnú viedenskú firmu, o ktorej vrabce na streche čvirikali, že cez ňu Kremeľ financuje extrémistov. Poľská tajná služba zistila, že podľa rovnakej schémy bola financovaná aj ĽSNS. A spravodajstvo IN TV tak aj vyzeralo – samé prebrané šoty (či skôr šity) z RT a iné lži… Takže preto som sa pýtal, lebo je tam istá zhoda v názvoch.

Komentáre už nie sú povolené.