Eurosport oslavuje 25 rokov vysielania

Športový kanál Eurosport oslávil 8. januára 25 rokov vysielania. V slávnostnom roku 2014 spúšťa Eurosport kampaň „We Live for Live“, ktorá podporí rozvoj živých športových prenosov.

Kampaň „Žijeme živým vysielaním“ je predovšetkým zameraná na zdokonalenie priamych športových prenosov, ktorých celkový počet za rok dosahuje na oboch programoch Eurosportu cez 5000 hodín (celkom Eurosport vysiela približne 120 rôznych športových disciplín).

Od štartu vysielania v roku 1989 sa Eurosport postupne stal číslom 1 medzi televíznymi a digitálnymi poskytovateľmi športu v Európe. Kampaň „We Live for Live“ má počas roka 2014 ďalej potvrdzovať a rozvíjať toto vedúce postavenie na športovom mediálnom trhu.

Súčasťou kampane budú B2B a B2C propagačné aktivity. Eurosport oslávi 25 rokov trvalého rastu a úspechov živého športového vysielania spustením série noviniek, ktoré podporia rozvoj živých prenosov, distribúciu médií a digitálnych technológií. Súčasťou kampane bude:

– logo „25 rokov LIVE“, ktoré bude využívané v živom vysielaní aj v on-site štúdiách počas živých prenosov
– marketingová komunikácia prostredníctvom reklamy, obsahu, PR, sociálnych médií aj on-site štúdií
– medzinárodná spotrebiteľská súťaž o „Zlatú vstupenku“, cenu, ktorá umožní prežiť najlepšie športové podujatia po celej Európe

V priebehu roka 2014 budú na trh uvádzané najnovšie digitálne produkty a služby, ktoré ešte zdokonalia živé športové vysielanie. Eurosport bude využívať všetkých doterajších skúseností 25 rokov vysielania a naďalej prinášať čo najlepšie prenosy športovým fanúšikom.

Generálny riaditeľ skupiny Eurosport Jean-Thierry Augustin k 25. výročiu hovorí: „Úspechy predchádzajúcich 25 rokov sú odrazom tvrdej práce a nadšenia všetkých pracovníkov Eurosportu. My sa ale nebudeme len pozerať späť. Naopak, s využitím všetkých našich znalostí a skúseností hľadíme dopredu a naďalej budeme zdokonaľovať naše vysielanie, aby sme verejnosti mohli ponúkať pohlcujúce športové zážitky. Sme hrdí na naše vedúce postavenie na trhu. V srdci tohto úspechu je viera, že diváci môžu naplno prežívať drámy a emócie v živých športových prenosoch na Eurosportu „.

Eurosport je lídrom v poskytovaní živých športových televíznych prenosov na rôznych mediálnych platformách. Skupina v súčasnosti zahŕňa televízne kanály Eurosport a Eurosport 2 a ich príslušné HD kanály, EurosportNews a miestne kanály Eurosport France, British Eurosport a Eurosport Asia-Pacific. Živé športové vysielanie je dostupné športovým fanúšikom vo viac než 70 krajinách sveta s komentárom v 21 rôznych jazykoch. Viac ako 95% európskych televíznych divákov sleduje Eurosport v rodných jazykoch.

Moho by Vás ešte zaujímať

UPC Direct testuje RTL Spike

UPC Direct testuje RTL Spike

Satelitný operátor UPC DTH, prevádzkovateľ platforiem freeSAT, UPC Direct a FocusSat, spustil technické testy nového…

K článku je zatiaľ iba jeden komentár. Pridajte tiež svoj názor.

Tento článok už nie je možné komentovať