Reklama

Discovery Communications získala multiplatformové vysielacie práva na olympijské hry

Medzinárodný olympijský výbor (MOV) v pondelok 29. júna 2015 oznámil, že všetky televízne a multiplatformové vysielacie práva v Európe pre štyri olympijské hry v rokoch 2018-2024 udelil Discovery Communications, ktorá je vlastníkom spoločnosti Eurosport.

Spoločnosť Discovery získala výhradné práva v hodnote 1,3 miliardy eur pre všetky platformy vrátane zadarmo odovzdávaného televízneho vysielania, platenej televízie, prenosov po internete a pre mobilné telefóny vo všetkých jazykoch v 50 krajinách a teritóriách na európskom kontinente. V súlade s požiadavkami MOV a miestnych trhov sa spoločnosť Discovery zaviazala k vysielaniu z letných olympijských hier v rozsahu najmenej 200 hodín a najmenej 100 hodín zo zimných olympijských hier v rámci bezplatne šíreného televízneho vysielania v čase hier. Discovery bude tiež udeľovať aj čiastočné sublicencie.
Pokračovanie nižšie:


Dohoda sa týka XXIII. zimných olympijských hier v juhokórejskom Pchjongčchang v roku 2018, XXXII. letných olympijských hier v Tokiu v roku 2020 a olympijských hier v rokoch 2022 a 2024, ktorých hostiteľské mestá ešte neboli zvolené.

Dnešok je historickým dňom, kedy do nášho programového portfólia môžeme zaradiť aj olympijské kruhy. Dlhodobý programový záväzok, ktorý sme dali predsedovi MOV Bachovi a MOV, potvrdzuje pozíciu Eurosportu ako najvýznamnejšieho poskytovateľa športového vysielania v Európe a významne posilní jeho prítomnosť na všetkých platformách. Eurosport má dlhoročnú, systematicky budovanú tradíciu vysielania mnohých zimných i letných športov, ktoré sú súčasťou olympijských hier. Začlenenie samotných olympijských hier, ktoré sú najväčšou živou športovou udalosťou na svete, výborne zapadá do jeho režijnej a strategickej koncepcie. Predovšetkým však bude významným prínosom pre európských športových fanúšikov, pretože im ponúkneme rekordné množstvo obsahu na všetkých platformách, aby olympijský oheň horel plným plameňom po celý rok,“ povedal David Zaslav, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Discovery Communications.

20150629_CMBroadcaster Signature

Mohlo by vás ešte zaujímať