RTVS v pondelok spustila vianočnú kampaň na rok 2012. Povianočnila sa nielen televízia, teda Jednotka a Dvojka, ale aj vysielanie rozhlasu a všetkých jeho programových služieb.
Kvalitatívnou zmenou prejde programová štruktúra a taktiež vnútorná grafika jednotlivých vysielacích služieb. Verejnoprávna televízia a rozhlas sa netají ani pripravovanými zmenami v spravodajstve.
Pokračovanie nižšie:
V týchto dňoch však najviac rezonuje nový vianočný vizuál, ktorý je výsledkom spoločnej práce kreatívneho tímu pod vedením novej šéfky marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej, externého dodávateľa Vertex creation a internej Kreatívy RTVS. (réžia Vanda Raymanová, copywriter Róbert Bunca, artdirection Milan Prekop a Marián Villaris, autor hudby Slavomír Solovic)
Ambíciou RTVS bolo vytvoriť „vianočnú grafiku“ rozhlasu a televízie, ktorá bude jasným dôkazom toho, že médiá verejnej služby dokážu držať krok s dobou a pritom navodiť harmóniu a vianočnú pohodu moderne, no s rešpektom k tradíciám. RTVS prináša na Slovensko typické slovenské Vianoce – sviatky veselé, rodinné, príjemné, plné pozitívnych emócií a tradičných vianočných symbolov.
„Naša vianočná kampaň je zameraná na rodinne založeného diváka. Prostredníctvom rozprávkového mikrosveta sme chceli vytvoriť vizuálne zapamätateľnú a ľahko odlíšiteľnú grafiku, ktorá je v tejto podobe na Slovensku niečím výnimočným,“ povedala Daša Matušíková, riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS.
(RTVS)