TV Markíza a TV Nova sú na predaj

Slovenská televízna skupina Markíza je spolu so svojou českou sestrou TV Nova na predaj. Informoval dnes o tom český web echo24.cz. Oficiálne sa však zatiaľ k týmto informáciám vlastník, spoločnosť Central European Media Enterprises (CME), nevyjadril. Dôvodom predaja môžu byť ale zlé finančné výsledky mediálnej spoločnosti. Spomeňme, že už v júli tohto roku predala CME všetky televízie v Chorvátsku (Nova TV, Doma, Nova World, MiniTV) a Slovinsku (POP TV, Kanal A, Brio, Oto a Kino) za 262,5 milióna dolárov.

TV Markíza je údajne, podľa českého webu, na predaj spolu s TV Nova, ako aj ďalšími televíziami v Rumunsku a Bulharsku. Cena za všetky televízie má prekračovať 1 miliardu dolárov. Po predaji všetkých televízií by sa tak CME stratila úplne z európskeho televízneho trhu, vzhľadom na to, že sú to posledné krajiny v ktorých v súčasnosti vlastní televízie.

Spomeňme, že CME vlastní aktuálne televízie v Bulharsku (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady a Ring.bg), Rumunsku ((PRO TV, PRO TV International, Acasa, Acasa Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania, PRO TV Chisinau a Acasa in Moldova), na Slovensku (TV Markíza, Markíza International, Doma, Dajto) a v Českej republike (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action a Nova Gold).

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • Konečne a mala by ostať po predaji len Nova,ten istý program akurát slovenské reklamy a Markízu uplne zrušiť,niečo podobné ako majú Nemci stanice RTL,RTL2,SAT 1,Pro7,Kabel1 a podobne,pre Rakúsko a Švajčiarsko,ten istý program,akurát reklamy sú iné,rakúske a švajčiarske.

    Odpovedať
    • Uplne s tebou súhlasím na 100% a zrušiť aj tie trápne internacional verzie o ktoré nemá nikto záujem a sú nanútené operátorom skrz športové stanice .

      Odpovedať
    • MvTer. :

      To by byla velká tragédie kdyby zůstala jen Nova s kopou absolutně nesledovatelného hnoje a totálních sraček!Zlatá Markíza oproti Nově!!!!

      Odpovedať
      • Zdenek,Markízu nepozerám už 5 rokov,ne ni čo tam pozerať,okrem reklám,kým som mal skylink najčastejšie som pozeral Novu Cinema,Novu,Primu,Primu MAX,Primu Zoom a zo slovenských najčastejšie TA 3 a sem tam na Jojke správy,tie niektoré filmy čo dávajú zo slovenským dabingom sú nepozeratelné a keď je aj dobrý niekedy dabing,odradí ťa dĺžka reklamy,filmy na slovenských staniciach sa nedajú pozerať !!!

        Odpovedať
    • Nemci JEDNU stanicu pre TRI štáty!!! Oni majú pre každý štát samostatnú mutáciu, len niektoré programy vysielajú na všetkých troch verziách. Niečo ako ČT1/ČT1SM/ČT1JM len vo väčšom meradle.

      Odpovedať
      • No, nezdá sa mi to. Práveže okrem reklamy a regionálneho spravodajstva vysielajú všetky 3 mutácie úplne to isté, vždy keď som to porovnával, to tak bolo. Kvôli dĺžke reklamných blokov sú relácie o 1-5 minút vzájomne posunuté, inak ako cez kopirák. To platí pre skupinu Pro7Sat1, RTL, programy DMAX, Nickelodeon, Comedy Central a kým nebola rakúska verzia zakódovaná, tak aj pre Servus TV (podľa EPG to platí stále).

        Odpovedať
        • Občas je napr. futbalovy zapas alebo ranne TV visielane len na jednom z troch mutacii ale cez satelit si diváci mozu aj tak vybrat hocijaku mutacii

          Odpovedať
  • Tak Markíza odišla z DVB-T,potom sa tam vrátila ako platená,dosiahli zrušenie českých komerčných TV staníc na SK a teraz po tejto sabotáži sa predávajú.No poviem vám celkom výkonní šmejdi ako to tu na SK dcjebabrali.

    Odpovedať
    • Presne toto napadlo aj mne. A tiež som si v tejto súvislosti spomenul na jednu sociologickú štúdiu, podľa ktorej hlupák narobí viac škôd, než súper. Lebo súper robí škodu len do tej miery, dokiaľ z toho niečo má, hlupák robí škody len tak, celkom iracionálne. Idiotská banda na čele so Settelem to tu spravila štýlom totálnych hlupákov.

      Odpovedať
    • Vlastne už aj za socíku existovalo porekadlo „iniciativní blbec horší třídního nepřítele“ 🙂

      Odpovedať
    • Naozaj to dobabrali??? A nebolo to naopak? Ktorý normálny investor by kúpil spoločnosť, ktoré tolerujú PIRÁTSKE vysielanie svojho obsahu? Taký investor existuje iba vo vlhkých snoch úbohých čechov a slovákov čo nemajú ani potuchy o tom, že existujú nejaké právne normy. vysporiadanie sa s pirátskym šírením bol prvý krok k predaju. A netešte sa – žiaden spoločný kanál v blízkej budúcnosti nevznikne – sme príliš rozdielne štáty a máme rozdielne preferencie. To čo má úspech v SR pohorelo v ČR a naopak. Stačí pozrieť ako dopadla pôvodná tvorba na kanáloch international….

      Odpovedať
      • No ony tie telky to dosť dlho ticho tolerovali, práveže. Až v poslednom čase to začali riešiť. Aj to len preto, že si rôzne stanice tých istých vlastníkov vzájomne kanibalizovali sledovanosť a trhové podiely. Inak by to pravdepodobne mali na háku aj naďalej. A teraz nevravím o právnej stránke veci, v tom máš asi pravdu. To „asi“ je tam preto, lebo som zachytil informácie, že vlastníci TV v ČR aj SR nakupovali väčšinu programov s „bundled“ licenciou pre obe územia – preto ak vysielali nejaký film na Nove, o krátky čas šiel aj na Markíze, a tak podobne. V takom prípade by nebol problém s udelením súhlasu na vysielanie operátorom v obidvoch štátoch. Ak o tom vieš viac, nechám sa poučiť, bez irónie. Ale to dobabranie bolo myslené skôr tými tancami Markízy s odchodom z DVB-T, následne návratom do platenej Plustelky, zvyšovaním poplatkov operátorom, poklesom sledovanosti, atď.

        Odpovedať
        • Dúfam, že nový majiteľ vráti stanice Markíza, Doma a Dajto do free FTA zdarma vysielania do DVB-T. Mohol by to kúpiť Vašík, veď peňáze sa dajú požičať a potom sa bude splácať…

          Odpovedať

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce urážky, odkazy, nadávky či politické príspevky budú zmazané. Meno a email sú povinné údaje.