Reklama

Eurosport predstavil logo pre letné olympijské hry v Tokiu 2020

Do začiatku letných olympijských hier v Tokiu 2020 chýba už len 500 dní. Pri tejto príležitosti predstavil športový kanál Eurosport, ktorý vlastní vysielacie práva na túto veľkolepú udalosť pre 50 krajín a teritórií,špeciálne logo.

V hľadaní univerzálneho dizajnu, ktorý by bol previazaný s potrebou vybudovať spoločný príbeh všetkých športov, v ktorých sa bude v Tokiu súťažiť, inšpirovala tvorivé centrum Eurosportu Manga – originálny japonský komiks zameraný na dospelých aj deti.
Pokračovanie nižšie:


Špeciálne logo spája logo Eurosportu, olympijské kruhy a nápis Tokio 2020 písmom ovplyvneným Mangou. Logo tak preklenuje rozdiely medzi západnými a východnými kultúrami a uvádza Mangu do novej éry.

JB Perrette, prezident a výkonný riaditeľ Discovery International: „Naša olympijská cesta začala v Pchjongčchangu 2018. Je naším veľkým privilégiom, že vysielame najväčšiu športovú prehliadku na svete pre vášnivé komunity fanúšikov naprieč Európou. Využili sme inovatívne technológie a nové spôsoby prepojenia naprieč všetkými platformami, aby tieto hry boli skutočne digitálne, čo napomohlo rekordnému počtu divákov. Naše ambície pre Tokio sú ešte vyššie. Zaviazali sme sa, že ponúkneme zážitky z hier v takom meradle, ako nikdy v minulosti, budeme smelí a zapojíme viac ľudí na viacerých obrazovkách, ponúkneme každú minútu, každý šport a každého športovca hier. Eurosport vysiela počas roka 70% letných olympijských športových disciplín. Náš tím špičkových svetových expertov ponúka bezkonkurenčné športové skúsenosti a analýzy. Naše ocenené štúdio Eurosport cube bolo obrovským hitom a túto skúsenosť umocníme využitím najnovších technológií pre Tokio 2020, aby sme fanúšikov vtiahli do akcie ako nikdy predtým.

George Aivazoglou, viceprezident Eurosportu pre marketing: „Chceli sme, aby naše logo Tokio 2020 bolo jedinečným symbolom, ktoré bude zahŕňať a rešpektovať japonskú kultúru, a aby sa zároveň stalo okamžite rozpoznateľným a rezonovalo s miliónmi ľudí, ktorí budú sledovať hry naprieč Európou. Počas nasledujúcich 18 mesiacov budú fanúšikovia svedkami toho, ako toto nové logo podporí marketingovú kampaň Eurosportu pred a počas Tokia 2020. Veríme, že sme týmto dizajnom vytvorili vizuálnu identitu, ktorá je univerzálna, vyjadruje dynamickú stránku hier a zapája mladšiu generáciu.

Otvárací ceremoniál Letných olympijských hier v Tokiu 2020 sa uskutoční v piatok 24. júla a hry budú pokračovať až do 9. augusta.

Mohlo by vás ešte zaujímať