Reklama

TLC prichádza 1. septembra do Českej republiky a na Slovensko

Discovery Networks CEEMEA dnes oznámila, že stanica TLC, jej vlajková loď pre ženské publikum, bude 1. septembra spustená v Českej republike a na Slovensku. Stanica sa zameriava na vysielanie pre ženy vo veku 25 až 49 rokov a ponúka to najlepšie zo životného štýlu, reality show a zábavných programov z celého sveta.
Pokračovanie nižšie:


V novom programe nebudú chýbať neobyčajné osudy skutočných ľudí – nová stanica sa týmto žánrom pripojí k ďalším programom Discovery Networks, ako Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science a Discovery World. TLC nebude v septembri spustená len v Českej republike a na Slovensku, ale taktiež v Maďarsku. Kanál bude dostupný aj v niekoľkých ďalších štátoch regiónu CEEMEA od Južnej Afriky po pobaltské krajiny. Príde so špecializovaným celoeurópskym obsahom, avšak prispôsobeným na mieru danému trhu.

Na niektorých európskych aj medzinárodných trhoch bol kanál TLC uvedený už pred niekoľkými mesiacmi a rýchlo si získal veľmi pozitívny ohlas. Verím, že s podobnou reakciou sa stretne aj v Českej a Slovenskej republike. V našej ponuke ide o vlajkovú loď, zameranú výhradne na programy pre ženy, ktorá ponúkne silný a jedinečný obsah vysokej kvality,“ hovorí Dorota Żurkovska-Bytner, Country Manager CE v Discovery Networks CEEMEA. „TLC púta ženské publikum rovnako silno, ako Discovery Channel mužské. Distribútorov i reklamných partnerov presvedčí bezkonkurenčná ponuka vysoko kvalitného obsahu. Programová štruktúra TLC perfektne odráža všestrannosť žien a bohatosť ich sveta.

Hlavné programy sa týkajú svadieb, módy, jedla, rodičovstva, cestovania a ďalších pre ženy zaujímavých tém. Uvidíme napríklad sériu Manželky sestry, ktoré rozprávajú o živote polygamnej rodiny v Utahu – o hlave rodiny Cody Brownovi a jeho štyroch manželkách a 16 deťoch. Nový seriál Hromadenie vecí: pochovaný zaživa skúma príčiny nutkavého hromadenia každodenných vecí, ktorým mnoho ľudí trpí. Ďalšia programová novinka Kell leží svet pri nohách ponúka pohľad do zákulisia módneho priemyslu a života PR guru Kelly Cutroneovej. Seriál Kráľ koláčov zase divákom ponúkne kráľovskú porciu gastronomickej extravagancie.

Mohlo by vás ešte zaujímať