Koniec vysielania IN TV na družici ASTRA 3B

Slovenská televízia IN TV aktuálne nevysiela prostredníctvom družice ASTRA 3B (23,5°E). Na jej programovej pozícii môžu aktuálne vidieť diváci už len oznam o ukončení spolupráce: “Vysielanie programu bolo zastavené z dôvodu ukončenia spolupráce.” Bližšie informácie v tejto chvíli nie sú známe. Spomeňme, že IN TV vysielala z kapacity luxemburskej spoločnosti M7 Group, frekvencii 12 207 MHz.

Pri našich testoch sme vysielanie IN TV overovali aj prostredníctvom miestnych DVB-T vysielačov operátora AVIS ako aj IPTV operátora ANTIK Telecom, v oboch prípadoch bolo vysielanie televízie dostupné bez akýchkoľvek problémov. IN TV sa tak s najväčšou pravdepodobnosťou rozhodla ukončiť nekódované (FTA) vysielanie prostredníctvom družice ASTRA 3B (23,5°E). Prístup k programu tak nebudú mať ani zákazníci satelitného operátora Skylink.

IN TV sa objavila na satelite ASTRA 3B presne 11. apríla 2016. Po viac ako mesiaci je tak dostupná opäť iba prostredníctvom miestnych DVB-T vysielačov ako aj vybraných IPTV a káblových operátorov.

Vo vysielaní ponúka televízia hlavne spravodajské a publicistické relácie. Do budúcna chce však svoj program rozšíriť aj o filmy, seriály ako aj kultúrne a detské programy.

Technické parametre z ktorých vysielala IN TV:
Družica: ASTRA 3B (23,5°E)
Frekvencia: 12 207 MHz
Polarizácia: Vertikálna
FEC: 5/6
SR: 27500
Norma: DVB-S2
Modulácia: 8PSK
Názov: IN TV
Provider: M7 Group
Kódovanie: Nie

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • “Po viac ako mesiaci je tak dostupná opäť iba prostredníctvom miestnych DVB-T vysielačov…” len dokedy…

  • To ze sa INTV rozhodla ukoncit spolupracu z vysielatelom je mi jasne, ale nie je mi jasne koho to bolo politicke zelanie. Zmluvy o spolupraci sa predsa nerobia na 46 dni alebo ano?

    • · Edit

      V tom budu peniaze, ake politicke zelanie? Ved vysielanie na satelite stoji desiatky tisic eur tyzdenne.

    • Mafia? Nie ich chudoba. Nemajú peniaze, len od darcov. A to skončilo. Tak ako oni…

  • · Edit

    len blbci hladaju za vsetkym konspiraciu.

    osobne si myslim ze INTV zmarila sancu na novu realnu telku.
    cely den tam bezi loop pripadne stá repriza Murina s Lichtnerom.
    Nemaju pevnu programovu strukturu, divak sa musi trafit aby videl vysielanie.

    Lichtner je dobry obchodnik ale tento krat brutalne podcenil marketing a PR.

  • Ferko sa ti mudruje …. sa rozbiehaju este len a myslim ze nie je problem si zistit kedy a co vysielaju nazivo,,,

    • Ano rozbiehajú sa koľko už 🙂 neblazni…ešte ani vlastne nezačali oficiálne vysielať. Oni vlastne ani nevedia čo chcú…

  • Ja verím, že sa objavia na inej satelitnej kapacite.Už iné slovenské spravy ako na INTV už nepozerám.Celá Narkóza a TV Hnoj môžu tým ich spravodajstvom oblbovat len tupych ľudí!!!

    • Ano, satelitnych kapacit je plno. Blbe je, ze kapacita INTV je hlboko v minuse…

  • tak vcera som chvilu pozeral na webe nejaku debatu s Lichtnerom. Zmes polopravd a neoverenych informacii, konspiracnych informacii odvolavajucich sa na dalsie konspiracne weby. Najviac ma zaujalo ako Lichtner vyzyva vsetkych “proamerickych” ludi aby teda odisli to tej milovanej ameriky. By ma zaujalo preco nieco podobne nepouzil aj na “prorusky” pozitivnych.
    Nadavaju na “zidovsko-americku” propagandu v mainstreame a sami robia to iste len v opacnom garde a siria “prorusku” propagandu. Pre mna odpad.

  • Na webe majú napísane:

    Televízne správy pre Vás vyrába O.Z. InfoVojna a ich výroba je financovaná výhradne dobrovoľnými príspevkami od občanov Slovenskej republiky.

