Prevádzkovateľ platformy freeSAT bol ocenený za najlepšie služby zákazníkom v rámci regiónu CEE

Prevádzkovateľ satelitnej platformy freeSAT by UPC Direct, spoločnosť UPC DTH, získal na 10. ročníku International Business Awards cenu Gold Stevie® za najlepšie služby zákazníkom v rámci regiónu CEE (stredná a východná Európa). International Business Awards, ktoré sú jedným z najžiadanejších programov ocenenia v oblasti biznisu, dostali viac ako 3 300 príspevkov organizácií z viac než 50 krajín a prakticky z každého odvetvia. Na hodnotiacom procese, ktorého výsledkom bola cena pre UPC DTH, sa zúčastnilo viac než 300 profesionálov z celého sveta. Informovala o tom dnes samotná spoločnosť.

Stevie® Awards, známe tiež ako Stevies, boli založené s cieľom ocenenia úsilia, úspechov a pozitívnych príspevkov spoločností a podnikateľov na celom svete. Medzinárodne uznávaný program ocenil úspechy a nasadenie UPC DTH na zaistenie toho, aby jej zákazníci dostávali konštantne vysokú úroveň podpory a dostupnosti služieb.

Získanie ocenenia Gold Stevie® za najlepšie služby zákazníkom je pre nás cťou; pre našu spoločnosť je veľkým krokom, že bola medzinárodne uznaná zo strany International Business Awards. Toto ocenenie je výsledkom intenzívnej spolupráce a snahy poskytnúť tú najlepšiu podporu všetkým zákazníkom UPC DTH na maďarskom, českom a slovenskom trhu. Svoje najsrdečnejšie gratulácie posielame všetkým ostatným tohtoročným víťazom cien,“ povedala Tunde Hubina, riaditeľka zákazníckej starostlivosti UPC DTH S.à r.l., a dodala: „Sme veľmi hrdí na množstvo profesionálnych uznaní zákazníckych služieb UPC DTH. Obaja naši partneri v oblasti starostlivosti o zákazníkov sa dočkali uznania za svoju profesionalitu a služby zákazníkom na vysokej úrovni. A čo je najdôležitejšie: fakt, že UPC DTH má medzi satelitnými operátormi na našich trhoch najvyšší index lojality spotrebiteľov, je indikátorom toho, že je naše úsilie oceňované aj zo strany našich zákazníkov.

Spoločnosti na meranie spokojnosti svojich zákazníkov a ich náklonnosti ku konkrétnej značke často využívajú spôsob merania lojality zákazníkov nazývaný Index lojality spotrebiteľov (Net Promoter Score – NPS). NPS sa zaoberá tým, s akou pravdepodobnosťou zákazník odporučí službu priateľom či príbuzným. Posudzuje tiež úroveň lojality zákazníka. Nedávny prieskum založený na výsledkoch NPS ukazuje, že zákazníci majú najvyššiu tendenciu odporučiť služby UPC DTH, pričom sú najspokojnejšími zákazníkmi na trhu satelitnej televízie v troch krajinách zahrnutých vo výsledkoch,“ uviedla UPC DTH v tlačovej správe.

Moho by Vás ešte zaujímať