Reklama

RTVS zjednodušila registráciu na platbu koncesionárskych poplatkov

RTVS dnes zaradila do vysielania spot, v ktorom prostredníctvom nového člena tímu Koncesionárika predstavuje zjednodušené spôsoby registrácie na platbu koncesionárskych poplatkov.

Nový spot s Koncesionárikom nadväzuje na tretiu fázu marketingového projektu Hodnoty verejnoprávnosti, ktorý RTVS predstavila v októbri minulého roka. Hlavným zámerom je prezentácia troch efektívnych spôsobov registrácie k platbe koncesií, a to online cez web www.rtvs.sk, prostredníctvom Slovenskej pošty alebo SMS.
Pokračovanie nižšie:

Kampaň sa predstaví v televíznych spotoch na Jednotke a Dvojke, rozhlase (Rádio Slovensko, Regina, Devín a Rádio_FM), printovej inzercii, ako aj v online prostredí. Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej, hlavným zámerom je informovať ľudí, ktorí sa prvýkrát registrujú ako koncesionári a jednoduchou a zábavnou formou im vysvetliť postup na registráciu. „Naším cieľom je príjemným spôsobom poukázať na jednoduchosť procesu registrácie. Vsadili sme na kombináciu milej 3D postavičky a animovanej grafiky v čistom 3D priestore. Ukazujeme tak, že registrácia je jednoduchá, dá sa ,hravo‘ zvládnuť,“ dodala D. Matušíková. Sekundárnym cieľom je upozorniť, že verejnoprávnosť je služba, ktorá „nie je zadarmo“.



Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. No, nedávno takto klopkala Nikol (Skylik_ová) a teraz ťuká „Koncesionárik“ (RTVS_ový)…

Komentáre už nie sú povolené.