Reklama

JimJam od 1. augusta s upraveným logom a novým vzhľadom

Malí diváci detskej stanice JimJam sa môžu od 1. augusta 2018 tešiť na nový a modernizovaný vzhľad. Jeho súčasťou bude nielen upravené logo či hravé predely a postavičky, ale aj nový obsah. Nová vizuálna identita bude súčasťou vysielania vo všetkých viac ako sto krajinách, v ktorých je možné stanicu sledovať.

Nový vzhľad bol vybraný z medzinárodnej súťaže, ktorej sa zúčastnilo 9 agentúr z piatich krajín. U konceptov, ktoré sa dostali do užšieho výberu, bol vykonaný prieskum medzi deťmi vo veku 2-5 rokov. Na víťaznom návrhu, ktorý pripravila londýnska spoločnosť Wiedemann Lampe, sa zhodli všetci účastníci prieskumu. Súčasťou novej vizuálnej identity je upravené logo, nové postavy, farebná grafika a rad upútaviek.

Grafika, na ktorú sa malí diváci v Českej republike a na Slovensku môžu tešiť, je jednoduchšia a čistejšia než tá doterajšia. Zároveň je novo vytvorená z postavičiek Jim a Jam, ktoré sprevádza hviezdička Star. V upútavkách sú všetci traja hrdinovia zachytení v hravých situáciách – s hudobnými nástrojmi, na pláži, vo vani alebo v cirkuse. Všetky tieto vizuály majú spoločnú tému – zvedavosť a predstavivosť predškolákov.

Sme radi, že môžeme našim najmenším divákom ponúknuť nový atraktívny vzhľad a pevne veríme, že im sledovanie našej stanice ešte viac spríjemnia,“ hovorí Marcel Mareš, Country manažér AMC Networks International pre Českú republiku a Slovensko.

Nová vizuálna podoba nie je jedinou zmenou, ktorá čaká stanicu JimJam v blízkej dobe. Nadväzuje na ňu totiž aj doplňovanie obsahu o nové akvizície. Medzi tie patria predovšetkým vzdelávacie programy pre najmenších, ktoré nadväzujú na už spomínané heslo stanice – „Hrám sa a uč sa“. Malých divákov tak čakajú pravidelné každodenné hodinové vzdelávacie bloky, programy sústreďujúce sa na výučbu anglického jazyka aj nové príbehy najobľúbenejších hrdinov ako Noddy, Hurá za hádankou, Kamarát Timmy, Trojčatá alebo Lokomotíva Tomáš a priatelia.

Naším cieľom je modernizácia stanice, vďaka ktorej chceme vytvoriť silný vzťah medzi novým obsahom a novým vzhľadom tak, aby bolo na prvý pohľad vidieť, že práve tu nájdu malí diváci miesto, kde sa môžu hrať a učiť sa zároveň,“ dodáva Marcel Mareš.

Mohlo by vás ešte zaujímať