Reklama

Vlastník Markízy a Novy s dobrými finančnými výsledkami

Vlastník Markízy a Novy, spoločnosť CME, dosiahol v prvej polovici tohto roku dobré finančné výsledky. Mediálnej spoločnosti sa darí znižovať dlh a prvých šesť mesiacov tohto roku dosiahla jedny z najlepších finančných výsledkov za posledných 10 rokov. Informovala o tom spoločnosť v tlačovej správe. OIBDA vzrástla pri aktuálnom výmennom kurze o 19% a pri konštantným výmennom kurze o 8% na 86,3 milióna USD. Celkové výnosy stúpli o 16% na 298,7 milióna USD.

Naše finančné výsledky v druhom štvrťroku boli presne v súlade s našimi očakávaniami, ktoré sme mali pred tromi mesiacmi. Tiež očakávame, že rast ziskovosti sa v druhej polovici roka 2018 prudko zrýchli, lebo všetky naše krajiny dosahujú dobrých výsledkov, čo povedie k ďalším vynikajúcim celoročným výsledkom a výraznému generovaniu voľného peňažného toku. V kombinácii s významným pokrokom v znižovaní nášho dlhu, v ktorom aj naďalej pokračujeme, dosiahla CME v prvej polovici roka najlepších finančných výsledkov za posledné desaťročie,“ uviedol Michael Del Nin, jeden z dvoch riaditeľov CME.

Tržby z predaja reklamy sa spoločnosti navýšili za prvý polrok v roku 2018 pri aktuálnom kurze o 16% a pri konštantnom kurze o 3%. CME navýšila aj príjem z poplatkov za distribúciu kanálov od prevádzkovateľov káblových a satelitných platforiem, ako aj príjem za predplatné. Pri aktuálnom kurze zvýšila príjem z poplatkov od operátorov o 15% a pri konštantnom kurze o 4%.

Spoločnosť ešte očakáva dokončenie už skôr avizovaného predaja chorvátskych aktivít spoločnosti Slovenia Broadband, dcérskej spoločnosti United Group B.V., do 31. júla 2018. Ak by bol predaj dokončený do konca júla, výnosy z predaja, ktoré by boli použité na splácanie dlhu, by znížili ukazovateľ čistej zadlženosti na 4.1x ku konci druhého kvartálu. CME predáva navyše aj svoje aktivity v Slovinsku. Celá transakcia je ale ešte v procese riešenia a podlieha niekoľkým podmienkam, vrátane súhlasu slovinského regulačného úradu.

Spoločnosť CME je mediálna a zábavná spoločnosť, ktorá pôsobí v štyroch krajinách strednej a východnej Európy s celkovým počtom obyvateľov viac ako 40 miliónov. V súčasnej dobe prevádzkuje 26 televíznych kanálov – v Bulharsku (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTVAction, bTV Lady a Ring), v Českej republike (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action a Nova Gold), v Rumunsku (PRO TV, PRO TV International, Acasa, Acasa Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania a PRO TV Chisinau ) a na Slovensku (TV Markíza, Markíza International, Doma a Dajto).

Mohlo by vás ešte zaujímať


Komentáre

  1. nenažranci z narkozy a nohy oje…ajú,papier znesie všetko.reálne sú v strate.

  2. Acasa TV , Acasa Gold a Sport.ro už niesu v Rumunsku , (PRO 2,PRO X HD a PRO GOLD) Opravte si to , minulé som ladil Orange Romania na (31,5,E) a Acasa TV ,Acasa Gold a Sport.ro tam niesu , a ani vo Focus SAT , DIGI Romania (01,0,W), Telekom TV cez satelit (31,5,E, ) a ani FreeSAT na 16,0,E ich nemá v ponuke a Pro TV international pozerám len kvôli relácii Stirile Pro TV , aspoň viem čo sa deje v Rumunsku

  3. Dávno zhnité televizie. Už len tých pár filmov medzi reklamami vymenit za veštenie a už to nebude mat chybu.

  4. to su dobrý klamári,že su v zisku ved ovce uveria všetkemu čo ti zhnilaci napišu

  5. za tragickú sledovanosť TV Angeliky môžu:

    1. Odchod z DVB-T

    2. Neustále prerušovanie filmov dlhými reklamami, v začiatkoch išli cez film max 2 reklamy, ktoré mali cca 1 – 2 minúty (dlhšie reklamy išli len medzi jednotlivými programami, filmami a reláciami)

    3. Zmena vysielanie Tel. novín, na pôvodný systém boli diváci zvyknutí a pravidelne dosahovali najvyššiu sledovanosť, potom to niekto…

    4. Vysielanie trápnych seriálov vyrábaných ako na bežiacom páse

  6. Treba im odobrať licenciu pre škodlivosť reklám , tlstnutie obyvateľstva a pred následnou choromyseľnou degeneráciou mozgu .

    1. Podľa mňa máš pravdu,Markíze mali už dávno odobrať licenciu,lebo tá televízia je už platená s milionami reklám a málo kto ju vôbec má a popritom program vysielajú z Prahy,podľa mňa by mali úplne Markízu,Domu a Dajto zrušiť.Dať Namiesto nich Novu a jej päť kanálov so slovenskými reklamami,lebo načo je taká televízia,ktorá ma vysielacie pracovisko z cudzej krajiny a popritom je platená.Máte veľa platených staníc,ktoré majú ten istý jeden program určený pre Slovensko,Česko,Maďarsko,Rumunsko…atd.

    2. MvTer: presne tak. Nemci majú klony programov skupín Pro7 a RTL pre Rakúsko a Švajčiarsko, s tamojšími reklamami, ale inak s tým istým programovým zložením. Mohlo by to takto fungovať aj v CZ/SK.

    3. MvTer / dr. B. Nutty – Súhlasím na 100% .
      Ale nato sú moc hlúpy . Je to jediné riešenie pre nás sledovatelov TV a už mám aj ja dosť žabomyších vojen a sporov ,ktoré nás všetkých dosť štvú.

  7. Chlapi kľud…Priemerné IQ na Slovensku je presne také aký program ponúkajú komerčné stanice… Oni to dobre vedia a preto vysielajú to čo vysielajú…

Komentáre už nie sú povolené.