Reklama

TV Markíza sa nezúčastní ankety OTO 2012

TV Markíza informovala v piatok médiá v tlačovej správe, že sa rozhodla nezúčastniť ankety Osobnosť televíznej obrazovky (OTO 2012) a to z viacerých dôvodov, najmä však kvôli prebiehajúcim súdnym sporom v súvislosti s touto anketou.
Pokračovanie nižšie:


„TV Markíza upozornila vyhlasovateľa ankety a zároveň aj jej organizátora a držiteľa licencie, aby do ankety nezaraďoval osobnosti, programy a podujatia, ktoré realizujú TV Markíza, Doma a Dajto.“

Anketa Osobnosť televíznej obrazovky (OTO) je divácka anketa, v ktorej diváci raz ročne hlasujú o svojich najobľúbenejších televíznych osobnostiach a programoch. Organizátorom a držiteľom licencie ankety OTO je agentúra APA, vyhlasovateľom a hlavným mediálnym partnerom je Ringier Axel Springer.

Pripomeňme, že osobnosti TV Markíza sa nezúčastnili priameho prenosu ani v poslednom ročníku OTO 2011.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Markiza stale dokazuje,ze ju nezujimaju divaci ale len zisky z reklamy omotanej okolo bulvaru a ubohosti!

Komentáre už nie sú povolené.