Skylink aj tento rok zvýši Servisný poplatok, prinášame podrobnosti

Prevádzkovateľ česko-slovenských satelitných platforiem Skylink a CS Link, spoločnosť M7 Group, dnes oznámil zvýšenie Servisného poplatku od 1. apríla 2016. Cena sa zvyšuje aj pre zákazníkov platiacich cez SIPO či INKASO.

Od 1. 4. 2016 dôjde k úprave výšky Servisného poplatku, ktorý súvisí s poskytovaním služieb satelitnej televízie. K tomuto dátumu bude taktiež aktualizovaný Cenník služieb Skylink.

Cena Servisného poplatku pri platbe za 12 mesiacov sa zvyšuje z pôvodných 34 € na 39,7 €. Pri platbe na 24 mesiacov sa cena zvýši z pôvodných 54 na 62,4 €. Po dlhšej dobe sa mení cena aj pri platbe cez SIPO a INKASO a to z 2 € mesačne na 2,6 € mesačne. Podrobnosti nájdete v tabuľke na konci tejto správy.

Zákazníci môžu Servisný poplatok aj naďalej hradiť niektorým z nasledujúcich spôsobov – pravidelná mesačná platba prostredníctvom SIPO alebo Inkaso z účtu, jednorazová platba na 12 mesiacov, jednorazová platba na 24 mesiacov alebo poslaním SMS správy. Servisný poplatok nemusia hradiť predplatitelia platených balíčkov Skylink – je zahrnutý v ich cene.

Pre dekódovacie karty, na ktorých je Servisný poplatok alebo niektorý z programových balíčkov Skylink uhradený na obdobie dlhšie ako do 1. 4. 2016, sa bude nová výška Servisného poplatku vzťahovať až po uplynutí už predplateného obdobia.

Pre dekódovacie karty, na ktorých je Servisný poplatok hradený prostredníctvom pravidelnej platby SIPO alebo Inkaso z účtu, sa Servisný poplatok splatný v mesiaci marec vzťahuje už na služby satelitnej televízie Skylink v mesiaci apríl.

Dátum splatnosti Servisného poplatku pre každú dekódovaciu kartu Skylink si môžete overiť na www.skylink.sk (Overenie služieb na karte).

Zákazníci, ktorí sa zmenou cenníka nesúhlasia, majú právo postupovať v súlade s čl. 8.4. Všeobecných obchodných podmienok Skylink a bez akýchkoľvek sankcií zmluvu písomne vypovedať.

Nový cenník Servisného poplatku Skylink platný od 1. apríla 2016:

Spôsob úhrady SP (od 1. 4. 2016)

Česká republika

Slovenská republika

Pravidelná mesačná platba
(len SIPO alebo Inkaso z účtu)

        70 Kč

  2,60 €

Jednorazová platba na 12 mesiacov

   1 070 Kč

39,70 €

Jednorazová platba na 24 mesiacov

   1 680 Kč

62,40 €

Jednorazová platba na 5 dní

zaslaním textovej SMS správy

na číslo 90211 v cene 25 Kč s textom: SP číslo  dekódovacej karty

na číslo 8877 v cene 1,00 € s textom: SP číslo  dekódovacej karty

Platené programové balíčky Skylink

Servisný poplatok zahrnutý v cene

Servisný poplatok zahrnutý v cene

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • Vzhladom k tomu, ye som pred x rokmi kupou karty uzatvoril zmluvu „Navzdy zadarmo“ cena je „primerana“. Ja by som navrhoval euro denne.

  • Kurz podľa ECB (NBS) CZK : EUR je ~ 27,030 : 1 (bol i okolo 28,000 a dlho i osciloval pri 27,800)
    a teraz je pomer pri „poplatkoch“ CZK : EUR ~ 26,952 : 1 . A pri SMS-platbe je to ešte výraznejšie v neprospech europlatcom.
    A to ešte nevravím o zdieračstve SkyLinku, nenažranosti. Ešte viac „zákazníkov“ im zdupká.

