Reklama

Discovery Channel predstavil nové logo a programovú schému

Discovery Channel predstavil nový vizuál, ktorý oslavuje dedičstvo značky, zdôrazňuje, čo za ňou stojí, a jej odhodlanie poskytovať obsah, ktorý bude inšpirovať, informovať a zároveň ponúkne zábavu ďalšej generácii zapálených fanúšikov.

Podľa vysielateľa toto oživenie vyzdvihuje globálny dosah tohto brandu a schopnosť nových produktov inšpirovať divákov na celej planéte, aby spoznávali svet, ale aj sami seba prostredníctvom rôznych objavov a pútavých zážitkov.

Nové logo sa skladá z glóbusu umiestneného vnútri písmena D. Ide o statický obraz predstavujúci všetky kontinenty. Stanica tak odkazuje na svoje pôsobenie po celom svete.

Nové logo kanálu Discovery

Globálna rebrandingová iniciatíva značky Discovery vzdáva hold dedičstvu našej značky a zároveň jej prepožičiava nový význam do budúcnosti. Je pre nás veľmi dôležité, aby sme našim divákom pripomenuli, kto sme, a zároveň sa zdokonaľovali pre budúcu generáciu. Zemegule bola vždy základom brandu Discovery a chceme, aby to tak naši súčasní i budúci fanúšikovia vnímali. Ďalej urýchľujeme inovácie a prinášame inšpiráciu do budúcnosti, zásobujeme nadšených fanúšikov skrze ich obrazovky novými produktmi a službami, aby sme im pomohli objavovať svet,“ uviedla Vicoria Daviesová, senior viceprezidentka a generálna manažérka Discovery Inc. pre strednú a východnú Európu, Stredomorie a Strednú Áziu.

Rebranding prinesie tiež nový obsahový plán, ktorým stanica divákov láka na autentické príbehy. Programová schéma stavia na základných pilieroch kanálu, ako sú veda, príroda, technika, vynálezy alebo dobrodružstvo. Vždy aktuálny program môžete nájsť v našom TV Programe.

Oživenie značky sa rozbehlo v USA v apríli 2019 naprieč televíznymi, rozhlasovými a digitálnymi platformami Discovery a od polovice septembra 2019 bude pokračovať v regióne CEEMCA (stredná a východná Európa, Stredomorie, Stredná Ázia).

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

  1. Mna by potesilo, ak chcu tieto “exkluzivne” stanice odo mna peniaze, aby mi nepchali reklamu do programu!! Apple TV+ vam ukaze zrkadlo uz 1.novembra 2019 v cene 4,99€ z toho prvy tyzden na vyskusanie trial verzia.

    1. Apple TV+ neni jediná možnosť pozerať exkluzívne programy. Netflix, Amazon prime, hbo…

    2. Ano ty chytrak to vie kazde male decko, PRETO som zvlast zvyraznil datum 1.11.2019 to ti nedoslo, ze to pisem kvoli tomu, ze sa bude jednat o uplne novu sluzbu?

  2. Samé hlúpe a prázdne marketingové kecy, už tieto buzzwords používajú aj teenageri, ako si všímam… A väčšina dokumentárnych staníc vrátane Discovery už vysiela len doku soaps, reality shows a podobné hlúposti, ktoré majú nulovú vzdelávaciu a informačnú hodnotu. Skrátka populizmus a bulvarizácia, podkladajú sa väčšinovému divákovi, ktorého rozmýšľanie bolí a požaduje len bezduchú nenáročnú zabavu… Dobré časy skončili, nastupuje idiokracia. (Koniec frfľania.)

    1. Más veľkú pravdu a už to v poslednom čase poriadne štve čo za hnoj program takmer všade dávajú . Tak cca 5 rokov dozadu sa ešte dalo dosť kvalitné dokumenty pozerať a čo je za program teraz je smutné veru tak . Ak spomeniem tak na Discovery World sa salo pozerať

    2. #dr: mna uz Discovery bohuzial nema cim oslovit, su ta tam dokumenty WWII, plus nejake z technickeho prostredia 🙁 z celeho portfolia ich programov, co este za nieco stoji je Animal Planet, that´s all.. Dnes mame kvantum “doku” stanic, ale zaujimavych programov ako safranu. Nat Geo je moja topka, ale kedze sa platene stanice zacinaju prepchavat komercnymi reklamami, tie stupajuce grafy prave dosiahli svoj limit a uz to pojde len dole. Sluzby ako Apple TV+, Netflix, HBO, Disney +, a rozne sportove stanice co sa po zaplateni daju pozerat cez appku zamiesaju s kartami.

  3. Ja to hovorím už niekoľko rokov-najlepší doku kanál je ČT2 ,v kombinácii s archívom je to najlepšie na trhu.

Článok už nie je možné komentovať.