Skupina Markíza prechádza na bezpáskový systém reklamy

Skupina Markíza pokračuje v zvyšovaní technickej kvality svojho vysielania na všetkých troch programových službách – Markíza, Doma a Dajto. Od pondelka 30. júna 2014 prechádza ako prvá na trhu na bezpáskový systém reklamy, klienti tak budú svoje komunikáty dodávať výlučne už len vo forme elektronických súborov.

Ide o ďalší výrazný posun vpred v líderstve skupiny Markíza v technologických inováciách,“ povedal Zdenko Ryšavý, riaditeľ Centra techniky skupiny Markíza.

Klienti budú svoje materiály uploadovať priamo na server skupiny Markíza, čím ušetria náklady na pásky či služby kuriérov. „Vďaka tomuto kroku bude naša spolupráca s obchodnými partnermi ešte rýchlejšia a efektívnejšia,“ skonštatoval Florian Skala, riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza.

Skupina Markíza postupne uskutočňuje zásadné kroky k zvyšovaniu obrazovej, zvukovej či grafickej kvality svojho vysielania. Ambíciou je, aby sa do konca roku 2014 všetky vlastné formáty, vrátane spravodajstva a publicistiky, vyrábali a vysielali v natívnej HD kvalite.

Aktuálne si už diváci v najvyššej obrazovej kvalite môžu vychutnávať najsledovanejšie pôvodné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú, či sériu príbehov Rodinné prípady, ako aj vybrané akvizičné filmy a seriály.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • No to je mi novinka, bez pások už pracujeme pár rokov , všetko posielame a aj nám posielajú cez FTP server.

Tento článok už nie je možné komentovať