Zákazníci Skylinku musia potvrdiť sledovanie kanálu Markíza HD inak dôjde k jeho odpojeniu

Prevádzkovateľ česko-slovenských satelitných platforiem Skylink a CS Link, spoločnosť M7 Group, dnes informoval o nutnosti potvrdenia záujmu zákazníkov o príjem programu Markíza HD. Dôvodom je technický poplatok, ktorý vyžaduje prevádzkovateľ televízie Markíza od káblových a satelitných operátorov za programy vysielané v HD kvalite.

Vzhľadom k tomu, že Skylink aktuálne poskytuje program Markíza HD v rámci balíčka Digital HD, nie je možné stanoviť počet zákazníkov, ktorí reálne Markízu HD sledujú. Preto je podľa dnešného vyjadrenia platforma nútená požiadať svojich zákazníkov o potvrdenie príjmu tohto programu.

Bez potvrdenia príjmu bude program Markíza HD na zákazníkovej karte Skylink deaktivovaný. “Aby sme predišli veľkému náporu na zákaznícky servis, budú zákazníci Skylinku o nutnosti potvrdenia príjmu Markízy HD informovaní priebežne a postupne budú rovnako prebiehať deaktivácie. Celý proces bol spustený 25. 4. 2014 a bude trvať približne 4 týždne,” uviedla dnes spoločnosť M7 Group.

Žiadosť o potvrdenie príjmu bude zasielaná zákazníkom e-mailom vždy s 10 denným predstihom pred deaktiváciou. V prípade, že zákazník nestihne potvrdiť príjem Markízy HD pred jej deaktiváciou, môže tak urobiť aj dodatočne a príjem programu bude následne opäť aktivovaný.

Potvrdenie príjmu kanálu Markíza HD je možné prostredníctvom webového formulára, alebo odoslaním potvrdzujúcej SMS správy na telefónne číslo 7017 (cena SMS je 0,40 € vrátane DPH).

SMS môžu zákazníci posielať v tvare: SKYLINK(medzera)MARKIZAHD(medzera)ČÍSLO VAŠEJ DEKÓDOVACEJ KARTY, napr. SKYLINK MARKIZAHD 42015874235 (Číslo vašej dekódovacej karty nájdete na dekódovacej karte pod čiarkovým kódom).

UPOZORNENIE!
Toto opatrenie sa netýka programu Markíza, ktorý je vysielaný v štandardnom rozlíšení, ale výhradne programu Markíza HD, ktorý je vysielaný vo vysokom rozlíšení.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • nie,nie skylink robi anketu a nie markiza. Ked ti pride aktivačný e mail od skylinku tak ti zaručuju prijem

    toto ti pride:

    Ďakujeme, aktivácia prebehla úspešne. Na vašej karte Skylink číslo 5688…….. budete aj naďalej prijímať program Markíza HD

  • Vám to uz akože uz úplne *** v tom skylinku ???? Sak prečo mat pokoj svätý ked uz ste nenazrany a nestačí Vám servisný poplatok ci Jak ste sepi nazvali tu nenazranost . Najprv meníte systémy taká karta biela modrá irdetto ice sak. O zákazník je *** a bude každý mesiac investovať 100 euro do vašich *** aby som mohol pozerať telku . Karta modully vaše nekonečne preladovanie a vrchol tie vaše chvíľu skylink ready chvíľu zase ne ready prijímače . Další vás krok je co . Ak chcete farebný obraz tak si zaplaťte ??? Alebo dáme možno zvuk ? Vypnite to urobíte najlepšie ! Nenazranci ……

  • Krok spät k opiciam, ja ho mam vo farbe mal by som za to zaplatiť !
    V dnešnej dobe kdo pozerá SD keď má HD ????????

  • Vam to hrabe skylink??? Ovjednal som si a mam skylink koli aj tomu programu Markiza HD, tak preco mam teraz on ziadat?
    Si to upracte v hlavach a neobtazujte . Keby ste sa radsej postarali nech clovek necaka vecnost (kolkokrat 3sekundy) pri prepinani z programu na program!!!

  • Ak si robí súčasná vláda, čo chce, tak si robí aj Skylink, čo chce a môže si aj Markíza.

  • Vam hrabe?Co s tim ma skylink?Markiza chce spoplatnit HD verziu tak skylink spravil anketu ci budu ludia mat o spoplatnenu HD markizu zaujem alebo nie.

  • Stano, hrabe asi tebe, to bolo pred mesiacom…markiza to od iných nepýta len od skylinku a skylink robi anketu. Bez toho aby to rovno pustil a za naše peniaze čo dávame skylinku v pohode zaplatil Markíze. Tak ako to ma mnoho iných providerov. Len skylink to nedokáže nejak pochopit.

  • Každý operátor /satelitný, káblový / kupuje programy od distribučných spoločností v určitých balíkoch, ktoré sú výhodné pre neho a potom nám ich ponúka za určitý poplatok, takže platíme aj za stanice na ktoré možno nikdy ani neprepneme ale inú možnosť nemáme takže operátor dostane peniaze od nás aj za stanice ktoré nakúpil za pár šupov. Ak je operátor seriózny a zvýšia sa mu náklady na niektorú stanicu, nemal by to okamžite prenášať na divákov a už vôbec nie v prípade hd staníc, ktoré sú v dnešnej dobe ťahúňom platforiem a sami o sebe priťahujú zákazníkov k jednotlivým operátorom. Čiže maslo na hlave má Skylink.

  • 1.Prosím Vás láskavo, SKYLINK, uveďte láskavo Vašu komunikačnú e-mailovú adresu.
    2. Uvedomte si, že Vaše záväzky sa riadia našimi právnymi predpismi. Ich nedodržiavanie je pre Vás pekný balík do našej štátnej kasy.
    3. Vždy je možné i ďalšie riešenie
    4. S úctou kvázi klient

Tento článok už nie je možné komentovať