Reklama

TA3 oslavuje 11 rokov

Televízia TA3 si dnes na slávnostnom galavečeri pripomenie 11 rokov svojho pôsobenia na slovenskom mediálnom trhu.

Máme za sebou opätovne rok bohatý na množstvo kľúčových udalostí – ako doma, tak aj vo svete. Televízia TA3 nechýbala ani pri jednej z nich. Boli sme pri nich tak, ako žiadna iná televízia na Slovensku nemôže byť. My dávame divákom to, čo iní nemajú – a tým je vysielanie naživo. Divákom prinášame udalosti v reálnom čase, ako sa dejú,“ hovorí Martin Ilavský, generálny riaditeľ TA3. Samotný začiatok vysielania televízie – v deň jednej z najkľúčovejších udalostí v novodobých dejinách, ktorou bol 11. september – predurčil to, že spravodajská televízia má zmysel aj na slovenskom trhu.
Pokračovanie nižšie:


Televízia TA3 je televíziou pre všetkých hneď niekoľkokrát. Začínala s pokrytím územia Slovenska na úrovni 45 %. Dnes sa považuje za celoplošnú televíziu, čo je veľkým úspechom. Formát televízie istým spôsobom stanovuje cieľovú skupinu divákov. „My sa však naše hranice snažíme posúvať. Každú sezónu vylepšujeme programovú štruktúru tak, aby si v širokom spektre programov mohol nájsť každý divák informácie zo svojej profesionálnej oblasti, ale aj praktické rady ako bežný občan,“ vysvetľuje Igor Čekirda, výkonný riaditeľ TA3. Martin Ilavský dopĺňa: „Navyše, značka TA3 má na Slovensku veľmi dobrý goodwill. Dá sa povedať, že by bolo komplikované nájsť na Slovensku diváka, ktorý by nepoznal televíziu TA3.

Tak, ako TA3 postupne rastie na obrazovke, rovnako tak rastie interne – pracuje sa na jej identite, vylepšuje sa jej biznis model, technické zázemie, či samotný vizuál televízie. „Zdôraznil by som, že naša televízia bola od začiatku svojho vysielania v technologickom meradle medzi svetovou špičkou. To sa jej podarilo udržať po celých 11 rokov. Aktuálne patríme medzi tie najmodernejšie spravodajské televízie, čo je dôležité aj pre náš obsah. Technika nám totiž umožňuje vysielať naživo v reálnom čase každú kľúčovú udalosť,“ vysvetľuje Igor Čekirda.

11. výročie televízie podporuje aj prebiehajúca reklamná kampaň. TA3 vybrala ako najvhodnejší koncept so sloganom Nebezpečne blízko, v anglickej alternatíve Breaking News. Martin Ilavský komentuje: „Koncept „Nebezpečne blízko“ symbolizuje to, čím TA3 žije. Spravodajská televízia TA3, ako jediná svojho druhu na Slovensku, je prítomná na pulze najhorúcejších aktualít dňa. Slogan súčasne nápadito poukazuje na špecifiká novinárskeho povolania, keď sa reportér a televízia stávajú akousi prirodzenou hranicou medzi reálnym dianím v teréne a prostredím, v ktorom divák správy sleduje. Podčiarkuje teda spravodajský charakter TA3, ktorý bude televízia naďalej rozvíjať.
Pokiaľ ide o naše ambície do budúcnosti, tie sú jednoduché – stavať na dobrých a silných základoch, ktoré televízia TA3 má. Ísť ďalej a rozvíjať televíziu tak, aby jej obsah bol pre divákov ešte zaujímavejší. Naším cieľom je, aby profesionalita a dôležitosť značky TA3 spolu dynamicky „rástli“. Ako v odborných kruhoch, tak aj v rámci širokého diváckeho spektra. Jednoducho, aby sme boli voľbou číslo jeden, pokiaľ ide o top udalosti z domova i zo sveta,“ uzatvára Martin Ilavský.

(PR Clinic)

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. TA3 v DVB-T.Áno je celoplošná.Vysiela aj cez satelit.No v DVB-T si vybrala cestu lokálnych,regionálnych muxov,lebo Towercom je zrejme predražený.Ale napríklad diváci okr.Prievidza si ju stále nemôžu naladiť cez DVB-T.V regióne pôsobí RTV Prievidza,ale tá stále vysiela analógovo a nič nenasvedčuje o prechode na digitálny lokálny mux v DVB-T.

Komentáre už nie sú povolené.