Ericsson predstaví na konferencii IBC 2015 internetovú éru televízie

Celý TV priemysel sa posúva do éry internetovej televízie, čo so sebou prináša výrazné zmeny. Svet médií prechádza rušným obdobím transformácie, ktorá tradičné médiá mení a rozvíja v novom, dynamickom ekosystéme. V centre týchto zmien stojí zákazník, ktorý vytvára tlak na inovácie svojimi neustále rastúcimi nárokmi a očakávaniami.

Ericsson (NASDAQ: ERIC) na konferencii IBC 2015 odhalí riešenia, ktorými mieni uspokojovať aktuálne aj budúce očakávania trhu. Švédska firma chce spokojnosť zákazníkov dosiahnuť bezchybne fungujúcimi technológiami, personalizovaným prístupom, špičkovým, pohlcujúcim obsahom a neustále inovovanými službami. Konferencia IBC 2015 sa uskutoční od 10. do 14. septembra v holandskom Amsterdame. Je venovaná medzinárodnému televíznemu vysielaniu.

Ericsson na konferencii zároveň hodlá potvrdiť vedúce postavenie v oblasti softvérovo definovaného spracovania videa. Firma oznámi viacero špecifických noviniek a zároveň plánuje ukázať stále širšie využívanie cloudových technológií u svojich riešení. Zameria sa predovšetkým na ukážku výhod, ktoré prináša integrácia tohto portfólia do televízneho a mediálneho priemyslu, čo umožnili najmä akvizície popredných firiem v rámci sektora.

Stánok spoločnosti Ericsson (#1.D61) predstaví:
Riešenia, ktoré držiteľom vysielacích práv a vysielateľom pomôžu maximalizovať hodnotu vysielaných programov. Okrem iného prinesú aj pohlcujúcu športovú grafiku, či inovácie titulkovania a metadát.

Novinky v oblasti spracovania videa, ktoré do riadenia médií, kódovania čo prenosu prinesú maximálnu flexibilitu, kvalitu a efektívnosť. Ericsson ukáže taktiež aj novinky v pokročilom spracovávaní videa a virtualizácie.

Vydavateľské služby vrátane riadenia prehrávania obsahu a informácií pri spúšťaní UltraHD kanálov. Okrem toho Ericsson predstaví kompletnú back-office funkcionalitu určenú na riadenie biznis procesov, spotrebiteľskú autentifikáciu, fakturáciu a pokročilú divácku analytiku pre poskytovanie televíznych služieb dostupných kdekoľvek (TV Anywhere) a OTT (over-the-top)

Riešenia pre poskytovanie obsahu, ktoré uložia, spracujú a optimalizujú doručovanie videa vo fixných aj mobilných IP sieťach, ako aj produktové aktualizácie okolo cloud DVR a VOD (video-on-demand) služieb.

Ponuku vskutku jedinečného spotrebiteľského zážitku vrátane aktualizácie TV platforiem Ericssonu, obsahovej časti a personalizácie.

Najnovšiu štúdiu ConsumerLab TV & Media Report, ktorá predstaví výsledky spotrebiteľského prieskumu v oblasti TV a médií a ukáže víziu sveta médií v roku 2020.

Elisabetta Romano, viceprezidentka a šéfka divízie TV a Media v Ericssone hovorí: „Sme hrdí na to, že naša spoločnosť môže prispievať k vývoju internetovej éry smerujúcej k väčšej konektivite a personalizácii televízie a videa. Stále viac sa približujeme k zosieťovanej spoločnosti, v ktorej trendy tvorí zákazník. Je teda dôležité zamerať sa na neustálu inováciu služieb a zaistiť tak lojalitu zákazníkov. Ericsson na IBC 2015 predstaví unikátnu stratégiu, umožňujúcu zákazníkom reagovať na problémy rýchlo sa meniaceho prostredia, založenú na kombinácii spotrebiteľských postrehov a špičkového portfólia globálnych transformačných služieb.

Moho by Vás ešte zaujímať

UPC Direct testuje RTL Spike

UPC Direct testuje RTL Spike

Satelitný operátor UPC DTH, prevádzkovateľ platforiem freeSAT, UPC Direct a FocusSat, spustil technické testy nového…