  • · Edit

    Pokračujú v hnusnom podvode na tisíckach vydieraných občanoch a nik voči tomu nič nerobí ! 🙁 Hanba tomuto štátu za neschopnosť a nečinnosť v tejto veci ! ! ! Okamžite SkyLinku zakázať pôsobenie v SR a udeliť likvidačnú pokutu za všetkých poškodených občanov ktorým pri zakúpení drahých skylink kariet garantovali doživotne bezplatný balíček základných programov ! luteranjaning.blog.pravda.sk/2014/04/24/podvod-skylink-potvrdzuje-nefunkcnost-slovenska-ako-statu-alebo-je-to-naopak-slovensko-k-nemecku/ , neviditelnypes.lidovky.cz/media-1-5-milionu-ovcanu-poslusne-plati-skylinku-f5v-/p_spolecnost.aspx?c=A150330_211507_p_spolecnost_wag ,

  • Počkam kym mi skonči predplatne a jednoducho necham kartu skapat.Budem využivat pozemne vysielanie

  • Je to na zváženie prejsť k inému operátorovi do budúcna a potom sa uvidí kto bude viac pažravý, nenažratý.

  • · Edit

    Náhrada za Skylink? Bezplatné DVB-T, alebo internetový SmartTVBox od ANTIK Telecom, prípadne Voľná Telka cez satelit.

  • · Edit

    Prešiel som pred dvomi rokmi na Magio a mám to aj s internetom a dvomi prijímačmi za 24eur mesačne cca 50 programov. Mám to so susedom, takže platíme sa skladáme po 12 eur mesačne.

  • Strčte si váš Skylink do prdele. Do konca roka mi ešte platí karta a potom kartu spláchnem do hajzla. V spálni máme obyčajnú anténu na DVB T na ktorú chytím cca 25 programov a mám to zadarmo. Majiteľ Skylinku si asi myslí že ľudia sú taký blbý a budú tolerovať tieto zvyšovanie cien. Keď sme kúpili kartu sľubovali nám že to je na vždy zadarmo a teraz? Dosť že v tej televízii hovno je plus samá posratá reklama a ešte za to platiť? Milý Skylink zabudni !!!

  • My sme už odišli od Skylinku a neľutujeme sme teraz na IPTV a máme 89 programov zdarma na SmartTvBoxe. Jedine čo platíme je internet ale od iného poskytovateľa 🙂 .

  • Starším ľuďom u nás v dedine pomáham ladiť satelity Skylink. Už viacerí mi avizovali, že chcú prejsť na anténu, lebo je zvýšený poplatok a budú musieť prejsť na HD prijímače. Všetko to stojí cca 100 € a to sám žijúci dôchodca s 250€ si to samozrejme nemôže dovoliť.

  • Najhorsie na tom vsetkom je skutocnost, ze tento stat nema ani len snahu ochranit obcana – spotrebitela pred podvodnymi praktikami tejto spolocnosti!!!! Skuste sa niekto obratit na SOI. Urobil som uz tak dvakrat a nestacil som sa divit.

  • Banda zlodejska,kupuj setboxy ,karty a prabolu a este budu od teba pyta kazdy rok via a viac,chod do zenskeho otvoru!!!!!

