Reklama

Telekom: Folklorika na čele hudobných kanálov aj v júli

Aj v druhom mesiaci od štartu nového exkluzívneho kanálu Telekomu zostala Folklorika v Magiu na čele sledovanosti medzi hudobnými kanálmi. Uviedol to dnes operátor v tlačovej správe.

Spomedzi kanálov zaradených v základnom balíku Magio televízie (Senzi, Rebel a Folklorika) bola nová stanica Folklorika suverénnym lídrom aj v júli, pred druhým kanálom v poradí dokonca zvýšila svoj náskok o dva percentuálne body na 17-percent. Operátor vychádza z výsledkov sledovanosti Magio IPTV. Započítané boli boxy, ktoré mali v júli zapnuté daný kanál aspoň jeden krát počas najmenej troch minút bez prerušenia. Podľa operátora nový exkluzívny kanál venovaný slovenskému folklóru tak opäť v sledovanosti predstihol aj také hudobné značky ako VH1, či MTV, Ocko a ďalšie.

Očakávali sme, že v prvý mesiac vysielania mohla svoju úlohu zohrať aj zvedavosť televíznych divákov. Opätovné prvenstvo Folkloriky však potvrdilo, že aj na nesmierne konkurenčnom trhu televízneho obsahu si kanál so špecifickou folklórnou tematikou našiel svojich divákov. Sme radi, že sa nám po exkluzívnych športových kanáloch Digi Sport či detskom kanáli Ťuki TV podarilo priniesť ďalší atraktívny obsah, ktorý diváci inde ako u nás nenájdu,“ uviedol manažér vývoja televíznych služieb Telekomu Andrej Miklánek.

Za TV Folklorika stojí spoločnosť MC Box. Vo vysielaní sa zameriava hlavne na folklór a tradície, no nechýba ani škola tanca, folklórne predstavenia, programy so zameraním na našu tradičnú kuchyňu, ako aj ďalšie zaujímavé relácie o našej malej krajine a jej histórii. Kanál môžu prijímať exkluzívne iba zákazníci služieb Magio TV, Magio GO a Magio Sat. Aktuálny televízny program stanice nájdete na našom webe v sekcii TV Program.

Ďalšie zaujímavé správy:

Komentáre

    1. Na Slovensku je to realita. Pamätám si keď STV spustila hudobný program, ktorý sledoval predaj CD a z toho chceli robiť hitparádu. Tak na čele boli v kuse Moravanka a čo ja viem aké ľudové skupiny a sem tam to zamiešal Senzus. Samozrejme, ze program skončil. Taktiež Slovenský rozhlas je najpočúvanešia stanica. Komerčné rozhl. stanice majú vlastné merania a vynechávajú verejnoprávny rozhlas a hovoria tomu že, : Najpočúvanejšia KOMERČNÁ rozhlasová stanica je napr. Európa2. Jednoducho starý ľudia majú svoje rituály a ide im celý deň SL. Rozhlas, Senzi alebo Folklorika. A č o sa týka merania sledovanosti v IP TV tak tie sú najpresnejšie. Ale iba V IPTV. Reklamné agentúry bažia po ich výsledkoch, ale provajdery ich môžu používať iba pre seba.

  1. Tak keď štatistiku vypočítali, že daná stanica bežala až 4 sekundy o jej vyfabulovanom úspechu netreba pochybovať. Zaostalé PR oddelie im nepomôže s tou masážou.. všetkých čo poznám, tak gro z nich ani len netuší že taká kravina existuje a dokonca v HD, čo už, na to sa prachy našli hneď, presne ako v minulosti !!

    1. to je neuveriteľné ako tebe leží tá Folklorika v žalúdku-píšeš tu už mesiace pri každom článku -nepozeraj to – nie je to povinné!!! Okydávať vie každý, len si treba uvedomiť ako inteligentný človek, že nie všetci majú chute ako ty, sú ľudia čo majú aj iné záujmy a tí ľudia platia prachy aj na tvoje sraj.dy ktoré ty preferuješ.

    2. #lolo: základom diskusie je vyjadriť názor k danej téme a nie ako úbožiak sa navážať do iného diskutéra !! Ty tu nerieš čo mne leží v žalúdku !! Celá folklorika nieje hodná toľkých vyhodených prachov s tým podradným programom, a len blázon uverí, že taká stupidita vie poraziť nejaké hudobné stanice..teda áno ak mám na mieru ušitý úspech (stačia 4min. bez prepnutia) v zmanipulovanom alla prieskume, tak sa to dá !!

  2. Nevie niekto prečo nejde vysielač Žilina hradisko 25 k pital som sa tv severká a Avis zase žiadna odpoveď už 3 deň + nejde

  3. dobry den lolo mame tu demokraciu a chvalabohu už nie cenzuru každy si može pisat čo chce.

Článok už nie je možné komentovať.