Reklama

Orange TV rozširuje ponuku o dva nové programy

Programová ponuka digitálnej televízie od Orangeu sa dnes rozširuje o dve nové televízne stanice. Zaradenie Mňam a Mňau TV od vysielateľa S&P Broadcasting poteší najmä milovníkov chutného jedla, deti a tiež priaznivcov domácich maznáčikov.

Mňam TV bude súčasťou základného balíka, Mňau TV zaraduje operátor do tématického Balíka hobby.
Pokračovanie nižšie:


V ponuke Mňam TV sú zábavné a inšpiratívne relácie z oblasti varenia a životného štýlu. Prvá výlučne česká televízna stanica o varení ponúka pohľad do sveta najlepších kuchárov. Medzi úspešné kuchárske show na Mňam TV patria Chlap za platňou s Martinom Polačkom, Tetovaný chef s Markom Pavalom, Sladká Adie s Adelou Srbovou, Veget s Klárkou s Klárkou Hájkovou, Láďov Orient Express s Láďom Dvořákom a Lukovo spokojídlo s Lukom Grunshawom.

Jedným z najúspešnejších formátov na Mňam TV je show Pravá Itália s Riccardom. Divákom ponúka exkluzívny pohľad do zákulisia talianskych reštaurácií za sprievodu šéfkuchára Riccarda Lucque. Je majiteľom úspešných reštaurácií v Prahe a v seriáli predstavuje talianskych dodávateľov, najobľúbenejšie pokrmy, talianske recepty a tiež vlastnú cestu za úspechom.

Mňau TV ponúka zábavné a roztomilé videá s domácimi maznáčikmi, ktoré zabavia nielen milovníkov zvierat, ale aj deti. Videá rozdelené do 15-minútových blokov sú zaradené do kategórií Čas na hranie, Deti a maznáčikovia či Zvieratká v divočine. Obsah Mňau TV tvoria nielen svetové videá, ale aj divácke príspevky. Mňau TV predstavuje zábavu 24 hodín denne a 7 dní v týždni.

Rozšírenie distribúcie staníc Mňam a Mňau TV na Slovensku je našou dlhodobou stratégiou. Teší nás, že naše stanice si môžu od polovice augusta naladiť aj zákazníci Orangeu. Verím, že naša obsahová ponuka ich nadchne a spoločne prinesieme našim divákom relácie, ktoré budú s radosťou sledovať. Našim cieľom je divákom ponúknuť aj slovenský obsah, v roku 2018 plánujeme program so slovenským obsadením. Zároveň podnikáme ďalšie kroky k tomu, aby sa naše stanice dostali k čo najviac slovenským divákom,“ uvádza Pal Milkovics, CEO spoločnosti S&P Broadcasting.

Mohlo by vás ešte zaujímať