Reklama

Majiteľ Skylinku kupuje konkurenčnú platformu pôsobiacu na Slovensku a v ČR

Luxemburska spoločnosť M7 Group, ktorá prevádzkuje okrem iného aj platformu Skylink, rozšíri výrazne svoju zákaznícku základňu. Operátor dnes oznámil, že kupuje satelitné platformy UPC Direct, freeSAT a FocusSat, ktoré vlastní Liberty Global. Všetky pôsobia na orbitálnej pozícii Thor/Intelsat (0,8°W). Celá transakcia ešte podlieha regulačnému schváleniu, ktoré by malo prebehnúť v prvom štvrťroku 2019.

M7 Group aktuálne prevádzkuje satelitnú platformu Skylink na Slovensku a v Českej republike, CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl v krajinách Beneluxu, HD Austria v Rakúsku a Diveo v Nemecku. Po kúpe ďalších troch platforiem tak spoločnosť získa približne 800 tisíc nových zákazníkov, z toho približne 75 tisíc na Slovensku a 100 tisíc v susednej Českej republike.

Po nevydarenom pokuse s AustriaSat Magyarország bude tak M7 Group prevádzkovať opäť platformu v Maďarsku, navýši počet zákazníkov na Slovensku a v Českej republike a vstúpi už aj na rumunský trh.

Hans Troelstra, generálny riaditeľ M7 Group, povedal: “Toto je pre nás veľmi logická akvizícia, ktorá nám umožní konsolidovať aktivity v oblasti satelitnej televízie na českom a slovenskom trhu, a pritom pokračovať v diverzifikácii našich európskych aktivít zahrnutím dvoch nových trhov. Okrem toho budeme môcť na týchto dvoch nových trhoch nasadiť našu hybridnú satelitnú a OTT TV platformu. Na našich existujúcich trhoch používame OTT platformu v približne 15 – 20 percentách prípadov.

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

  1. Nem dobre…Škoda freeSatu.Na druhej strane môže v budúcnosti posíliť DIGIsat alebo Plustelku-tá má ale stále špatné pokrytie mux4.

    1. Asi budeš mať pravdu. DIGI stále rozširuje ponuku, freesat naopak pravidelne vyraďuje kanály bez náhrady. Pomaly ale iste smeruje k zániku.

    1. To bude radosti!Ja mám skylink doma,freesat ale iba ročnú kartu na chalupe a plustelku na15 mesiacov u dcére.Ale fresatu chcem dať výpoveď.

    2. A teraz sa im pomstia. Cha cha cha.
      Teraz čo na to Protimonopolný úrad, vďaka veľkosti Telekomu v Tv providerstve to asi prejde. Po skúseností vstupu M7 na náš trh vieme že nákup nebude iba tak z vrecka M7 ale že ho zaplatíme my.

  2. No uz ja dávno nepozerám neni natom nic samé reklamy no za reklamy nebudem platit stací aj dvbt anténa

  3. Každopádne,pokým tam nebudú mať španielsku,anglickú a taliansku futbalovú ligu tak nemám o tom záujem…Aj keby tam mali 300 programov…No čo tam budem pozerať tie isté programy stále dookola.A na naše a české súkromné a verejnoprávne programy mi stačí aj DVB T čko..

    1. Máš pravdu, lepšie je pozerať stále ten istý futbal dookola. Do zblbnutia. Amen, súdruhovia. *grin*

    2. Treba do zblbnutia pozerať ten váš futbal neviem čo na tom je také zaujímavé.

  4. V roku 2000 na začiatku satelitnej televízie u nás sa stal nepísaným monopolom UPC Direct,a z odstupom času za 180 melcov ďalším fešáckym monopolom v ich šlapajach bude pokračovať Skylink = M7 Group. Uvidíme kedy upravia ceny nahor,neverím že by to dlhdobo zostalo na rovnako,tak ako to bolo.Tú kúpu UPC Direct (Freesat) budú musieť ľudia aj tak zaplatiť…

    1. Nemusia. Stačí prejesť k inému operátorovi. napr. antiksat, obecne siete…

    1. Janka @ :

      Ale je aj niečo niekedy zadarmo! Čo napríklad šišky od vašeho komunistického jSTBáckého Slováka Babiša alias Bureša pri jeho politickej agitácii?!

