Reklama

Telekom zhodnotil rok 2018. Počet zákazníkov digitálnej TV stále stúpa

Počet zákazníkov digitálnej TV od Skupiny Slovak Telekom dosiahol koncom decembra minulého roka 617-tisíc. Ak by sme zhodnotili minulý rok, tak celkovo pribudlo operátorovi až 25-tisíc nových predplatiteľov digitálnej TV. Prvý štvrťrok to bolo 8-tisíc nových zákazníkov, v druhom štvrťroku 5 tisíc, v treťom 2-tisíc a v poslednom až 10-tisíc. Do tohto počtu sa započítavajú predplatitelia nielen Magio TV, Magio GO a Magio Sat, ale aj DIGI TV. Samostatné čísla pre jednotlivé platformy operátor nezverejňuje.

Operátor výrazne investoval v roku 2018 aj do TV obsahu. Popri právach na Premier League a Bundesligu získal práva aj na ďalšie futbalové súťaže ako Serie A, La Liga či FA Cup. V júni spustil navyše aj vlastný exkluzívny kanál TV Folklorika a v novembri zase dokumentárny BBC Earth. Novinkou bolo aj spustenie video-on-demand služby Magio Kino s mesačným poplatkom a stovkami filmov a TV seriálov. Spomenúť môžeme aj nové rozhranie Magio boxov či vynovená aplikácia Magio Go pre zariadenia s iOS.

V marci 2018 bol dosiahnutý dôležitý míľnik v oblasti pevnej siete: viac ako milión domácností pripojených rýchlosťou aspoň 30 Mbps. Pokrytie bolo naďalej rozširované a ku koncu roka dosiahlo 552 tisíc domácností na optike a 653 tisíc na VDSL technológii.

V minulom roku zvýšila Skupina Slovak Telekom investície o 9% na 157 miliónov EUR a udržala zameranie na inovácie, vďaka tomu jej výnosy stúpli takmer o 2% na 761 miliónov EUR. Medziročný rast výnosov o takmer 2 percenta je pozitívny vzhľadom na dlhé roky poklesov. Prevádzkový zisk EBITDA za rok 2018 dosiahol 321,7 milióna eur.

Najvyššie výsledky medzi dcérskymi spoločnosťami má DIGI Slovakia s medziročným rastom o 9% – celkovo dosiahli 39.77 million EUR.

Zvýšili sme tempo investícií, aby sme prispeli ku digitalizácii krajiny. Vnímame našu zodpovednosť na posilňovanie inovácií a podpore našich zákazníkov na ich ceste k digitalizácii. Sme na to veľmi hrdí a sme veľmi šťastní, že zákazníci oceňujú naše úsilie, nakoľko čoraz viac z nich nám verí ako poskytovateľovi širokopásmového internetu či mobilných služieb. Tým pádom aj naše finančné výsledky ukazujú silné hodnoty. Nechceme spomaliť, ale skôr pridať aj v roku 2019,“ uviedol José Perdomo Lorenzo, generálny riaditeľ Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

  1. Ma to jedinú chybu, škoda tej ligy majstrov. Inak ostávam verný Telekomu s mobilom TV a Internetom.

  2. To mas pravdu LM chyba na DIGI aj kvalita obrazu bolo lepsia na tom Orange je cista mazanica .Digi sa vypracovala mozno niekedy sa vrati spat LM

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce nadávky, urážky, odkazy, politiku, ako aj tie, ktoré porušujú platné pravidlá a zákony, budú vymazané bez udania dôvodu.