Máte kartu Skylink alebo CS Link? Za ročný servisný poplatok zaplatíte od dnes viac

Prevádzkovateľ satelitných platforiem Skylink a CS Link, luxemburská spoločnosť M7 Group, od dnes 1. februára mierne upravuje svoj cenník. Mení sa výška ročného servisného poplatku zo 14,4 € na 19,2 € a pridáva sa možnosť výhodnejšieho predplatného na 2 roky vopred. Ceny za programové balíčky zostávajú nezmenené.

Rovnaká cena servisného poplatku zostáva pre slovenských zákazníkov pri pravidelnej mesačnej platbe cez SIPO alebo inkasom z účtu a v prípade akejkoľvek úrady na 24 mesiacov (28,8 € teda priemere 14,4 € na rok). Pre zákazníkov z Českej republiky sa poplatok zvyšuje u všetkých spôsobov úhrady. Podľa M7 Group je to z dôvodu oslabenia kurzu českej koruny.

Zvýšenie ročnej platby Servisného poplatku zohľadňuje náklady spojené s každoročným premietnutím platieb, odpojovaním a opätovným pripojovaním kariet, u ktorých nebol Servisný poplatok včas uhradený, odvôvodňuje zvýšenie cien servisného poplatku M7 Group.

Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Slovenská republika:

Pôvodný stav (platný od 1.9.2012)
Pravidelná mesačná platba (Sipo a Inkaso z účtu), 1.20 €
Jednorázová platba na 24 mesiacov (všetky platobné metódy), 28.80 €
Jednorázová platba na 12 mesiacov (všetky platobné metódy), 14.40 €

Nový stav platný od 1.2.2014
Pravidelná mesačná platba (Sipo a Inkaso z účtu), 1.20 € (bez zmeny)
Jednorázová platba na 24 mesiacov (všetky platobné metódy), 28.80 €
Jednorázová platba na 12 mesiacov (všetky platobné metódy), 19.20 €

Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Česká republika:

Pôvodný stav (platný od 1.9.2012)
Pravidelná mesačná platba (Sipo a Inkaso z účtu), 29 Kč
Jednorázová platba na 24 mesiacov (všetky platobné metódy), 768 Kč
Jednorázová platba na 12 mesiacov (všetky platobné metódy), 348 Kč

Nový stav platný od 1.2.2014
Pravidelná mesačná platba (Sipo a Inkaso z účtu), 33 Kč
Jednorázová platba na 24 mesiacov (všetky platobné metódy), 768 Kč
Jednorázová platba na 12 mesiacov (všetky platobné metódy), 498 Kč

Aj naďalej platí, že Servisný poplatok je už zahrnutý v cene všetkých platených balíčkov z ponuky Skylink. Ich predplatitelia nemusia Servisný poplatok hradiť osobitne, uvedené zmeny sa ich nedotknú.

Moho by Vás ešte zaujímať

Komentáre

  • Ten zdrap papiera “Skylink” čo chodí do schránok, považujem za výpalnícky dvojtýždenník.

  • Čo nevedeli si nájsť iné tzv. vysvetlenie pre ich VEĽKÉ KLAMSTVO:
    “Zvýšenie ročnej platby Servisného poplatku zohľadňuje náklady spojené s každoročným premietnutím platieb, odpojovaním a opätovným pripojovaním kariet, u ktorých nebol Servisný poplatok včas uhradený” – odvôvodňuje zvýšenie cien servisného poplatku M7 Group.

  • SKYLINK to už preháňa! Je prirodzené že každá platforma sa vyvíja ale Skylink to hádže všetko na účet zákazníkom, tak isto ako ich pomaly ale isto donúti používať len prijímače Skylink ready alebo si aspoň kúpiť modul ale nie hocijaký, lebo nie každý sa spáruje s hocijakým prijímačom-takže ten najdrahší. Skylink skrátka spoplatňuje každý jeden krok s odôvednením zvýšenia kvality služieb, nehovoriac o nekonečnom prelaďovaní kanálov. Ja mám síce freeSat ale mojí známi čo majú Skylink už pekne zúria! Nečudujem sa im!

  • Už je trápny ten Skylink.Odkedy to predali tak to ide dolu vodou a zvyšujú poplatky a robia chaos.Nedáva to logiku , ten kto platí na rok dopredu ,tak je znevýhodnený ako ten kto platí mesačne.Prečo my čo platíme načas máme doplácať na tých čo zabúdajú. 🙁

  • Dobrý deň!
    Sky link mi zablokoval programy požadujú odo mňa zaplatiť servisný poplatok ktorý som zaplatila na 2 roky4.2.2014 vo výške 28,80€ prevodom na účet cez IB.Platba bola zrealizovaná.Dňa 6.2.2014 mi poslali mail že ďakujú za zaplatenie servisného poplatku.Dňa 3.3.2014 ma vypli a napísali mi mail že nemám zaplatený servisný poplatok a požadujú ho znova uhradiť.Nemôžem sa tam dovolať majú zapnutý automat,poslala som tam 3 x mail aby ma kontaktovali,vôbec sa mi neozvali a neodpovedali.Pritom mám doklad o zaplatení.Som z toho znechutená investovala som do zariadenia.Mám to riešiť cez obchodnú inšpekciu alebo ako.Poradí mi niekto?

  • · Edit

    Na webe skylinku si over ci to mas zaplatene. Da sa to hned na hlavnej stranke po zadani cisla karty.

  • No, to je to platenie ‘servisného’ poplatku za ŽIADEN SERVIS, však pán Glisník.

Tento článok už nie je možné komentovať