Reklama

RTVS nasadí v týchto dňoch nové Počasie, zverejnila nový imidžový spot

RTVS už v najbližších dňoch predstaví svojim divákom nové Počasie, preto už dnes odštartovala komunikačná kampaň, ktorá predznamenáva príchod vynovenej relácie Počasie. „Na motív klasickej skladby skladateľa Antonia Vivaldiho Štyri ročné obdobia pripravil kreatívny tím pútavý zostrih série obrazov, zachytávajúcich obdobia roka v plnej nádhere,“ uviedla dnes RTVS v tlačovej správe.

Ako ďalej uvádza v správe: „Na úvodnú časť kampane nadväzuje imidžový spot, jeho kreatívny koncept vznikal v interných kapacitách tímu riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daše Matušíkovej a pod vedením kreatívneho riaditeľa Milana Prekopa. Autorom textovej časti kampane je senior copywriter Róbert Bunča, nezameniteľné zábery pozorným okom kamery zhotovil kameraman Laco Janošťák so svojím tímom akoordináciu realizácie spotu zabezpečila Dominika Šulková.
Pokračovanie nižšie:

V komunikačnom koncepte predstavujeme nové moderátorské tváre profesionálov zo SHMÚ, s ktorými sa budú naši diváci pravidelne vo vysielaní televízie a rozhlasu stretávať. Prepojili sme ich s jedným z najzaujímavejších meteorologických bodov na Slovensku – Lomnickým štítom. Divákom v spote približujeme tiež nosné piliere nového Počasia RTVS v podobe výnimočných informácií, ktoré sa z našej predpovede budú môcť dozvedieť,“ povedala riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daša Matušíková.

Nové Počasie RTVS v spolupráci so Slovenským hydrometeorologickým ústavom sa na obrazovkách objaví už v najbližších dňoch.



Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. (koho/čoho) … riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daše Matušíkovej …
    Daša sa skloňuje podľa „vzoru“ ULICA, (lebo „š“ pred koncovým „a“ je mäkká spoluhláska) a nie podľa „vzoru“ ŽENA (tam je vždy Y; ), čiže nemôže byť: DAŠY, či dokonca SOŇY, ale DAŠE, či SONE apod.!
    Mimochodom i v ďalších „vzoroch“ ženského (gramatic.) rodu DLAŇ a KOSŤ je vždy len mäkké „i“!

  2. No, hlavne že to konečne budú uvádzať meteorológovia, nie moderátori. To bolo fakt trapné, Práve na to stavila JOJka a preto je o výrazný krok popredu proti ostatných telkám.

Komentáre už nie sú povolené.