    Je to jediný spôsob ako sa vyhnúť vonkajším vplyvom na obsah spravodajstva.

    Vzhľadom k nízkemu počtu príspevkov sme boli donútení výrobu spravodajstva pozastaviť.

    • · Edit

      peet, pepson, mato: Co takto reagovat na argumenty protiargumentmi? Aha, nemate rozumne argumenty, logika sa o vas v zivote neobtrela? Tak vam uz zostavaju len tieto invektivy (smetiari, trollovia… 1000x otrepane bezobsazne frazy). Hlupaci maju stastie, ze si svoju blbost neuvedomuju, ale ostatnym bije do oci. Zatial kazdy konspirator, na ktoreho som v zivote natrafil, sa takouto neschopnostou argumentovat a pouzivat logiku sam zaradil medzi hlupakov. Bez vynimky. Gratulujem k tomu aj vam trom.

      • Nikto a ani nič nie je stopercentné! Ani pán Nič. Ak majú niektorí iní názor, tak ešte nemusia byť menej múdri.

        • · Edit

          Nazor moze mat kazdy. Ale nazor, ktory nekoreluje s faktami, ignoruje logiku a nie je podlozeny racionalnymi argumentmi, pripadne je zalozeny na logickych klamoch (napr. vyssie ukazkovy argumentum ad hominem) je hlupy a bezcenny. Poniektori si navyse mylia nazory so znalostami a pripisuju im rovnaku dolezitost. A prilis vela ludi prebera nazory inych nekriticky, bez znalosti veci, podla toho, ako vyhovuju ich mentalnemu nastaveniu a osobnej zaujatosti (priklad: nemam rad USA, tak musi byt pravda, ze si ti darebaci zidokapitalisticki WTC zburali sami termitovymi nalozami. Protiargumenty ignorujem, lebo aj tak nerozumiem fyzike, mechanike atd. a urcite su to lzi, co siria skorumpovane media.) Ta ista “logika”, nedostatok vedomosti, zmatenost a strach stoja za vacsinou konspiracnych teorii. A ti s nedostatkom vedomosti a neschopni logicky a kriticky uvazovat SU menej mudri (cize hlupi), s tym nepohnes. A zatial co mozno (a treba) mat sucit s chudobnymi, chorymi, utlacanymi atd., hlupak si ziadne ohlady nezasluzi. Lebo hlupost je spolocensky nebezpecna, aj ked to nie je puncovany zlocin.

  • spravodajstvo je zastavené, z finančných dôvodov, zrejme rakúskemu investorovi chýbajú na účte sľubované investície, doteraz všetko platili investor, ktorý zadal objednávku Infovojne. Politické udalosti… live sa vysielajú v utorok pred 21.00 hod, a Infovojna live vo štvrtok v rovnakom čase, nasledujúci hosť je Zsolt Simon

  • Už pri štarte na satelite bolo jasné , že dlho nevydržia . Samotné vysielanie + trasa stoja do 20 000 Euro / mes. bez DPH .
    Najdrahšia v telke je ale výroba a na tú dnes eurá nie sú. V celej Európe dostávajú aj regionálky , alebo ostatné menšie telky časť z koncésií , no u nás opäť všetko zožerie RTVS , aj keď ju nebudete pozerať , aj keď nebudete mať telku , platiť musíte .

    Práve toto je vydieranie štátom , je to diktát – 7 Euro od januára/ mes.

    INTV mala veľké oči , chcela časť reklamného koláča , ale ako ???? Veď Markíza ma 3 programy , Joj má 6 programov a všetky eurá v republike idú veľkým agentúram , tie už majú Slovensko dávno rozdelené.

  • V LV MUXe K52 ho dnes zrejme /vypinač OFF/ aj stlačili 🙂 lebo všetko ide okrem INTV

  • Do Muxov Avisu je treba ešte podoplňať stanice do počtu 5 všade. Potom je treba začať tieto muxy aj propagovať , print, weby a pod. Je treba zdvôrazniť , že programy sú grátis.
    Ak sa vysielanie cez DVB-T neposilní , tak zakape na Slovensku. Satelity tak budú na všetkých balkónoch a zbytok zoberie IPTV . Potom nám už nebude treba ani koordinovať frekvencie , dopadnú ako emísie – na predaj.

Tento článok už nie je možné komentovať