Reklama

Malý káblový operátor šíril neoprávnene programy Markízy

Okresný súd v Bratislave nariadil neodkladné opatrenie voči spoločnosti Carisma, prevádzkovateľovi malej káblovej TV pod názvom CarismaTV, ktorý neoprávnene šíril televízne programy patriace do skupiny Markíza. Informovala dnes o tom televízia Markíza.

Okresný súd uložil uvedenému operátorovi povinnosť zdržať sa šírenia televíznych programov skupiny Markíza, konkrétne Markíza, Dajto a Doma a neumožniť takúto retransmisiu tretím osobám. Zároveň je prevádzkovateľ povinný odstrániť a ďalej sa zdržať akýchkoľvek verejných vyhlásení, inzercie, propagácie a reklamy týkajúcej sa poskytovania retransmisie uvedených programov.

Súd potvrdil náš prístup k spoločnostiam, ktoré distribuujú naše programové služby neoprávnene. Sme pripravení aj naďalej aktívne konať proti tým, ktorí autorské právo porušujú a využijeme na to všetky dostupné právne prostriedky,“ uvádza Markíza.

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

  1. Markíza je reklamná TV a mala by byť všade FTA (včetne DVB-T) … Ak sa chce Markíza „hrať“ na platenú TV, tak nech zruší reklamy, resp. nech reklamy ostatnú iba medzi vysielaným programom (filmami / seriálmi / reláciami) presne tak, ako to majú platené TV.

    1. Súhlasím, ale za toto si môžu ľudia sami. Prečo sa na Markízu nevykašlali keď skončila voľne a všetci prechádzali na optiku a satelit? Jednoducho pokiaľ tu budú ľudia, ktorí si bez Markízy nevedia predstaviť deň, tak si budú dovoľovať. A tých ľudí je ešte strašne veľa. Ale nerozumiem čo tam vôbec niekto sleduje, stačí sa len pozrieť na program cez týždeň a nič dokopy tam nie je.

    2. Ale ja som napríklad prešiel na satelit kvôli veľa nekódovaným kanálom (najmä nemeckým) v čase, keď skylink bol ešte zadarmo a navyše aj tak som ale mal záujem o platené kanály (najmä ešte MTV CZ, v tom čase nemecké MTV skončilo FTA a teraz ešte aj MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, VH1 a VH1 Classic – Aktuálne MTV EU nestojí za veľa, keby išiel Euro Top Chart na MTV Germany, tak MTV EU ani nepotrebujem inak MTV Germany je lepšie, ale skylink teraz vyradil aj MTV Hits, MTV Dance a MTV Rocks – tak som zrušil celý Skylink) – teda satelit mám najmä kvôli nekódovaným a plateným hudobným TV kanálom a nie kvôli markíze. Na SK kanály mám v zálohe kartu RTVS (pre prípade zrušenia skylinku, čo som urobil práve pred pár dňami, tak teraz použijem túto kartku a BEZ MARKÍZY)!!!

    3. @Juraj Červenák: samozrejme, lebo aj reklamná stoka Mrkvýza je platená… 😀 Na skutočne prémiových platených staniciach je reklamy minimum a nie počas filmov a iných programov, ale medzi nimi. 5er95 má pravdu a iko najlepšie trafil klinec po hlavičke.

  2. Carissma-ci, čeknite digitel9 na webnode a predjdite si posledné zápisnice z Rady, aby ste vedeli, ako sa to má robiť.

    1. Rada pre vysielanie by mala apelovať na parlament, aby urobil zákon, ktorý jasne stanoví, čo je reklamná TV a čo nie je reklamná TV, či môže spolatnená TV vysielať reklamy a či sa môže alebo nemôže reklama vysielať počas filmov / seriálov / relácií.

    2. @xxx: rada sa nepretrhne – sú to typické štátne úradnícke krysy, zaujíma ich len udržanie teplých miestečiek, vlastné výplaty a aby nemuseli príliš často preložiť slamku krížom.

  3. Pojem platená tv je už výsmechom platenej tv.Kopa „platených tv staníc“ vysiela tak vela reklamy a upútavok, že sa to nedá pozerať a ja také programy ani nepozerám.Takže otázne je to, prečo to vlastne kódujú.

    1. Napríklad MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, VH1, VH1 Classic nevysielajú ŽADNE reklamy! A MTV Europe (CZ) vysiela len upútavky a „MIX IDENTIFIKÁTOROV“ kanálu (v Poľsku sa reklamy vysielajú, tak kvôli synchronizácii) ale mohli radšej dať nejaké klipy mimo reláciu, čo kedysi aj bolo, len od toho potom upustili, čo je trošku škoda. Keby to nesynchronizovali s Poľskom, tak by tam tie prestávky vôbec byť nemuseli. Aj keď samozrejme sem tam sa objaví aj skutočná reklama, ale väčšinou pred udalosťami ako EMA a podobne. Minule tam išla reklama na Londýn, ale max 1 reklama alebo 2 cez 1 prestávku – aj to len vo výnimočných prípadoch. Horšie je však to, že začiatkom leta zrušili takmer všetky hudobné relácie v priebehu dňa (okrem rána) – M is for Music (najprv 11:00-13:00 a 18:00-19:00 a potom 12:00-13:00 a 16:00-17:00), ale predĺžili ráno MTV Breakfast club až do 8:00 ale v noci M is for Music začína až o 3:00 (pred tým o 2:00). Ale neviem načo to premenovali na M is for Music, keď väčšinou tam ide niečo iné na MTV Europe, okrem pár hodín v noci a ráno. Bez reklám sú tiež tie ďalšie Filmboxy (aspoň myslím) a tiež prémiové Discovery (HD Showcase) a potom asi AMC, Jim Jam, Love Nature HD, NG Wild HD a možno Animal planet. Neviem ako viasaty a Epic Drama a HBO + Cinamax na 100% nevysielajú reklamy.

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce nadávky, urážky, odkazy, politiku, ako aj tie, ktoré porušujú platné pravidlá a zákony, budú vymazané bez udania dôvodu.