Reklama

Skylink láka potichu nových zákazníkov so špeciálnymi akciami

Satelitný operátor Skylink spustil začiatkom marca potichu dve nové kampane ktoré majú prilákať nových zákazníkov. Podľa našich informácií sú akcie dostupné iba u vybraných partnerov Skylinku ktorých operátor označuje ako TOP predajcovia. Skylink ale o týchto akciách vôbec neinformuje a to ani v letákoch, magazíne či priamo na webovej stránke. Cieľom týchto kampaní je podporiť predaj služby cenovo citlivejším zákazníkom.

Podľa operátora ide o pilotný projekt. „Občas poskytujeme predajcom možnosť vyskúšať rôzne ponuky čiastočne financované z ich provízií. Ide o časovo a miestne obmedzený pilotný projekt nie o plošnú akciu, ktorú by sme chceli verejne komunikovať. Ak sa pilotný projekt ukáže ako úspešný, môžeme niečo také spustiť v budúcnosti plošne,“ vysvetlil pre náš portál SatelitnáTV.sk Jaromír Glisník, člen predstavenstva spoločnosti M7 Group, ktorá platformu Skylink prevádzkuje.

V rámci dvoch nových kampaní môže každý nový zákazník získať pri registrácii a aktivácii novej dekódovacej karty M7, u vybraného TOP predajcu po celom Slovensku, balíček Smart až na 6 mesiacov zadarmo (52,8 €), alebo mu bude odpustený jednorázový registračný poplatok v hodnote 39,99 €. Akcie nie je možné kombinovať – na každej novej dekódovacej karte môže byť tak použitá len jedna z nich. Platnosť týchto pilotných kampaní je do 30. apríla 2017.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Vcera mi volali, odpoklonkoval. Co je to za spolocnost, ked v reklame propaguje bezplatny prijem, a po case to meni?
    Reklama: youtube.com/watch?v=Q-WLMBL7QZo
    Radsej si zazmluvnim firmu, ktora dodrzuje pravidla a viem, kolko ma to realne bude stat.

  2. Freesat mal lepsiu akciu u vybranych predajcov a nechvastal sa tym. Prosim Vas, co je to za novy vyraz ..“cenovo citlivejsim zakaznikom.“??? Pokojne napiste chudobnych Slovakov, ktorych zdiera nielen stat, ale este chce aj tato satelitna firma. Kopec ludi od nich po zmenach a zvysovani cien odislo a teraz si to zrejme niekto vo vedeni uvedomil, ze im odchadza kopec klientov, tak sa snazia zachranovat co sa da. Zas nalakaju nic netusiacich ludi, ktori akoze zadarmo dostanu na pol roka tv balik, a nasledne po polroku budu platit opat kopec financii za tv stanice, ktore aj tak vysielaju brakovy tv program. Tomu sa hovori podnikanie na Slovensku!!!

  3. A už chce odísť aj Barandov z Sk .Pomalí neostane žiadna poriadna Cz stanica iba samé braky tak sa to neoplatí platiť a v platenej tv stále dokola či filmové alebo dokumentárne.Preto lákajú lebo klientov ubúda.

    1. Práveže komerčné cz-braky odchádzajú okrem ich internacionálnych klonovaných nezmyslov, dúfam že aspoň kvalitná Prima Zoom ostane (no nie je to veľmi isté). Zatiaľ ostáva nebraková verejnoprávna ČT.

  4. asi to tu chcú komplet zabaliť, začnem kupovať knihy počúvať hudbu, sedieť pred bedňou, čakať kedy skončí reklama je hnoj, ak aj podaktoré programy

    1. Už dávnejšie pozerám len verejnoprávne programy RTVS a ČT a som maximálne spokojný. Ten Panelákový, Farmový,Vínový a iný nekonečný hnoj od Narkózy Jojky Novy,… na Barandove nekonečné debaty už naozaj nemusím.Moj voľný čas mi je cennejší ako to nekonečné ohlupovanie….. Maximálne spokojný divák RTVS a ČT.

    2. Dusan plny suhlas. Ja som si zohmal este ORF simplitv kartu na verejnopravnu ORF.

  5. Jojka a markiza chcu za svoj odpad tahat od ludi len peniaze stali sa platenymi tv. a operatory ich nasylu vnutili svojim zakaznikom!

  6. V inynom state vlada by stym urobila poriadok ale nasa nema cas musia sa bit len o svoje koryta!

    1. Jozef- a čo by mala vláda urobiť?
      Dotovať súkromné reklamné TV?Zdvihnúť dane,koncesie?Diktovať súkromným TV čo majú a nemajú robiť aby si ty mohol pozerať Farmu z Markízy, 3159 časť ulice na Nove?Operátorov prosiť aby porušovali nadalej zákon a autorské práva vysielateľov?
      Dobre je že tie stoky idú preč samé krváky,farmy a reklamy.
      Ale však treba nakydať na vládu aj keby to bola hlúposť.

Komentáre už nie sú povolené.