Kábloví operátori sú pripravení vyradiť programy JOJ z ponuky

Slovenskí televízni operátori, ktorí sú členmi Asociácie prevádzkovateľov káblových telekomunikácií (APKT), odmietajú požiadavky vysielateľa TV JOJ. Ten od nich požaduje neprimeraný poplatok za retransmisiu tejto stanice. „Ultimátum vysielateľa TV JOJ je pre operátorov úplne neakceptovateľný a jeho výzva na vyradenie českých verejnoprávnych staníc je, mierne povedané, prestrelená,“ uvádza APKT.

Operátori združení v Asociácii prevádzkovateľov káblových telekomunikácií (APKT) sú preto pripravení na vyradenie staníc JOJ, JOJ Plus a WAU z programovej ponuky. Podľa APKT, pohár trpezlivosti už pretiekol aj ďalším káblovým a satelitným operátorom, ktorí sú rovnako pripravení pristúpiť k tomuto kroku.

TV JOJ požaduje od operátorov za šírenie jej vysielania prehnaný poplatok, ktorým by sa táto stanica dotiahla takmer na úroveň najdrahších, prémiových filmových staníc. Súčasne požaduje, aby operátori zaradili programy JOJ, JOJ Plus a WAU do základného programového balíčka, pričom odmieta možnosť zriadiť samostatný balíček JOJ, ktorý by si záujemcovia mohli objednať samostatne. Pri takto nastavených podmienkach majú operátori len dve možnosti – prvou je výrazné zvýšenie cien za základný TV balíček, tou druhou je vyradenie TV JOJ z ponuky,“ povedal prezident APKT Robert Ťavoda. Ako dodal, keďže zvýšenie cien už niektorým operátorom spôsobilo nemalé ťažkosti, nikto z nich nebude riskovať opakované zvýšenie cien. Keďže zo strany TV JOJ žiaľ absentuje záujem o konštruktívny dialóg a rozumnú spoluprácu, operátorom neostáva iná možnosť, než vyradenie programov JOJ z ponuky.

Podľa APKT je paradoxné, že vysielateľ TV JOJ sa súčasne stavia do pozície akéhosi regulátora, keď vyzýva, aby operátori vyradili z ponuky všetky české stanice, vrátane programov verejnoprávnej Českej televízie. „Pritom práve on je jedným z najfrekventovanejších porušovateľov ustanovení zákona o vysielaní a retransmisii. Svedčia o tom desiatky právoplatne rozhodnutých podaní, ktoré voči vysielateľovi viedla Rada pre vysielanie a retransmisiu. TV JOJ vedie na tému dostupnosti programov nerelevantnú rétoriku. Nie je jediný dôvod, aby operátori upravovali ponuky podľa vyhlásení programových spoločností, pokiaľ sa to netýka ich vlastných programov. APKT odmieta takýto konfrontačný prístup a vysielateľovi TV JOJ zároveň pripomína, že to boli práve kábloví operátori, ktorí umožnili, aby táto televízia vôbec vznikla, keď ju pred rokmi pri začiatkoch vysielania bezplatne zaradili do svojich programových ponúk,“ uvádza APKT v tlačovej správe.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • Presne toto hovorim cely cas aby vypli markizu a joj. Aspon by sa zobudili ze vysielaju pre seba do steny a nie pre ludi. V kazdej kablovke mali spravit balicek s joj a markizou a nie kazdemu zvysovat poplatok.

    Odpovedať
  • Treba sa im konečne postaviť. Dosť že každú chvíľu dávajú reklamy, ktoré prevyšujú dlžku filmov, ešte chcú aj poplatky. Prestať vysielať ich programy a keď ich nebudú mať kde vysielať, tak potom uvidia akú majú sledovanosť.

    Odpovedať
    • Vypnut markizu a joj, pridat vsetky ceske programy ktore je mozne a cakat ako tieto panovacne reklamne odpady budu krachovat.Ine si nezasluzia za tu vojnu na sk/cz televiznom trhu,ktoru sposobili.

