Nové posily marketingového tímu spoločnosti SES v regióne CEE

Satelitný operátor SES dnes oznámil vymenovanie Urszuly Marzecovej na post riaditeľky pre marketing a PR v regióne strednej a východnej Európy.

Urszula Marzecová má 10-ročné skúsenosti v oblasti brand manažmentu, marketingu a PR, ktoré využije pri upevňovaní pozície spoločnosti SES v tomto regióne, ako aj pri rozširovaní technického dosahu ASTRA satelitov.

Urszula Marzecová pôsobila pred nástupom do spoločnosti SES vo firme MTG World, kde bola zodpovedná za všetky marketingové a PR aktivity programov Viasat v Poľsku, za tvorbu a implementáciu komplexnej PR a marketingovej komunikačnej stratégie, za riadenie rozpočtov a tiež spoluprácu s agentúrami a obchodnými partnermi. Takisto bola zodpovedná za vytvorenie a posilnenie spolupráce v B2B segmente, a to najmä pri projektoch pre digitálne platformy a káblových operátorov. Predtým pracovala pre poľského televízneho operátora CANAL+ Cyfrowy.

Urszula Marzecová ukončila postgraduálne štúdium v oblasti marketingu a logistiky na Ekonomickej škole vo Varšave.

Marketingový tím spoločnosti SES Astra pre región strednej a východnej Európy má ešte jednu posilu. Je ňou Malgorzata Slusarczyková, ktorá bude zodpovedná za marketingové aktivity v oblasti B2B ako aj PR, vrátane podpory zákazníkov na slovenskom a českom trhu. Malgorzata Slusarczyková pracuje v oblasti vysielania a médií od roku 2000, kedy pôsobila na rôznych pozíciách v spoločnostiach Discovery Communications, Chello Media a Orange (v rámci mobilnej a multimediálnej divízie).

Som veľmi rád, že sme v tomto období dynamického rozvoja posilnili náš stredoeurópsky tím o dve skúsené odborníčky,“ hovorí Martin Ornass-Kubacki, viceprezident a regionálny riaditeľ spoločnosti SES pre strednú a východnú Európu.

Moho by Vás ešte zaujímať

UPC Direct testuje RTL Spike

UPC Direct testuje RTL Spike

Satelitný operátor UPC DTH, prevádzkovateľ platforiem freeSAT, UPC Direct a FocusSat, spustil technické testy nového…