Reklama

Za posledných 10 rokov sme pred televízorom strávili takmer rok a pol

Podľa zistení, ktoré zverejnila agentúra TNS Slovakia, strávil jeden obyvateľ SR za posledných desať rokov sledovaním TV takmer 529 dní. Zo zistení ďalej vyplýva, že denne sledujeme vysielanie v priemere 3,5 hodiny.

Stále platí, že na Slovensku sa najviac sleduje TV počas Vianoc. Z top 20 dní s najväčšou sledovanosťou od roku 2004 bolo až 19 v období od 24.12. do 1.1. Úplne najsledovanejším dňom bol 25. december 2012. Toto sú dve zo zistení, ktoré prinieslo desaťročné meranie sledovanosti televízií,“ uviedla agentúra TNS Slovakia.
Pokračovanie nižšie:


Televízne vysielanie tvorí významnú súčasť života domácností, preto je dobré vedieť čo najviac o tom, ako ho ľudia vnímajú. Na základe našich meraní môžu televízie, ale aj zadávatelia reklamy, lepšie reagovať na to, čo ľudí zaujíma. Vedia si tak vyhodnotiť, čoho by malo byť v televízii menej a čoho viac,“ hovorí Ivan Šimek, Managing Director agentúry TNS Slovakia, ktorá meranie realizuje.

V roku 2004 začínali merania na minimálne 800 domácnostiach, v roku 2014 sa tento počet zvýšil na aspoň 1200. Počas desiatich rokov bolo inštalovaných spolu 3480 domácností s 12 678 jednotlivcami.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. Vianoce sú najčas. Programy však vo svojej tvorivosti neponúkajú vôbec žiaden vklad. Produkcia, ktorá by mala, čo len symbolickú hodnotu v TV nie je. Keďže moc v štáte majú socialisti, je možné, aby TV ako nástroj ľudí i cez Vianoce deformoval, to je hlavný účel. TV slúži na propagandu a jediný, kto tvorí TV sú diváci.

    Niektorí ľudia a sú ich milióny budú mať vďaka socialistickému teroru „Arabskej jari“, už od začiatku, i keď sa v TV o tom inak informovalo, financovanej od socialistov z EU a USA a ako to u socialistov býva, financovanej z nesocialistických, našich peňaženiek, budú mať vďaka totalitnému teroru socialistov z USA a iných štátov, ktorý má hlavne socializmom znevoľniť ľudí Iraku,… zlé Vianoce. Myslime na nich.

Komentáre už nie sú povolené.