Telekom spúšťa nové diskusné fórum prostredníctvom ktorého si môžu zákazníci navzájom pomáhať

Telekom dnes 3. decembra 2014 na svojom portáli www.telekom.sk spúšťa nové zákaznícke diskusné fórum pod názvom Telekom fórum. “Určené je pre tých, čo vedia poradiť a tiež tých, ktorí radu potrebujú,” uviedla spoločnosť v tlačovej správe. Zároveň však zdôrazňuje, že fórum nie je určené pre prijímanie podnetov alebo reklamácií.

Používatelia služieb operátora alebo zariadení sa môžu podeliť o svoje rady alebo triky s tými menej skúsenými. Poradiť môžu napríklad v oblasti nastavenia telefónov, tabletov, routerov, rôznych služieb mobilnej alebo pevnej siete, ale tiež aplikácií. Na základe vlastných skúsenosti a vedomostí môžu odporučiť najvhodnejšiu službu pre konkrétny účel.

Telekom fórum bude v prvej fáze dostupné v testovacej prevádzke. Používateľom ponúkne štandardné funkcie, ako napríklad pridávanie a komentovanie príspevkov, hlasovanie za príspevky a pod.

Prezerať fórum bude možné aj bez registrácie, pre možnosť pridávať príspevky a komentáre do fóra sa bude už vyžadovať registrácia. Využívanie služieb Telekomu nie je podmienkou registrácie. Zamenená to, že na fórum sa môžu registrovať aj zákazníci iných operátorov.

Zákazníci Telekomu, ktorí už majú aktívny účet v rámci sekcie Môj Telekom, budú pre prístup do fóra môcť využiť svoje existujúce prihlasovacie údaje. Tí, ktorí ešte nemajú aktívny účet na Môj Telekom, získajú po registrácii do Telekom fóra automaticky aj prístup do sekcie Môj Telekom.

Moho by Vás ešte zaujímať