Reklama

Kresťanská LifeTv nasadí novú grafiku, pozrite si ukážku

Slovenská kresťanská televízia LifeTv, ktorá spustila svoje vysielanie v auguste 2016, pripravila novú vizuálnu stratégiu pre svoje vysielanie. „Vizuálne sa približuje k trendom a prináša osvieženie, do kresťanského vysielania, ktoré verejnosť ešte stále vníma ako nie príliš moderné. Snahou LifeTv je práve ukázať verejnosti, že aj kresťanské médium môže byť, mladé a atraktívne,“ uviedol prevádzkovateľ.
Pokračovanie nižšie:


Nový dizajn prináša hlavne zjednotenie vizuálnej komunikácie, ktoré televízia veľmi potrebovala, ako povedal Vlastislav Beňa, programový riaditeľ televízie, „Je potrebné, aby si divák vedel pri prepínaní programov len podľa vizuálu stotožniť farebnosť a obsah so značkou LifeTv.” Samotná grafická stránka je v odtieňoch červenej a využíva grafické prvky, ktoré propagujú hlavne vlastnú tvorbu televízie. Zaujímavá je aj injektáž počas programu, kde upúta hlavne informácia o tom kedy končí reklama, alebo aká je nasledujúca relácia.

Novú grafiku budú môcť diváci vidieť vo vysielaní už v pondelok 26.júna 2017.

Slovenská kresťanská televízia LifeTv, ktorá je úzko prepojená s misijnou organizáciou Mládež pre Krista, momentálne dosahuje viac ako 150 000 domácností po celom Slovensku a stále pracuje na rozšírení počtu domácností, ktoré si ju môžu naladiť. Televízia prináša vlastnú tvorbu, ktorá dokáže osloviť kresťanské publikum, ale aj formáty, ktoré vedia osloviť aj bez konkrétneho záujmu diváka o kresťanské hodnoty.

LifeTv môžu sledovať diváci prostredníctvom vybraných káblových a IPTV operátorov. Z tých väčších môžeme spomenúť ANTIK Telecom, SWAN Multimedia, DSI Data, Martico či Slovanet.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. Vysielanie nespustila v auguste ale az 1.oktobra 2016.To iba na upresnenie.

Komentáre už nie sú povolené.