Reklama

Telekom: Počet zákazníkov TV služieb dosiahol nové maximum

Počet zákazníkov digitálnej TV od Skupiny Slovak Telekom dosiahol koncom marca tohto roka 621-tisíc. Podľa operátora ide o nové maximum, ktoré sa podarilo spoločne platformám Magio TV, Magio GO, Magio Sat a DIGI TV dosiahnuť.

TV službám Telekomu sa darilo získavať nových zákazníkov aj v prvých troch mesiacoch tohto roka, kedy mu pribudlo 4-tisíc nových zákazníkov. Medziročne ide o nárast o 21-tisíc.

Operátor pokračuje aj v tomto roku v obohacovaní TV ponuky, kde zákazníci získali prístup k trom dokumentárnym (Viasat Nature, Viasat History a Viasat Explore) a trom hudobným programom (Óčko, Óčko Black a Óčko Expres) v HD kvalite. Vo februári sa navyše zákazníci VDSL siete dočkali dlho očakávanej funkcie 2HD+2SD streamov. Obohatená bola aj ponuka mobilnej Magio GO, kde pokračoval operátor v preklápaní programov na HD a pribudli aj nové programy Epic Drama HD, Auto Motor Sport HD a Óčko Expres.

V prvom štvrťroku 2019 Telekom mierne zvýšil aj pokrytie pevných sietí – na 563 tisíc domácnosti na optike a 659 tisíc domácností na VDSL.

Naše neustále zameranie na zákazníka a pokračujúce investície do pokrytia, nových ponúk a moderných služieb prinášajú viaceré finančné úspechy v podobe nárastu výnosov i EBITDA v prvom štvrťroku 2019. Slovak Telekom úspešne pôsobil v hlavných segmentoch. V mobilnom sme zaznamenali silný rast zákazníkov najmä v post-paid kategórii (o 17 tisíc) a opäť sme dokázali pozíciu technologického lídra testom technológie Massive MIMO v Bratislave. V pevnej oblasti sa podarilo rozšíriť pokrytie VDSL a optickej siete o tisícky nových domácností a do TV ponuky pridať viac HD kanálov i novinku v podobe 2HD+2SD streamov na VDSL sieti,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre Slovensko v Skupine Slovak Telekom.

Prvé tri mesiace roka 2019 boli pre Skupinu Slovak Telekom úspešné v oboch hlavných finančných ukazovateľoch. Konsolidované výnosy dosiahli 185,4 milióna eur a mierny medziročný rast. Prevádzkový zisk EBITDA stúpol podobným tempom na 82,2 milióna EUR. Z dcérskych spoločností sa najviac darilo DIGI Slovakia – má najvyššie výnosy 9,84 milióna EUR a aj najvyšší medziročný rast.

Ďalšie zaujímavé správy:

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce nadávky, urážky, odkazy, politiku, ako aj tie, ktoré porušujú platné pravidlá a zákony, budú vymazané bez udania dôvodu.