JOJka bude zabezpečovať predaj reklamy na kanáloch AMC Networks International

AMC Networks International – Central Europe (AMCNI CE) oslovila JOJ Group so žiadosťou o sprostredkovanie predaja reklamy na slovenskom trhu pre svoje televízne stanice. Obe spoločnosti sa nakoniec dohodli na tom, že JOJka využije svoje know-how a zručnosti v obchodovaní a poskytne svoje efektívne služby zahraničnému partnerovi. Informovala o tom slovenská skupina v tlačovej správe. JOJ Group bude tak zabezpečovať predaj reklamy aj na platených kanáloch AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum.

JOJ Group už má skúsenosti s obchodovaním zahraničných staníc na našom trhu – začiatkom roka začala klientom na Slovensku predávať novú stanicu Prima Plus českého vysielateľa FTP Prima.

Päť televíznych staníc rozšíri našu ponuku počnúc júnom, odkedy ich budeme obchodovať popri JOJ, PLUS a WAU ako „ostatné stanice“ v zložení: Prima PLUS, AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax, Spektrum. Všetky brandy AMC Networks International – Central Europe ponúkajú inzerentom priamy zásah žiadaných cieľových skupín divákov. Sledovanosť AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum bude meraná separátne v rámci peoplemetrov TNS Slovakia. Nevylučujeme, že po ich etablovaní sa na slovenskom trhu budeme počet televízií v našom portfóliu rozširovať,“ hovorí Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • To akože 1.júnom prestáva byť AMC plateným „prémiovým“ kanálom? Kedže bude ich obsah plný nechutností:
    ako sú dámske vložky, vaginálna mikóza, kŕčové žily, toaletné papiere atď.
    Tak to ďakujeme pekne, a dúfam, že poskytovatelia okamžite presunú tieto stanice do základných balíkov a prestanú si za ne účtovať čo i len jeden cent navyše!!

    Odpovedať
  • A aky premiovy kanal? 99% stare, nepozeratlne o nicom filmy, ktory uz televizie odvysielali milion krat, max. 2-3 nove serialy za cely tyzden, co vedia ponuknut.

    A o kvalite ani nehovorim, minule davali film s dabingom ako poliaci, ze uplne bolo pocut aj originalny zvuk.

    Odpovedať
  • Už im ide len o zisky a na diváka serú!!!Banda jedna nenažraná.Kde je ochrana spotrbiteĺa?V televízii to vyzerá ako v reklamnej agentúre,samá reklama.

    Odpovedať
  • Dnes je ale doba, keď priemerne technicky zdatní jedinci už nie sú odkázaní na to, čo vysielajú tv stanice.Môže si pozrieť čo chce, kedy chce, keď má samozrejme čas čumeť do bedni.

    Odpovedať
  • To majú blbé, keď potrebujú Hnoj Group na predaj reklamy na SK. To je ako pustiť trójskeho koňa do pc. Navyše by mali operátori podporovať skutočne platené TV bez reklamy a tie s reklamou vyčleniť zvlášť. Keby reklamné TV chceli platby vyhodiť to z ponuky úplne. Radšej ako Spektrum si zapnem Discovery, NatGeo, CBS realty a pod… Bez reklám prerušenie, iba upútavkou na vlastný program.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce urážky, odkazy, nadávky či politické príspevky budú zmazané. Meno a email sú povinné údaje.