Reklama

Zmena vo vedení Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic

Výkonný manažment spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic bude od 1. marca 2019 pôsobiť v novom zložení a s inými funkciami viacerých predstaviteľov.

Najväčšia zmena sa dotkne prerozdelení funkcií a biznis aktivít. Obe firmy už nebudú uplatňovať doterajší spôsob rozdelenia B2C a B2B aktivít na najvyššej úrovni.

V prvom rade bude vytvorená nová divízia zákazníckej skúsenosti a transformácie a jej cieľom bude spájať know-how federálnych expertov vo viacerých oblastiach. Najdôležitejšie motto bude zameranie na zákazníka a bude uplatňované pri budúcej transformácii spoločnosti i portfólia. Divízia bude zvažovať zákaznícke potreby už v prvých fázach vývoja produktov a s využitím sily digitálu a big data. Vzhľadom na fungovanie na federálnej úrovni, mnohé synergie môžu byť uplatnené už v rámci prístupu, obsahu či korporátnych služieb a ICT riešení pre najväčších zákazníkov. Túto divíziu bude viesť Peter Škodný.

V každej krajine bude pôsobiť samostatná divízia Commercial, ktorá sa bude starať na slovenskom, resp. českom trhu o cenotvorbu, predaj, retail, služby zákazníkom, marketing a externú komunikáciu. Commercial divízie budú po novom zastrešovať B2C i B2B oblasti pod jedným výkonným riaditeľom. Na Slovensku bude túto divíziu riadiť Dušan Švalek, v Českej Republike Juraj Bóna, ktorý sa stane od 1. marca 2019 členom vrcholového manažmentu.

Všetky ostatné divízie ostávajú naďalej zamerané na svoje doterajšie oblasti: technológie, financie, HR, korporátne záležitosti a veľkoobchod.

Nové prerozdelenie funkcií na najvyššej úrovni má za cieľ ešte lepšie obslúžiť zákazníkov. Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby a posilniť know-how na federálnej úrovni pri poskytovaní prístupu k službám. Vytvorenie Commercial divízií má za ambíciu byť ku zákazníkovi bližšie na jeho trhu a urýchliť našu cestu smerom k digitalizácii,“ uviedol José Perdomo Lorenzo, generálny riaditeľ Slovak Telekomu a T-Mobile Czech Republic.

Mohlo by vás ešte zaujímať


Komentáre

  1. „Nové prerozdelenie funkcií na najvyššej úrovni má za cieľ ešte lepšie obslúžiť zákazníkov. Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby a posilniť know-how na FEDERÁLNEJ úrovni pri poskytovaní prístupu k službám. Vytvorenie Commercial divízií má za ambíciu byť ku zákazníkovi bližšie na jeho trhu a urýchliť našu cestu smerom k digitalizácii,“ uviedol José Perdomo Lorenzo…“

  2. „Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby…“
    A doteraz sa orientovali na čo?
    Kedysi mali rozdelené rôzne služby a každý zákazník si mohol vybrať, čo potrebuje a poskladať si vlastný balík. Menovalo sa: Podľa seba.
    Nejaký múdry to zrušil a z ich kancelárskeho stola asi vedia lepšie, kto čo potrebuje. Tak teraz každý má platiť aj za tie služby čo nepotrebuje alebo ani nepoužíva. Zrejme v kancelárii Telekomu vedia lepšie zákazník čo potrebuje, ako samotný zákazník. Hlavne aby platil.

Komentáre už nie sú povolené.