Scripps Networks Interactive kúpila väčšinový podiel v poľskej TVN

Poľské mediálne skupiny Grupa ITI a Grupa Canal+ dnes informovali o predaji väčšinového podielu v TVN SA (TVN) spoločnosti Southbank Media Ltd, patriacej americkej skupine Scripps Networks Interactive. Tá podľa podmienok transakcie, prevezme spoločnosť N-Vision B.V, ktorá má 52,7 % podiel v TVN. Spoločnosť zaplatí za tento podiel 584 miliónov eur.

Transakcia musí byť ešte schválená príslušným regulačným úradom.

Skupina TVN je jedným z najväčších hráčov na poľskom mediálnom trhu. V jej portfóliu sa nachádzajú také programy ako TVN (TVN HD), TVN7 (TVN7 HD), ITVN (TVN International), ITVN Extra (TVN International Extra), TVN24 (TVN24 HD), TVN24 Biznes i Świat, TVN Meteo, TVN Turbo (TVN Turbo HD), TVN Style (TVN Style HD), NTL Radomsko, TTV (TTV HD) a teleshopingový Mango 24. Okrem toho 16. apríla tohto roku odštartujú ešte ďalšie nové stanice TVN Meteo Active, ktorá nahradí TVN Meteo a TVN Fabuła.

Scripps Networks Interactive je globálna spoločnosť, ktorej televízne kanály sledujú diváci v Severnej a Južnej Amerike, Ázii, Európe či na Blízkom Východe a Afrike. V Poľsku sú to programy Travel Channel (Travel Channel HD) a Polsat Food Network. V tomto roku tiež plánuje spustiť na tamojšom trhu Polsat Food Network HD a Fine Living Network.

(satkurier.pl)

Moho by Vás ešte zaujímať

UPC Direct testuje RTL Spike

UPC Direct testuje RTL Spike

Satelitný operátor UPC DTH, prevádzkovateľ platforiem freeSAT, UPC Direct a FocusSat, spustil technické testy nového…