  • @jaass
    Stanovisko SOI:
    Vážený pán XXXXX,

    na základe Vašej žiadosti Vám oznamujeme, že poskytovateľom služby Skylink je spoločnosť M7 Group S.A., Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxemburg, Veľkovojvodstvo Luxemburské ako samostatný podnikateľský subjekt. Ak spoločnosť nemá prevádzku na území Slovenskej republiky, nie je možné zo strany Slovenskej obchodnej inšpekcie vykonať riadne kontrolné šetrenie.
    V prípade, že ide o zahraničného predajcu a došlo k poškodeniu Vašich práv, máte možnosť doriešiť spor prostredníctvom Európskeho spotrebiteľského centra v SR, Mierová 19, 827 15 Bratislava 212, ktoré poskytuje poradenstvo slovenským spotrebiteľom, ktorí realizovali kúpnopredajné zmluvy u zahraničných predávajúcich so sídlom v Európskej únii a pomoc s riešením cezhraničných spotrebiteľských sporov.
    Čo sa týka zavedenia servisného poplatku, obchodné podmienky predaja tovarov a poskytovania služieb si určuje predávajúci resp. poskytovateľ služieb, ich zmena je bežnou praktikou a ak sú zmeny vykonané korektne a týmito zmenami nedochádza k porušovaniu platnej legislatívy, možno ich realizovať. Navyše, ak vo Všeobecných podmienkach bolo vymienené právo ich zmeny, ako i zmeny cenníka, a ak k tejto zmene poskytovateľ služieb mieni v budúcnosti pristúpiť, nejedná sa o protiprávne konanie. Podstatné je, aby užívateľ bol o zmenách informovaný v dostatočnom časovom predstihu a aby užívateľovi bolo umožnené zrušiť zmluvu, ak so zmenami nesúhlasí.
    Jednostranná zmena zmluvných podmienok je možná za predpokladu, že s ňou je spotrebiteľ oboznámený najmenej 1 mesiac pred nadobudnutím účinnosti zmeny a spotrebiteľovi je daná možnosť od zmluvy bez sankcie odstúpiť; samotné zavedenie servisného poplatku nie je z hľadiska súčasne platnej právnej úpravy v rozpore so zákonom o elektronických komunikáciách.

    S pozdravom

    Ing. Lubomír XXXX v. r.

  • · Edit

    Strčte si Skylink do prdele. Končim, mám 6 kariet a čo už chcú od ľudí pýtať. Šliak Vás traf a že vraj doživotne zadarmo. Veď keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú.

  • · Edit

    No ten pán zo SOI-ky má pravdu. Ale Skylink mal byť kruto pokutovaný za niečo iné, ako zvýšenie poplatku. A to za podvodnú reklamu, keď najprv sľuboval TV bezplatne a potom zaviedol ser. poplatky. A mastné pokuty mali byt ukladané opakovane, dokiaľ by šmejdi z Luxemburgu poplatky nezrušili. Takto dostali pokutu raz, vo výške smiešnych pár percent z toho, čo vybrali na týchto poplatkoch a môžu sa nám rehotať. Štát, ktorý je taký istý zlodej ako Skylink, s tým nič viac neurobí, veď zlodej zlodeja podrží. Takže jediná možnosť je odísť od Skylinku a prestať im platiť.

  • Ludia su sprosti, skylink pomaly, kazdym rokom poplatok zvysuje, uz teraz je rocne predplatne rovnako drahe, ako ked si zaplatis na rok CS Film balik.

    Mali to pekne-krasne zdvihnut na 5€, nech ludia vidia, ze u inych za tuto sumu mesacne sa da mat ovela viac programov inde. Napr ak mas od telekemu xl internet, tak telku M variant uz vies mat za 5€ mesacne.

  • · Edit

    ozaj, a všimli ste si, že vždy zdražujú 1. apríla? Asi tým chcú dať niečo najavo :)))

  • Ten pan zo SOI sa myli hned v prvom bode. Ked Skylink ponukal sluzbu „navzdy zadarmo“ vlastnikom nebol zahranicny subjekt M7 Group ale slovenska firma myslim z Cadce. A som presvedceny ze islo o zamer: Ponuknut zadarmo – najst klientov ktori zainvestuju do nie lacnych zariadeni – zmenit vlastnika (aspon na vonok) a zacat spoplatnovat !!! Vivat podvodnici Vivat Slovenskoooo!