      Odpovedať
  • Správne. Veď z celovečerné filmu bude „celodenný“. Ja našťastie s nimi (‘M a ‘J) nestrácam čas, nervy a „energie“. Mama už tiež nepozerá (i) tieto tv aj preto, že keď sledovala dávnejšie nejaký historický film (šla nejaká Trójska Helena alebo čo?), tak okolo 22. h odišla spať za veľkého rozhorčenia z nekonečne opakujúcich sa prihlúplych reklám. Podľa tv-programu to malo ísť od 20. do 24. hodiny. Teraz si radšej číta knihy. 🙂 Otec od „nich“ sleduje len šport.

    Odpovedať
  • No mozno so mnou vela ludi nebude suhlasit ale mam Magio sat variantu L a nejdem si vynachvalit dokumentarne kanaly, cize radsej si pozriem dokumenty ako tento hnoj joj a markizu. Nevravim, ze dokumentarne kanaly nedavaju reklamu, ale tam trva reklama v priemere 3-5 minut no markiza a joj pustia reklamu a pomedzi to film. Takze dakujem velmi pekne za taketo kanaly.

    Odpovedať
  • TV Hnoj je na hrane zákona s kanálom Hnoj Cinema, ktorý ide cez českú spoločnosť, lebo keby išli cez MAC z SK, tak by museli byť filmy vo veľkom podiele s SK dabingom podľa zákona. Keď UPC vysielala české TV cez českú pobočku UPC, tak Hnojka s Narkózou kvičali. Tie 2 TV by chceli ovládať trh na SK a nemajú ani na TA3. Káblovky by mali od nich pýtať poplatky za šírenie, alebo ich vyhodiť do platených balíkov. Alebo vyhodiť úplne. Diváci by potom od TV mali pýtať poplatky za el. energiu, ktorú zožrala reklama. Dosť, že tú reklamu diváci platia v cene tovarov.

    Odpovedať
  • Aj keď som dosť umiernený, súhlasím so všetkým čo sa k vyhláseniu APKT na tejto stránke popísalo. Vlastne aj s postupom APKT

    Odpovedať
  • Že by nakoniec na Slovensku, začali počúvať zákazníka ?? Nechceme Markízu ani Jojku a ich stupidné programy, sú plné reklamy a ponižujú inteligenciu Slovenského diváka.

    Odpovedať
  • TV Hnoj by mali odňať okamžite licenciu kvôli zachovaniu duševného a psychického zdravia ovčanov Banánovej republiky ! ! !

    Odpovedať
  • · Edit

    Ak ste ešte niekto nepodísali petíciu, tak podpíšte, už je tam viac ako 600 podpisov:

    Petícia za presunutie (zrušenie) súkromných slovenských TV staníc:

    peticie.com/za_presunutie_zruenie_sukromnych_slovenskych_tv_stanic

    Odpovedať
  • K malým operátorom sa už pridáva aj najväčšia káblovka: Vyradením Joj hrozí UPC!: mediaboom.sk/nezaradene/k-malym-operatorom-sa-uz-pridava-aj-najvacsia-kablovka-vyr­adenim-joj-hrozi-upc/

    Odpovedať
  • Nebudte naivni, toto je len bu bu, na konci sa samozrejme dohodnu a bude aj tak to, co chcu televizie. Vedia, ze ludia su sprosti a tieto smeti chcu.

    Odpovedať
  • Kablovi operátori vyradte Tv Joj , Tv Joj Plus , Wau z programovej ponuky . Tv Jojka je to Hnojka Tv . Jojka – Hnojka . Suhlasim z diskutujucimi z filmu celovečerného spravia celodeny film ked davaju medzi filmami množstvo Reklám . Nech sa nestareju do Ceskych televízíí , ktory vysielaju kvalitne programy . Nech vysiela kvalitne nie ten hnus čo vysielaju . Ak chcu vysielat na Slovensku tak nech vytvoria jednu Tv stanicu a nech vysielaju bez reklamy a aj Tv Markiza je nekvalitna Tv stanica tiez je medzi filmami množstvo reklam a tí moderatori , redaktori niečo otrasne tak radsej nech Televizie nevysielaju teda neexistuju .

