Reklama

Skylink mení svoju vizuálnu podobu

Satelitná platforma Skylink mení od mája svoju vizuálnu podobu. Rovnakú zmenu postupne podstúpia aj ostatné televízne platformy v rámci luxemburskej spoločnosti M7 Group.

1. mája 2017 bude predstavená nová podoba značky Skylink. Dôjde k zmene hlavného grafického prvku loga, ktorý bude po novom rovnaký pre všetky televízne platformy luxemburskej spoločnosti M7 Group, ako aj k zmene logotypu (spôsobu zobrazenia názvu značky). Úpravami samozrejme prejdú aj webové stránky a všetky ďalšie marketingové materiály. Redizajn sa odrazí rovnako v masívnej reklamnej kampani, ktorá štartuje začiatkom mája.

Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom (krasohľadom), ktorý symbolizuje programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group v krajinách Beneluxu (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), Rakúsku (HD Austria) a Nemecku (M7 Deutschland). Rozsah a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov kampane,“ uviedol prevádzkovateľ.

Celková stratégia Skylinku sa podľa operátora nemení, podobne ako aj celej skupiny M7 Group. Kľúčovými hodnotami, okrem bohatej a žánrovo pestrej ponuky, zostáva dôraz na najlepšiu možnú kvalitu a flexibilitu. Jaromír Glisník, člen predstavenstva M7 Group, k tomu dodáva: „Počas uplynulých rokov prešla celá skupina M7 Group významnou technologickou premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosah tradičných satelitných a káblových operátorov, tzn. na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, a preto je logické, že časom dochádza k vývoju aj tu. Nový smer viac integruje všetky značky v rámci skupiny, pôsobí modernejším dojmom a zároveň poskytuje priestor pre výraznejšie odlíšenie našej komunikácie od ostatných značiek na trhoch, kde ponúkame svoje služby.

Nové logá platforiem M7 Group

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. No asi nevedia čo s peniazmi, čo majú navyše. 🙁
    Mne to logo je nejako povedomé, niečo mi pripomína. Neviem či podobné (geometrické) útvary neboli na logu voľakedajšieho Technopolu.

    1. Áno máš pravdu, to logo sa podobá na logo Technopolu: minv.sk/swift_data/source/policia/keu_pz/symposium/technopol_logo.gif

      Inak asi si myslia, že ak zmenia logo a grafiku, že si ovčania budú myslieť, že ide o novú platformu a budú mať na pobočkách také návaly… Škoda, že to neurobili k 1. aprílu… malo by to opodstatnenie…

      Asi masívny odchod nespokojných zákazníkov urobil svoje… Ovčania začali dostávať rozumy… konečne ! ! !

  2. Podľa mňa by im stačilo logo s farebnými pruhmi monoskopu. Aj by ich to na SK vystihovalo aj ich pestrosť vypnutej ponuky. Balíkymajú drahšie ako káblovky.

  3. Podľa mňa je dôvod iný. Tak, ako si voľakedy firma J&T nevedela rady s doživotnou ponukou zadarmo a musela SKYLINK predať (zaujímavé je, že predsedom predstavenstva je Mr. Glisník, ktorý tam bol aj za J&T – pretože Predsedu predstavenstva si dosádza vždy najsilnejší z majiteľov), tak teraz nastal čas na rebranding – premaľovanie fasády, pretože ten doterajší SKYLINK si za posledné mesiace už vypočul dosť sťažností od divákov. SKYLINK s novým logom asi začne novú etapu svojho podnikania, kedy sa diváci zmieria s tým, že za sledovanie TV sa platí. Inak v tom by problém nebol, ale pes je zakopaný v tom, že už aj za stanice, ktoré divák nesleduje alebo nechce sledovať sa musí platiť a naopak tie, ktoré chce sledovať, tie sa rušia. Zaujímavá doba. Budú musieť ešte vymrieť 2 generácie, aby tieto nové pravidlá väčšina akceptovala (teda aspoň vnútorne, pretože o tom som presvedčený, že bude dosť takých, ktorí budú platiť – z pohodlnosti).

  4. Zdravím.

    Som velmi sklamaný z nekutočne sa zvýšujucimi servisnými poplatkami Sylink.
    Mám u Vás dva karty ale som už velmi olutoval.
    Z jednorázoveho poplatku za kartu ste si z televíznych divákov spravili pekne dojne kravy.
    Karta a aktivácia u Vás stojí neskutočne peniaze. O.K. to sa este da, ale to zdrazosanie servisného poplatku ste si mohli odpustit.
    Aby sa z Vás o chvýlu nestala krachujuca spoločnost.
    Som znechutený Vašim správaním ako ste nalákali ludí.

  5. To sa raz zadusia s tými peniazmi… Všetci sa na nich zdieračov a nenažrancov vykašlite a radšej si dajte späť anténu a ak máte možnosť tak prijímajte cez anténu aj TV z okolitých štátov. A radšej si čítajte, pozrite dokument alebo film bez reklám na PC, choďte von, do lesa a urobíte pre seba viac a ešte aj ušetríte zato peniaze a môžte si kúpiť niečo iné…

Komentáre už nie sú povolené.