  • · Edit

    Ale keď Skylink zaviedol ser. poplatok, už nepatril slovenskej firme, pokiaľ ma pamäť neklame, no a predtým na pokutu nebol dôvod. Na druhej strane – ak nie SOI, tak nejaký iný štátny orgán musí mať právomoc zasiahnuť, aj proti firme so sídlom mimo Slovenska, keď už raz u nás má zastúpenie a podniká tu. Ak štát nerobí nič, len sa vyhovára, tak je jasné, že ani nič urobiť nechce. A áno, aj ja si myslím, že zmena vlastníka Skylinku bola len naoko. Najmä keď je jasné, že Luxembursko má legislatívu podobnú tej v daňových rajoch, ktorá umožňuje skryť skutočných majiteľov firiem. Aj vrabce si čvirikajú, že Skylink má blízko k Towercomu a Ja&Ty. 🙂

  • čo sa to na tom našom Slovensku deje,pravdu má vždy len cudzí podnikateľ, občan je stale iba za dverami ,,podnikateľ _ zdierač ,, ktorému nič nie je sväté ,kedy sa už nasýti a bude mať dosť, asi nikdy,lebo nemá chrbtovu kosť.všetkým hanba, ktorí môžu a neurobia nápravu a dívaju sa na všetko ako spepci.

  • · Edit

    Je to veľká nehoráznosť podvod za podvodom ako naša super vláda len pritakáva všetkým zlodejom,lebo aj ona má v tom pazúry.Doprdele aj s takým štátom hanbím sa že som sa narodil v tejto prdeli Ahojte akrásny prvý apríl.

  • Ano odporučam všedkym ak sa cena zvyši na 10e mesačne oplati sa prejst na dvb-t v hdd kvalite,je to zadarmo!!!

  • Zacinali s poplatkom 1,2€ a od 1.4 to bude uz 2,6€. Nie je to uz uzera ???? Statne organy nemaju zaujem chranit spotrebitela. Nenajdu sa tu nejaki investigativni novinari, ktori by sa na tento podvod pozreli detajlnejsie ? Co na to redakcia?

  • Ani štatu sa neoplati nahanať tu *** bandu ale by mal širiť signal sam ako kedysi a nebol by dôvod platiť nejakej sukromnej spoločnosti. A takym ako oni by sa zavrel kohutik z príjmami a zdochly by sami. Ja som sa na nich vsral už pri prvom zavedení poplatkov pozeram telku cez antenu za 25€ a mozem ich osrať aj z ich poplatkami.

  • Ja som so skylinkom skončil pred rokom a nebanujem.Prešiel som na terestriálne vysielania to mne
    stačí.Aj tak všetko opakujú stále dokola.Prijímač a kartu som predal za 60 eur.Mal som sd m5 iluision.

  • Rozhorčilo ma ďalšie navýšenie servisného poplatku. Vidím že spoločnosť Skylink pokračuje v podvode na tisíckach oklamaných zákazníkov. Je mi zle z takéhoto zdierania ľudí, ktorým bolo pri zakúpení drahých SKYLINK kariet garantované doživotné využívanie bezplatného balíčka základných programov!

    Argument že môžu odstúpiť od zmluvy, ak im nové podmienky nevyhovujú neobstojí. Kto všetkým tým oklamaným zákazníkom nahradí škody, ktoré im vznikli zakúpením drahej satelitnej techniky vrátane montáže. V mojom prípade sa jedná nezanedbateľnú čiastku (karta Sylink 90€, HD satelitný prijímač 350€, parabola + LNB konvertor a ostatný materiál 150, montáž 50€ – dohromady 640€).
    To mám teraz vyhodiť techniku za 640€ a investovať ďalšie peniaze do príjmu pozemnej DVB-T? Ak by som mal vtedy vedomosť že sa budú takto zásadne meniť podmienky, ušetril by som si nemalé finančné prostriedky, ktoré by som radšej investoval do DVB-T príjmu, ktorý je bez mesačných poplatkov.

    Zo strany Skylinku bol spáchaný hnusný podvod na tisíckach zákazníkov Skylinku, ktorý investovali nemalé peniaze vo viere že už nebudú musieť platiť ďalšie poplatky. Ešte raz sa pýtam kto im zaplatí finančnú škodu, ktorá im vznikla zmanipulovaním klamlivou reklamou. Vyzerá to tak že spoločnosť Skylink úmyselne získala klamlivou reklamou tisícky zákazníkov, a potom zásadne zmenila podmienky. To už je v rovine trestnoprávnej. Ak by sa iniciovala nejaká hromadná žaloba proti spoločnosti Skylink, tak sa veľmi rád pridám.