    Odpovedať
  • Hmm, vsade na diskusiach citam, ze treba Markizu aj Joj vypnut. OK, tiez s tym nemam problem, kedze som hlavne divak RTVS, sportovych programov + si priplacam za HBO (GO), len mi teda vysvetlite, kedze nikto tieto stanice nechce (joj+mark), preco maju sledovanost v statisicoch kazdy den? To ich sleduju ti ficovolici, ktori tiez neexistuju?

    Odpovedať
    • Sledujú ich predovšetkým ľudia ktorý majú peoplemetre .Kto nesleduje markízu ani jojku tak mu nedajú merač. A preto je to také zavádzajúce.Keby mal fyzicky každý peoplemeter na svojom TV tak by potom skutočne videli koľko ľudí sleduje tieto TV a bolo by to spravodlivé.

      Odpovedať
  • Nemôžem si odpustiť jednu otázku, keď sú správy na Markíze a Jojke také objektívne a plné informácii ako majú plné huby, prečo doteraz neinformovali o všetkom čo sa tu posledné dni preberá ??!! Kde sú informácie, alebo informujeme len o tom, čo nám vyhovuje že Jojka a Markíza ……

    Odpovedať
  • A nie len vyradiť, ale aj odňať licencie na vysielanie v rámci zachovania duševného a psychického zdravia ovčanov Banánovej republiky !

    Odpovedať
    • · Edit

      Tento odkaz nižšie si skopíruj a vlož do riadku prehliadača alebo do google a otvorí to petíciu a tam vyplň svoje údaje: peticie.com/za_presunutie_zruenie_sukromnych_slovenskych_tv_stanic

      Odpovedať
  • To nemyslí toto vážne…:

    Šéf TV Joj: Prinášame kvalitný obsah, chceme za to aj peniaze

    ekonomika.sme.sk/c/20513224/sef-tv-joj-prinasame-kvalitny-obsah-chceme-za-to-aj-peniaze.html

    Odpovedať
    • Jasné kvalitný obsah 😀 Reklám vyše ako toho kvalitného obsahu 😀 čo je kvalitné? Trapne inkognito? alebo nebodaj 1890 čo nikto nepozerá? :DNch to zaradia do ponuky Madarom alebo ukraincom, tam si isto zarobia.

      Odpovedať
  • Nech celu Jojku a jej celu ponuku vyradia!!!!Same reklamy!!!!Priklad: film ma zacat o 20:15 a zacne az o 20:20 atd…V nemecku sa toto nedeje!!!Ked ma nieco zacat tak ako sa pise tak nech to aj zacne!!!

    Odpovedať
    • Ja už filmy na Jojke a Markíze,už roky nepozerám aj kôli samým reklamám aj pre náš vynikajúci slovenský dabing !

      Odpovedať
  • JOJ je pripravená spustiť až tri nové stanice
    Až tri nové televízne programy by mohla spustit slovenská komerčná skupina JOJ. Dôvodom má byť veľký dopyt po televiznej reklame. A na terajších programoch JOJ je už vypredaná.
    „“Momentálne máme vo vývoji tri nové stanice. Podnikateľské prostredie nám vyhovuje a je tu veľký dopyt po reklame. Ak to prostredie bude zachované, dáva nám to veľký zmysel“,“ uviedol webu riaditeľ skupiny JOJ Marcel Grega.
    Podrobnosti o možných nových programoch ale zatiaľ nechce uviesť a ani prípadný termín štartu. Niektorý z chystaných kanálov by se mohol objaviť i v pozemnej sieti na Slovensku.

    Čiže tu nejde o ponúkanie akej-takej filmovej, dokumentárnej, vzdelávacej tvorby (atď.), ale len a len o „biznis“, ktorý opäť zaplatí divák tak či tak. Aj keď to (=brak) nesleduje, ani ja toto ‘hnustvo’ nepozerám

    Odpovedať

Pridaj komentár

Komentáre nesúvisiace s článkom, obsahujúce urážky, odkazy, nadávky či politické príspevky budú zmazané. Meno a email sú povinné údaje.