Reklama

National Geographic upravil svoje logo a predstavil nové motto

National Geographic sa predstavil s celkom novým logom spoločným pre všetky mediálne platformy. Zmeny sa budú týkať všetkých aspektov National Geographic, vrátane vizuálnej prezentácie v rámci vysielania kanálov vo 171 krajinách, svetoznámeho magazínu, webových stránok a všetkých sociálnych a digitálnych platforiem spoločnosti.

Z loga dokumentárneho programu sa vypustí slovo „Channel“. Zmeny prebehnú spoločne s celosvetovou premiérou seriálu MARS, veľkolepého príbehu o túžbe človeka kolonizovať Mars, za ktorého vznikom stoja výkonní producenti Brian Grazer a Ron Howard. K premiére dôjde v nedeľu 13. novembra o 21:00, respektíve pondelok 14. novembra v USA.
Pokračovanie nižšie:


Popri úprave loga bude tiež predstavené aj nové motto „Stále ďalej“, ktoré je stelesnením celkového zamerania a ducha spoločnosti. V súvislosti s cieľom spoločnosti byť prvotriednym informačným kanálom v oblasti vedy, expedičnej činnosti a dobrodružstva, zachytáva motto očakávania divákov National Geographic.

„Stále ďalej“ zdôrazní nenásytnú túžbu National Geographic preberať témy vždy do väčšej hĺbky, hľadať, riskovať, posúvať hranice, neustále skúmať a byť priekopníkom vo všetkom čo robí.

Svoj prebal mení aj časopis National Geographic, ktorý bude s novým dôrazom na prvotriedne fotografie, ktorými je preslávený, a to počnúc novembrovým vydaním. Zmeny sa tiež dotknú webových stránok a všetkých digitálnych a sociálnych informačných kanálov a dôjde k nim k rovnakému dátumu 14. novembra.

Začiatkom roku 2017 bude v rámci časopisu National Geographic vytvorená špeciálna sekcia pod hlavičkou motta „Stále ďalej“, sú naplánované aj ďalšie informačné kanály na webe a viac aktivít určených pre užívateľov.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

    1. Ďakujeme za Váš komentár. Nie, premiéra seriálu Mars bola u nás 13. novembra 2016, dátum je teda uvedený správne.

    2. Autor spôsobil taký menší zmätok, lebo článok vyššiel 14.11 a odvoláva sa na predchadzajúci deň, ale navodenou formou, že premiéra ešte len príde. Vždy som si myslel, že žurnalistika sa má publikovať vzostupne (asi sa mám čo učiť). Možno stačilo preformulovať vetu a nebol by s tým taký chaos, ale kedže išlo o deň starú info, kedže už bolo po SK premiére tak autor dal radšej prednosť skomolenine!

  1. „National Geographic sa predstavil s celkom novým logom…“ – áno, je úplne iné, ťažko badať spoločné znaky s tým pôvodným 😛

Komentáre už nie sú povolené.