    Mali by sa zamyslieť nad tým ako sa ich spoločnosť správa k svojim zákazníkom. Takýmto prístupom prídu postupne o svojich zákazníkov, ktorí si nájdu lepšiu alternatívu, ale hlavne serióznejší prístup. Nič iné si spoločnosť s takýmto prístupom nezaslúži.

  • Ekonomovia sa boria s inflaciou, len Skylin zvysuje cenu bez uvedenia dovodu. Zaujimalo by ma ci je to v sulade so zakonom, ked bez upozernenia zvysia poplatok o 32 %. Dialsi navysenie je ze debilni Markizaci presli bez varovania a bez poskytnutia informacie ako nastavit DOMA a DAJTO.
    Su to uplne hnusoby, oni si myslia , ze kazdy dochodca sedi na internete.
    Pripajam sa k nazoru tu predomnou, ze ked sa vytvori skupina, ktora poda hromadnu zalobu rad sa pridam

  • PRECO TAKE VELKE ZDRAZENIE ZA DVA ROKY O 27.5EUR, KTO CHCE BY T Z VECERA DO RANA MILIORAR

  • · Edit

    To už je tretí krát za dva roky čo niekto / skylink/dokáže riadne nasrať vlastného zákazníka !! Teraz sa tá pílka už poriadne zarezala do konára zvaného SKYLINK,ašš to zaprašťalo !! Som definitívne rozhodnutý s týmito zdieračmi v najbližšej dobe skončiť. A ani náhodou nie som v tomto rozhodnutí osamotený, v skylinku sa budú diviť kolko zákazníkov stratia. Sú tu aj iné alternatívy. Zbohom, vy banda nenažraná, zlodejská !!!!!!

  • Slávny Skylink hurá zobrala to pod kridla ČS republika z heslom dejte nám lidi my to udeláme, hneď začali delat najprv za darmo po čase za .1.20 E po roku za 2.00E dnes toje 2.Marca 2016 mi prišiel šek cez SYPO 2.60 E,dokedy sa budú bratia Češi takto na nás Slovákoch obohacovať a povišovať že oni sú viac ako my Slováci.

  • @Ivan: Čo majú Česi spoločné so zvyšovaním servisného poplatku? Skylink predsa patrí luxemburskej „schránke“, za ktorou takmer určite stojí J&T, teda slovenskí oligarchovia, nie českí. Slovákov vždy najviac okrádali Slováci. A tých zlodejov zvyčajne volia zas len Slováci, ktorí ovládajú slovenský pravopis asi tak dobre, ako Ty. 😀

  • Skylink mam len dočasne.Až bude dostatočná ponuka Volná Telka cez sat tak kupujem dekodovacie karty.Mňa už tiež nebavý platiť úžerníkom.Cez anténu mám dobrý príjem.Na set-tob-boxe je obraz ok ale priamo v tv je rozlíšenie tak slabé,Chýba HD.Preto je dobre sat.Sklamaný som že z volnej telky cez sat vyradili Dajto a Domu.Skylinku neverím už ani ich obchodný názov.

  • Priklaňam sa k názorom ostatných keď som pred pár rokmi kupoval prijímač a kartu a tanier počúval som pekné sľuby budete to mať naveky bezplatne moc som tomu neveril pretože v tomto štáte bude o chvíľu spoplatnený aj vzduch buďte pripravený a že servisný poplatok to je čo milionové vily a autá len plaťte tupci mne končí o 2 mesiace poplatok a dlabem na nich nech bohatnú na niekom inom.

  • · Edit

    Je to nehorázne zdieranie dôchodcov mám babku na dedine a pre ňu je to dosť velká palka 54 eur a ešte ked od 1.4.má zaplatiť viac tak vám ďakujem velmi pekne

  • · Edit

    Ano,je to nehoraznost co si skylink dovoluje, to by bolo skutocne dobre podat hromadnu zalobu na tych hajzlov pridam sa

Tento článok už nie je možné komentovať