    2. Tie si zaplatia občania ČR, samozrejme. Bohužiaľ aj tí, čo agenta Bureša nevolili.

  5. Babitch @ :

    Aj keď sú Vianoce tak to mosím bohužial na plnú hubu povedať iba takto a to tak aby si zobrali toho svojho komunistického zlodejského ŠTBbáckeho „z m r d a“ naspäť na Slovensko, keď je Slovák jen z vás a z vašeho hniezda!

    Za tú dlhú dobu čo v Českej republike tento tento váš Slovák kradne a robí hotový bordel sa nevedel ani naučit po česky. Ten bohužial nevie už ani po slovensky a po novom vytvára nové české slova ako napríklad „dověra“ místo českého „důvěra“ a slovenského „dôvera“. Asi skôr pochopím Maďara aj keď neviem po maďarsky ako tohto sloveského hotentota. Keďže je totálne neschopný sa naučiť po česky tak ma radšej „gagotať“ po slovensky tak ako mu zobák narástol.

    1. Zdenek: Nemôžeme si ho zobrať naspäť, lebo sme ho k vám neposlali. Išiel sám. A potom ste si ho zvolili vy sami, nezvolili sme vám ho my Slováci. 😀 Takže plačeš na nesprávnom hrobe. A vôbec, je jedno, akej národnosti je Bureš, dostali ho tam hlasy blbcov. Tak ako u nás tých našich zlodejov.

    1. Ja nehovorím o futbale že je to zlé len za jednou loptov behajú všetci do zblbnutia 90 minút či koľko?

    2. Tono, čo je zlé na futbale? Že tie isté niekoľko zápasov opakujú niekoľkokrát dokola. Keby nebolo na každý deň aktuálny zápas.

    1. Len tu na východnej časti Európy môžu predávať (pýtať si peniaze) aj za reklamy. (Tie reklamy zaplatíme dvakrát, raz vysielateľovi a druhýkrát v cene výrobku. To vás ešte nenapadlo?)
      Na západe vedia, že ľudia nebudú platiť za reklamy.

    2. Tie reklamy zaplatíme až 3x. Aj časom, o ktorý nás oberajú. A netreba kupovať veci, ktoré sú propagované TV reklamou – to ich možno naučí. Väčšinou aj tak ide o 3 druhy produktov: predražené výrobky (aj kvôli reklame), ktoré majú lacnejšiu a rovnako kvalitnú alternatívu, totálne zbytočnosti ako v teleshoppingu alebo drahé veci či masové služby, kde sa náklady na reklamu stratia (napr. autá a služby mobilných operátorov).

    3. Ja reklamy, keď nemusím zväčša nepozerám (ak som sám), preskočím ich, ale je to akoby skoordinované – hlavne, keď maďarskú pozemnú, tú čo je na istý čas odkódovaná i s voľnými [teraz napríklad FTA Spektrum Home a platená Mozi+ a verejnoprávna M5]. Mňa skôr odradia, hlavne keď vidím toho zeleného uvrieskaného uškriekanca (žiaľ je asi v celej V4, poľské stanice nemám možnosť sledovať, tak to neviem naisto…). ‚M a ‚J kompániu nepozerám.

    4. Tú firmu, ktorá nás otravuje tým zeleným uškriekancom (použil by som aj horší výraz), som už odpísal. Kedysi boli na úrovni, s výhodnými cenami, odborne zdatnými predajcami, širokým sortimentom, ale potom sa niečo zlomilo a evidentne sa začali profilovať ako obchod pre masy hlupákov. Začali si platiť agresívnu reklamu a aby na to zarobili, zvýšili voľakedy dobré ceny, najali lacný a nekompetentný personál, zaviedli kopu zbytočných služieb a na vlastnú žiadosť sa nechali vyradiť z listov integrátorov eshopov. A aj keby som im toto všetko odpustil, toho hnusného otravného zeleného zmrda nikdy. Nikomu neodporúčam túto firmu, je tu hromada lepších. Po každej stránke.

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce nadávky, urážky, odkazy, politiku, ako aj tie, ktoré porušujú platné pravidlá a zákony, budú vymazané bez udania dôvodu.